1
Период разъяснений
с 07.08.2024 11:46
по 24.08.2024 15:37
2
Подача предложений
с 24.08.2024 15:37
по 03.09.2024 16:07
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 14 415 964,99 MDL
Период уточнений: 7 авг 2024, 11:46 - 24 авг 2024, 15:37
Подача предложений: 24 авг 2024, 15:37 - 3 сен 2024, 16:07

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Lucrări de reparație a sălilor în blocul operator din cadrul IMSP Spitalul Clinic Bălți, mun. Bălți, str. Decebal 101

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Țaulean Igor
Контактный номер
+373/0231/58-708
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
7 авг 2024, 11:46
Дата последних изменений
22 авг 2024, 15:37
Achizitii.md ID
21266929
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
Model lavoar chirurgical.signed.pdf Model lavoar chirurgical.signed.pdf
Иллюстрация
- Model lavoar chirurgical.signed.pdf
7.08.24 11:46
DUAE - reparația sălilor in blocul operator 2024.signed.pdf DUAE - reparația sălilor in blocul operator 2024.signed.pdf
Документация к предложению
- DUAE - reparația sălilor in blocul operator 2024.pdf
7.08.24 11:46
Declarație - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.doc
Документация к предложению
- Declarație - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.doc
7.08.24 11:46
Documentația standard - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.docx
Документация к предложению
- Documentația standard - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.docx
7.08.24 11:46
DUAE - reparația sălilor in blocul operator 2024.doc
Документация к предложению
- DUAE - reparația sălilor in blocul operator 2024.doc
7.08.24 11:46
Documentația standard - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.signed.pdf Documentația standard - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.signed.pdf
Документация к предложению
- Documentația standard - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.pdf
7.08.24 11:46
Declarație - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.signed.pdf Declarație - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.signed.pdf
Документация к предложению
- Declarație - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.pdf
7.08.24 11:46
caiet de sarcini - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.doc
Техническая спецификация
- Caiet de sarcini - lucrări de reparație a sălilor în blocul operator 2024.doc
22.08.24 15:37
Дата:
9 авг 2024, 07:30
Название вопроса:
Experiența similară - Original – confirmat prin aplicarea semnăturii electronice. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experiență pentru a se califica conform cerințelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 3 ani a cel puţin două contracte cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, avînd ca obiect lucrări de construcție/ reconstrucție a instituțiilor medicale, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie (informațiile date se vor include în anexele nr. 12);
Вопрос:
Stimată autoritatea contractantă, pentru a nu tergiversa procedura de achiziție, prin depunere unei contestații pe marginea documentației de atribuire vă rugăm să modificați cerința ilegală stabilită în anunțul de participare (pct. 16 subpct.13) față de experiența similară, după cum prevede art.22 (3) din Legea nr. 131/2015 : În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit; În cazul în care cerința nu va fi modificată, ne rezervăm dreptul de a contesta documentația de atribuire. O zi buna.
Ответ (9 авг 2024, 12:05):
Buna ziua. Cu referire la subiectul abordat de DVS, grupul de lucru pentru achiziții publice comunică că scopul principal al procedurii de achiziție publica demarata este renovarea blocului operator al IMSP Spitalul Clinic Bălți Astfel, ținând cont de sarcinile puse in fata acestei subdiviziuni medicale, specificul activității, precum si rolul acesteia in activitatea medicala din cadrul unei instituții medicale, inclusiv al IMSP Spitalul Clinic Bălți, grupul de lucru pentru achiziții publice a inclus in documentația de atribuire, asemenea solicitare pentru a asigura nivelul corespunzător de îndeplinire a lucrărilor propuse.
Дата:
9 авг 2024, 13:56
Название вопроса:
Publicați proiectul tehnic
Вопрос:
Publicați proiectul tehnic
Ответ (12 авг 2024, 15:28):
Bună ziua. Ca răspuns la clarificarea DVS vă comunicăm că, în curând în SIA RSAP va fi încărcată schița încăperilor preconizate spre executarea lucrărilor de reparație.
Дата:
9 авг 2024, 16:12
Название вопроса:
Intrebare
Вопрос:
Daca in medicina cineva nu este competent in domeniu dat dumniavoastra il limitați sa lucreze sau ii dați şansa sa perfectioneze aceste sint doar balade orice inginer in constructie este in stare sa faca lucraria data
Ответ (12 авг 2024, 12:59):
Buna ziua Prin prezenta grupul de lucru pentru achiziții publice al IMSP SC Bălți comunica ca, indiferent de procedura de achiziției demarata sau obiectul achiziției, orice operator economic este in drept sa participe si sa depună oferta sa, in conformitate cu documentația de atribuire. Mai mult decât atât, grupul de lucru pentru achiziții publice al IMSP SC Bălti nu urmărește limitarea operatorilor economici, ci ridicarea accesibilității participări acestora, însă, ținând cont de specificul achiziției, obiectul si sarcina subdiviziunii ce urmează a fi renovata, tinde sa primească o oferta competenta, iar in final, lucrările propuse sa fie executate la cel mai înalt standard de calitate.
Дата:
15 авг 2024, 20:31
Название вопроса:
Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului
Вопрос:
Rugam sa lamuriti solicitarea data - În cazul dirigintelui de șantier pe domeniul Instalații tehnologice, diploma de studii care confirmă specialitatea de bioinginer/ inginer sisteme biomedicale. Se solicita diriginte de santier cu studii biomedicale? Daca da, rugam excluderea sau modificarea solicitarii in diriginte de santier si bioinginer ca 2 perspane aparte.
Ответ (21 авг 2024, 15:16):
Ca răspuns la clarificarea Dvs, grupul de lucru pentru achiziții publice vă comunicăm următoarele, nu se prezumă că este necesar de 2 persoane separate, diriginte de șantier si bioinginer, ci doar o singură persoană și anume – diriginte de șantier în domeniul Instalații tehnologice. Suplementar persoana dată trebuie să dețină și studii biomedicale. Cerința menționată, a reieșit din specificul lucrărilor care au un impact major asupra actului medical cit și asupra stării sănătății a pacienților.
Дата:
21 авг 2024, 20:38
Название вопроса:
2-1-5
Вопрос:
poz. 61 - in pozitie este scris un utilaj iar in resursa cu totul altceva si diferenta este mare. Va rog sa clarificati care utilaj va fi montat. Ce inseamna CABINET PENTRU BATERII?
Ответ (22 авг 2024, 15:35):
Ca răspuns la clarificarea DVS Vă comunicăm că, resursul din poz. 61 va avea următorul conținut: Sursa autonoma de alimentare UPS, 20 KVA, 380V, inclusiv cabinet pentru baterii 32 baterii x 12V 100 ah, autonomie 3 ore. Modificările necesare se vor efectua în caietul de sarcini. Ceea ce ține de cabinetul pentru baterii, vă informăm, că acesta este parte componentă a blocului UPS, ceea ce îi oferă autonomie de funcționare.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.