1
Период разъяснений
с 01.11.2024 16:41
по 10.11.2024 12:28
2
Подача предложений
с 10.11.2024 12:28
по 17.11.2024 12:28
3
Аукцион
с 18.11.2024 13:00
по 18.11.2024 14:42
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 711 325 MDL
Период уточнений: 1 ноя 2024, 16:41 - 10 ноя 2024, 12:28
Подача предложений: 10 ноя 2024, 12:28 - 17 ноя 2024, 12:28

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Echipament informatic

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Ion Panaite
Контактный номер
068020777
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
1 ноя 2024, 16:41
Дата последних изменений
4 ноя 2024, 11:21
Achizitii.md ID
21305931
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (товары)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Calculatoare de birou
Бюджет: 125000.0 MDL
Активный
Лот № 3 - Imprimante laser
Бюджет: 12000.0 MDL
Активный
Лот № 5 - Terminale radio TETRA
Бюджет: 508000.0 MDL
Активный
Лот № 6 - Echipamente periferice
Бюджет: 32825.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
Documente standard
Документация к предложению
Documente standard
1.11.24 16:41
Duae
Документация к предложению
Duae
1.11.24 16:41
Caiet de sarcini echipament informatic
Документация к предложению
Caiet de sarcini echipament informatic
1.11.24 16:41
Anunt de participare Anunt de participare
Документация к предложению
Anunt de participare
1.11.24 16:41
Calculatoare de birou
Дата:
4 ноя 2024, 11:21
Название вопроса:
Garantie
Вопрос:
buna ziua. este nevoie de garantie pe oferta? daca da indicati cite %? in anuntul in tabel este indicat despre garantie iar mai jos este indicat nu se aplica.
Ответ (4 ноя 2024, 11:42):
Agenția Națională Transport Auto nu cere Garanție pentru ofertă, așa cum este prevăzut în pct.3 din Tabel, aceasta fiind o eroare tehnică. Confirmăm prevederile pct.19 din Anunț, Garanția de bună execuție a Contractului nu se aplică. În temeiul alin.(5) art.68 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice - La achiziţia de bunuri şi servicii cu o valoare estimată mai mică de 800000 de lei şi de lucrări cu o valoare estimată mai mică de 2000000 de lei, autoritatea contractantă este în drept să nu ceară operatorului economic garanţie pentru ofertă. În cazul în care autoritatea contractantă cere o astfel de garanţie, se vor respecta prevederile prezentului articol.
Дата:
6 ноя 2024, 17:57
Название вопроса:
Lotul 2 / Imprimante multifuncționale alb-negru / dimensiunea maximă a amprentei
Вопрос:
Marea majoritate a modelelor disponibile pe piața noastră au dimensiunea maximă de imprimare de 216 x 355,6 mm, iar dvs. solicitați 216 x 356 mm. Ar fi posibilă o ofertă cu un produs care are dimensiunea de imprimare de 216 x 355,6 mm?
Ответ (7 ноя 2024, 10:10):
La întrebarea Dvs., Agenția Națională Transport Auto Vă informează că pentru Echipamentul informatic - Imprimante multifuncționale alb-negru (Lotul nr.2) ați putea să propuneți și echipament cu dimensiunile vizate mai sus, însă o Decizie corectă și legală va fi luată în cadrul Grupului de achiziții al ANTA. Este important de accentuat, că specificațiile tehnice sunt descrise în Anunțul de participare, Planul de achiziții în domeniul TIC și în Caietul de sarcini, care este Aprobat și respectiv Avizat de Agenția de Guvernare Electronică. Mai mult ca atât, în cadrul ședinței Grupului de achiziții va fi invitat și reprezentantul Agenției de Guvernare Electronică (specialist în domeniu respectiv) pentru a asigura corect evaluarea loturilor, așa cum prevede Hotărârea de Guvern în domeniu.
Terminale radio TETRA
Дата:
8 ноя 2024, 10:50
Название вопроса:
Modificarea cerințelor
Вопрос:
Solicitam modificarea cerințelor expuse in „Cerințe suplimentare către ofertant/furnizor” – excluderea. 1. Existența unui service centru autorizat, inclusiv a specialiștilor autorizați/certificați de producător; (în cazul în care ofertantul nu deține un service centru autorizat, acesta va prezenta dovezi de contractare a unui astfel de service); ); Este destul garanția producătorului pentru acest lot de echipament. Agentul economic este obligat sa asigure garanția. 2. Operatorii economici vor prezenta mostre, accesorii, subansamblurilor şi dispozitivelor la solicitarea autoritarii contractante în decurs de 10 zile. Echipamentele cu dublă destinație au o procedura mai îndelungata și mai complexă de import. 3. Notă: Autoritatea contractantă la solicitarea operatorului economic va acorda suportul pentru ca acesta să obțină autorizația de import pentru mărfurile cu destinație dublă eliberată de Agenția Servicii Publice. Informații suplimentare privind obținerea autorizației pot fi găsite la adresa web: https://servicii.gov.md/ServicePrint.aspx?id=992f6e67-0c0d-4dd1-ae94-e6febd8cfb8f. 4. Pentru fiecare tip de terminal, se va livra cel puțin câte un cablu de încărcare a cheilor de cifrare. 5. Pentru terminalele TETRA ofertate se va furniza o instanță a aplicației software și/sau dispozitivul hardware pentru încărcarea cheilor de cifrare, astfel încât cheile de cifrare să poată fi încărcate de beneficiar pe oricare din tipurile de terminale furnizate. În cazul în care încărcarea cheilor de cifrare se face cu o aplicație software, aceasta va funcționa pe orice calculator cu sistemul de operare Windows 7/8/10 pe 32 sau 64 de biți. Economic nu este rentabil și ineficient sa procurați pentru 28 de stații – 3 softuri identice, 5 cabluri de programare. Cheile se introduc o data la programare împreună cu administratorul Sistemului. Ca client al sistemului ”Agenția Națională Transport Auto” nu are nevoie de echipament si cabluri pentru încărcarea cheilor de criptare. Se va efectua o singura data cu echipamentul administratorului.
Ответ (8 ноя 2024, 12:28):
Stimați participanți, Vă mulțumim pentru întrebările și solicitările trimise referitoare la cerințele specificate în cadrul achiziției publice anunțate de Agenția Națională Transport Auto. Înțelegem și apreciem dorința dumneavoastră de a optimiza și eficientiza procesele de achiziție și utilizare a echipamentelor. Considerăm că soluțiile propuse ar putea să ușureze participarea agenților economici la achiziția respectivă totuși venim cu următoarele răspunsuri cu referire la fiecare punct semnalat: 1. Existența unui service centru autorizat – Cerința a fost formulată pentru a asigura o intervenție rapidă în cazul unor necesități de mentenanță sau reparații. Vă recomandăm să depuneți oferta conform propriilor evaluări și posibilități, specificând eventualele costuri și termeni de livrare care pot rezulta din includerea garanției producătorului sau contractarea unui service extern autorizat. Grupul de lucru pentru achiziții va analiza în detaliu aceste aspecte în etapa de evaluare a ofertelor. 2. Prezentarea de mostre și subansambluri în decurs de 10 zile – Înțelegem că echipamentele cu destinație dublă necesită o procedură de import mai complexă. Recomandăm ca oferta dumneavoastră să includă informații detaliate privind termenii și condițiile de livrare, precum și eventualele implicații asupra timpului necesar pentru importul echipamentelor. Aceste informații vor fi analizate de grupul de lucru pentru achiziții în contextul cerințelor actuale. Suport pentru autorizația de import – Agenția Națională Transport Auto, în limita competențelor, va facilita obținerea autorizației pentru importul mărfurilor. Vă recomandăm să luați în considerare acest suport și să reflectați orice costuri sau termene în oferta depusă, urmând ca aceste aspecte să fie discutate în detaliu la etapa de evaluare. 3. Furnizarea cablurilor de încărcare a cheilor de cifrare – Înțelegem că, din perspectiva costurilor, multiple softuri și cabluri pentru un număr restrâns de terminale pot reprezenta o investiție ridicată. Vă invităm să includeți în oferta dumneavoastră propuneri clare privind echipamentele și soluțiile propuse, alături de detalii de cost și justificările necesare, urmând ca grupul de lucru să analizeze aceste aspecte la evaluarea ofertelor. Dorim să reiterăm că feedbackul dumneavoastră este valoros pentru a asigura un proces de achiziție eficient și corect. Grupul de lucru va analiza toate propunerile depuse și va discuta ajustările necesare în cadrul procedurii de evaluare. Vă mulțumim pentru implicare și colaborare.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.