1
Период разъяснений
с 15.11.2024 11:27
по 25.11.2024 12:10
2
Подача предложений
с 25.11.2024 12:10
по 05.12.2024 12:10
3
Аукцион

4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Активный
Оценочная стоимость без НДС 1 100 000 MDL
Период уточнений: 15 ноя 2024, 11:27 - 25 ноя 2024, 12:10
Подача предложений: 25 ноя 2024, 12:10 - 5 дек 2024, 12:10
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2025, începînd cu 01.01.2025 ora 00:00 pînă la 31.12.2025 inclusiv.
Va fi asigurată paza sediului insituției, a bunurilor, transportului de serviciu, reglementarea accesului persoanelor și evidența transportului intrări/ieșiri
Vîrsta gardianului: pînă la 63 de ani.
Timpul pazei: 24h , 7/7
Paza regim NON-STOP
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.149
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Cotelnaia-Josanu Liudmila
Контактный номер
+37368632893
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
15 ноя 2024, 11:27
Оценочная стоимость (без НДС)
1 100 000 MDL
Achizitii.md ID
21311443
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Grenoble,149
Срок действия контракта
31 дек 2024 02:00 - 31 дек 2025 02:00
Список позиций
1)
Название
Fiecare post trebuie să fie compus din 4 persoane, conform legislaţiei în vigoare. În total 2 posturi * 4 persoane + 1 șef de post = 9 persoane. Prin servicii de asigurare a ordinii publice se subânţelege: 1) în intervalul orelor 0700-2100 va asigura ordinea publică la punctul de acces pentru colaboratori şi vizitatoti în staţionar, va efectua monitorizarea şi înregistrarea vizitatorilor într-un registru de evidenţă. În intervalul 2100-0700 va patrula teritoriului instituţiei cu scopul supravegherii ordinii publice atît pe întregul teritoriu cât în Departamentul de Medicina de Urgenta, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte în Departamentul de Medicină de Urgenta 2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim non-stop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara, dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform actului – parte componentă a prezentului contract). Pentru fiecare automobil intrat pe teritoriul instituţiei trebuie sa fie notat nr. de îmatriculare şi direcţia într-un registru de evidenţă. Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate ale Ministerului de Interne, având legitimaţiile respective, inclusiv certificat de cazier judiciar, certificate de la psihiatru; caracteristica, copia contractului de angajare. Gardienii tuturor posturilor urmează a fi monitorizaţi şi gestionaţi de către un şef de post. Șeful de post în zilele de lucru urmează să fie prezent pe teritoriul instituţiei cu sediul în Departamentul de Medicină de Urgența începând cu orele 8.00 până la 17.00 obligatoriu; Verificarea gardienilor se va efectua nu mai puţin de 3 ori în 24 ore; Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 3 minute de la primirea apelului. De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existenţa a cel puţin 2 echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru dotate cu sistem de navigare GPS, care va contribui la operativitatea intervenţiei echipei mobile. Personalul în funcţie de gardieni urmează a fi selectat în dependenţă de vârstă, nu mai mult de 63 ani, pregătiţi fizic, dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile. De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă. Operatorul economic trebuie să asigure gratuit instalarea și funcţionarea butonului de alarmă Copia ordinului de numire a gardienilor urmează a fi prezentat la semnarea contractului; locul de muncă al gardienilor este la posturile indicate şi amplasate de către IMSP pe teritoriul din subordine, uniforma urmează să fie conform condiţiilor climaterice corespunzătoare. *Notă – operatorul economic desemnat cîștigător va asigura gardienii cu fierbător electric după necesitate și încălzitor electric în timpul rece al anului. CPV: 75200000-8 - Предоставление общественных услуг
Количество: 12.0
Ед. измерения: Luna
Документы процедуры закупок
anunt de participare servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2021 (2) (1).signed
Техническая спецификация
ANUNT DE PARTICIPARE SEMNAT
15.11.24 11:27
duae
Техническая спецификация
DUAE
15.11.24 11:27
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (2)
Техническая спецификация
DOCUMENTE STANDARD
15.11.24 11:27
anunt de participare servicii de asigurare a ordinii publice pentru anul 2021 (2)
Техническая спецификация
ANUNT DE PARTICIPARE
15.11.24 11:27

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

IS SERVICII PAZA A MAI

Цена предложения: 1 337 808 MDL
Статус: На рассмотрении
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения