Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21338113
1
Период разъяснений
с
06.01.2025 13:19
по 16.01.2025 00:00
по 16.01.2025 00:00
осталось 6 дней
2
Подача предложений
с
16.01.2025 00:00
по 20.01.2025 00:00
по 20.01.2025 00:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Период разъяснений
Оценочная стоимость без НДС
8 918 210 MDL
Период уточнений:
6 янв 2025, 13:19 - 16 янв 2025, 0:00
Подача предложений:
16 янв 2025, 0:00 - 20 янв 2025, 0:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Период разъяснений
Efectuarea lucrărilor de construcție/extindere/reabilitare/modernizare a sistemelor de alimentare cu apă, de epurare a apei și de canalizare destinate obiectivelor publice de interes local
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
7115, MOLDOVA, Edineț, s.Cepeleuţi, s. Cepeleuți r. Edineț
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
6 янв 2025, 13:19
Дата последних изменений
7 янв 2025, 16:30
Achizitii.md ID
21338113
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Rețele de apeduct din satele Cepeleuți, Rîngaci și Vancicauți com. Cepeleuți r-nul Edineț
Бюджет: 8918210.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
anunț de participare - rețele de apeduct.signed.pdf
anunț de participare - rețele de apeduct.signed.pdf
Документация к предложению
-
6.01.25 13:19
cepeleuti deviz general - apeduct.signed.pdf
cepeleuti deviz general - apeduct.signed.pdf
Документация к предложению
-
6.01.25 13:19
ds_lucrari - apeduct.signed.pdf
ds_lucrari - apeduct.signed.pdf
Документация к предложению
-
6.01.25 13:19
lista cu cantitati de lucru.signed.pdf
lista cu cantitati de lucru.signed.pdf
Документация к предложению
-
7.01.25 16:30
Дата:
7 янв 2025, 11:55
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Unde se regăsește ,,Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat " sau ni se înmâna de Sfântul Vasile ?
Ответ (7 янв 2025, 16:33):
Bună ziua ! Găsiți în documente atașate documentul „Lista cu cantitățile de lucrări”. Sărbători fericite!
Дата:
7 янв 2025, 12:00
Название вопроса:
Vizita pe santier
Вопрос:
Indicații pentru vizita doar doua zile 13-14, luni și marți cu înscriere prealabila, ati publicat anunțul în perioada de sărbători cu scopul vădit de a asigura participarea cit mai larga a ofertanților. Corect am înțeles ca va doriți sa contestam ?
Ответ (7 янв 2025, 12:23):
Bună ziua ! 13 și 14 sunt zile lucrătoare de aceea vă așteptăm cu mare drag cu un apel sau notificare pe poșta electronică !
Дата:
8 янв 2025, 16:46
Название вопроса:
Anunț de participare
Вопрос:
pct. 11. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 8 luni (01.08.2025).
totuși care-i termnul? 8 luni sau până pe data de 01-08-2025? și asta având învedere că licitația va avea loc în data 20-01-2025, respectiv 6 luni până pe data de 01-08-2025, și asta în cel mai bun caz, dacă nu vor fi contestații. Noi înțelegem că așa numitul sat european intenționat Vă impun condiții să nu treceți peste un an cu lucrările propriu zise, dar nici așa .... Astfel, solicităm ca fie indicat un termen real, 8 luni, fără indicarea a datei exacte. Dvs. doriți ca lucrările să fie executate calitativ, sau să vă faceți față că va-ți încadrat în terminul până la data de 01-08-2025?.
Ответ (8 янв 2025, 17:17):
Bună ziua! Acest termen a fost stabilit de finanțator, noi ca beneficiari ne încadrăm în condițiile contractului de finanțare! Sărbători fericite!
Дата:
8 янв 2025, 17:25
Название вопроса:
Anunț de participare
Вопрос:
De asta am și menționat că sunteți restrânși în acțiuni, datorită finanțatorului. Totuși 8 luni sau până pe data de 01-08-2025? Poate Vă mai consultați cu finanțatorul, că 8 luni pot fi și în data de 31-08-2025 sau 30-09-2025.
P.S. Crăciun fericit și Dvs.
Ответ (8 янв 2025, 19:01):
Bună seara! Conform contractului de finanțare termenul de implementare a contractului este până la data de 27.08.25 , dar această dată include raportarea finală și încheierea lucrărilor prevăzute conform legii de aceea finalizarea lucrărilor sunt specificate pentru data de 01.08.2025... O seară frumoasă vă dorim !
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK