Выберите тип процедуры
1
Период разъяснений
с
08.11.2024 10:17
по 13.11.2024 10:06
по 13.11.2024 10:06
2
Подача предложений
с
13.11.2024 10:06
по 17.11.2024 10:06
по 17.11.2024 10:06
3
Аукцион
с
18.11.2024 14:00
по 18.11.2024 14:09
по 18.11.2024 14:09
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
75 000 MDL
Период уточнений:
8 ноя 2024, 10:17 - 13 ноя 2024, 10:06
Подача предложений:
13 ноя 2024, 10:06 - 17 ноя 2024, 10:06
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Оценка
Servicii de telefonie mobilă
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
8 ноя 2024, 10:17
Дата последних изменений
12 ноя 2024, 10:06
Achizitii.md ID
21308226
MTender ID
CPV
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
anunt de participare ajustat.docx
История документа
-
anunt de participare ajustat.docx
ID: 34e16034-9dbb-450c-8bfd-49fc89f4021a
Документация к предложению
-
anunt de participare.docx
ID: 34e16034-9dbb-450c-8bfd-49fc89f4021a
Документация к предложению
-
anunt de participare.docx
ID: 34e16034-9dbb-450c-8bfd-49fc89f4021a
Документация к предложению
Документация к предложению
-
12.11.24 10:06
Дата:
8 ноя 2024, 14:17
Название вопроса:
puncte de loialitate
Вопрос:
Bună ziua, rugăm să fie rexaminată obligația impusă Prestatorului: ”- să acorde Beneficiarului puncte de loialitate (fidelitate etc.) conform condițiilor programelor implementate de Prestator, care pot fi utilizate de Beneficiar pentru reduceri la apeluri, sms-uri, reduceri pentru procurarea produselor de la Prestator”. Probabil a fost introdusă din greșeală, deaorece face oferta să fie cu preț nefixat, iar procurarea produselor nu corespunde obiectului de achizitie.
Ответ (11 ноя 2024, 13:59):
Buna ziua!
Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta obligație - puncte de loialitate, a fost exclusă. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă.
Vă mulțumim.
Дата:
11 ноя 2024, 09:28
Название вопроса:
loialitate
Вопрос:
sustinem cele indicate mai sus. cerinta este contradictorie, inclusiv in situatia utilizarii licitatiei electronice
Ответ (11 ноя 2024, 13:59):
Buna ziua! Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta obligație - puncte de loialitate, a fost exclusă. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă.
Vă mulțumim.
Дата:
12 ноя 2024, 08:44
Название вопроса:
Criteriile de calificare și de selecție
Вопрос:
Buna ziua, rugăm să specificați semnificația mențiunii ”DA (la solicitare)” la pt.12 Nivelul minim/ obligativitate. In SIA urmează a fi plasate doar Specificația tehnică și Specificația de preț?
Ответ (12 ноя 2024, 09:42):
Buna ziua!
Întradevăr, conform cerințelor menționate în pct.12 din Anunțul de participare pentru achiziția de valoare mică privind achiziționarea serviciilor de telefonie mobilă, documente obligatorii sunt cu mențiunea „DA” - oferta, care include specificația tehnică și specificația de preț. Documentele cu mențiunea „DA” (la solicitare) nu sunt obligatorii, pot fi depuse concomitent sau vor fi prezentate la solicitare.Vă mulțumim și succes!
Дата:
12 ноя 2024, 09:08
Название вопроса:
continut pachet tip 1
Вопрос:
Buna ziua, este o deosebire in descrierea pachetului tip 1 in specificatii tehnice si specificatii de pret: Trafic Internet 100 Gb minim și Trafic Internet 35 Gb minim. Care cerință e corectă?
Ответ (12 ноя 2024, 09:57):
Buna ziua! Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta neconcordanță a fost reparată. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă. Vă mulțumim.
Дата:
12 ноя 2024, 09:12
Название вопроса:
Serviciul e-SIM
Вопрос:
Serviciul e-SIM (10 buc) e inclus în cantitatea totală de 79 abonamente?
Ответ (12 ноя 2024, 09:53):
Buna ziua! Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta neconcordanță a fost reparată. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă. Vă mulțumim.
Дата:
12 ноя 2024, 10:13
Название вопроса:
Serviciul e-SIM
Вопрос:
Nu este clară modificarea operată cu privire la Serviciul e-SIM. Totuși, se solicită 10 cartele e-SIM pentru 10 abonamente din totalul de 79 abonamente, sau se solicita 10 cartele e-SIM suplimentar la cele 79?
Ответ (12 ноя 2024, 10:22):
Buna ziua!
Cu referire la întrebarea Dumneavoastră, serviciul e-Sim se solicită numai pentru 10 numere.
Ceea ce ține de răspunsul anterior, ne cerem scuze, a avut loc o eroare.
Vă mulțumim pentru întrebare și interesul manifestat față de procedura noastră.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK