1
Период разъяснений
с 22.01.2025 10:35
по 12.02.2025 10:00
осталось 12 дней
2
Подача предложений
с 12.02.2025 10:00
по 27.02.2025 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Период разъяснений
Оценочная стоимость без НДС 28 000 000 MDL
Период уточнений: 22 янв 2025, 10:35 - 12 фев 2025, 10:00
Подача предложений: 12 фев 2025, 10:00 - 27 фев 2025, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Подписаться

Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2065, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, N. Starostenco nr.30
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Serviciul Vamal
Контактный номер
+37322574130
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
22 янв 2025, 10:32
Дата последних изменений
30 янв 2025, 13:06
Achizitii.md ID
21352245
CPV
66100000-1 - Servicii bancare şi de investiţii
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
DUAE
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
anunț de participare
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
Anexa 3 la Anuntul de participare (Caietul de sarcini Banca-MPay-Serviciul Vamal)
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
Anexa 2 la Anuntul de participare (Lista posturilor vamale)
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
Anexa 1 la Anuntul de participare (Caiet de Sarcini)
Техническая спецификация
-
22.01.25 10:35
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Дата:
30 янв 2025, 13:06
Название вопроса:
Clarificari
Вопрос:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului? 2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1): Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier). Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib. 3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca ?
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Дата:
30 янв 2025, 13:07
Название вопроса:
ocds-b3wdp1-MD-1737534728501
Вопрос:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului? 2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1): Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier). Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib. 3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Дата:
30 янв 2025, 13:09
Название вопроса:
ocds-b3wdp1-MD-1737534728501
Вопрос:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului? 2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1): Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier). Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib. 3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Дата:
30 янв 2025, 13:10
Название вопроса:
clarificari
Вопрос:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului? 2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1): Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier). Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib. 3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Servicii bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni
Дата:
30 янв 2025, 15:28
Название вопроса:
clarificari
Вопрос:
Cu referință la procedura de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1737534728501 din 22.01.2025 organizată de către Serviciul Vamal al RM, privind achiziționarea serviciilor bancare în vederea recepționării în numerar a drepturilor de import-export și a altor plăţi administrate de organele vamale pentru perioada de 36 luni, solicităm respectuos să fie precizate unele cerințe și criteriile de calificare, stipulate în Caietul de sarcini, după cum urmează: 1. Care sunt platile (tipul acestora) care se incadreaza in “alte plati administrate de organele vamale”, care constituie obiectul contractului? 2. Punctul 1 din Oferta (Anexa nr.1): Solicitarea de instalare Bancomat în subdiviziunea COSTEȘTI-STÎNCA (PVFI, rutier). Rugam sa precizati care este necesitatea la moment și argumentarea amplasării bancomatului (ATM), avînd în vedere prezența în imediata apropiere (or. Costești) a unui ATM de la maib. 3. Punctul 4 din Oferta (Anexa nr.1): Care este cadrul normativ-legal privind Încasarea de numerar de la funcționari vamali care activează în PTFS la frontiera de stat moldo ucraineană pe segmentul transnistrean, percepute pentru drepturile de import-export si respectiv procesul de incasare a acestor plati de la functionarii vamali la banca?
Название вопроса
Вопрос
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.