1
Период разъяснений
с 05.08.2024 15:54
по 24.08.2024 15:27
2
Подача предложений
с 24.08.2024 15:27
по 07.09.2024 15:27
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 5 849 022 MDL
Период уточнений: 5 авг 2024, 15:54 - 24 авг 2024, 15:27
Подача предложений: 24 авг 2024, 15:27 - 7 сен 2024, 15:27

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

,,Lucrarii de reparații etajul 4 și secția de Ftiziopneumologie, din incinta clădirii CMF-5, str.I.L.Caragiale 1,,

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Ion Luca Caragiale, 2
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Tatiana Stoicev
Контактный номер
+37369895255
Данные о закупке
Дата создания
5 авг 2024, 15:36
Дата последних изменений
19 авг 2024, 15:08
Achizitii.md ID
21266080
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
anunt de participare
Техническая спецификация
anunt de participare
5.08.24 15:54
ds_lucrari (1)
Техническая спецификация
documentele pentru oferta
5.08.24 15:54
duae_ro_0
Техническая спецификация
DUAE
5.08.24 15:54
IMSP AMT Buiucani (Caiet de sarcini)
Техническая спецификация
Anexa 2
5.08.24 15:54
contract model
Техническая спецификация
contract
5.08.24 15:54
Caiet de sarcini Forma 1 desfășurat
Техническая спецификация
Anexa 1
5.08.24 15:54
Ftiziopneumologie, (Caiet de sarcini desfășurat) Desfasurat
Техническая спецификация
Caiet de sarcini desfasurat
19.08.24 15:08
Дата:
6 авг 2024, 09:19
Название вопроса:
Anunț de participare
Вопрос:
Bună ziua! Stimată AC, putem demonstra capacitatea economico-financiară și prin linii creditare, capital circulant, linii creditare de la furnizori sau alte mijloace financiare?? Mulțumesc anticipat!
Ответ (13 авг 2024, 15:15):
Legea 131 Articolul 20. Documentul unic de achiziţii european (1) La momentul depunerii cererilor de participare sau a ofertelor, autoritatea contractantă acceptă documentul unic de achiziții european (în continuare – DUAE), care constă într-o declaraţie pe proprie răspundere actualizată, ca dovadă preliminară în locul certificatelor eliberate de către autorităţile publice sau de către terţi, care confirmă că operatorul economic în cauză îndeplineşte următoarele condiţii: a) nu se află în niciuna din situaţiile de excludere menţionate la art.19; b) îndeplineşte criteriile privind capacitatea, astfel cum au fost solicitate de autoritatea contractantă; c) dacă este cazul, îndeplineşte criteriile de selecţie stabilite de autoritatea contractantă în conformitate cu prevederile prezentei legi. (2) În cazul în care operatorul economic demonstrează îndeplinirea criteriilor referitoare la situaţia economică şi financiară sau privind capacitatea tehnică şi profesională invocînd susţinerea unui terţ, DUAE include informaţiile menţionate la alin. (1) cu privire la terţul susţinător. (3) În cazul în care operatorul economic intenţionează să subcontracteze o parte/părţi din contract, DUAE include şi informaţiile solicitate cu privire la subcontractanţi. (4) Pe lîngă informaţiile prevăzute la alin. (1)–(3), DUAE conţine şi informaţii cu privire la autoritatea publică sau partea terţă responsabilă de întocmirea documentelor justificative, precum şi o declaraţie oficială care să ateste că operatorul economic are obligaţia să furnizeze, la cerere şi fără întîrziere, documentele justificative respective. (5) În cazul în care autoritatea contractantă poate obţine documentele justificative prevăzute la alin. (4) în mod direct, prin accesarea unei baze de date, DUAE cuprinde, de asemenea, informaţiile solicitate în acest scop, cum ar fi adresa de internet a bazei de date, orice dată de identificare şi, dacă este cazul, declaraţia necesară de acordare a consimţămîntului. (6) Operatorul economic are dreptul de a reutiliza un DUAE deja utilizat într-o procedură de achiziție publică precedentă cu condiţia să confirme că informaţiile cuprinse în acesta sînt în continuare corecte şi valabile la data depunerii acestuia. (7) Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor/candidaţilor să depună toate sau o parte din documentele justificative ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE, în orice moment pe durata desfăşurării unei proceduri de achiziții publice, dacă acest lucru este necesar pentru a asigura desfăşurarea corespunzătoare a procedurii. (8) Înainte de atribuirea contractului de achiziţii publice/acordului-cadru, cu excepţia situaţiei contractelor subsecvente atribuite în executarea unui acord-cadru, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe primul loc după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative actualizate prin care să demonstreze îndeplinirea tuturor criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE, cu excepţia procedurilor desfăşurate în mai multe etape, cînd documentele justificative sînt solicitate înainte de transmiterea invitaţiilor pentru etapa a doua către candidaţii selectaţi. (9) Autoritatea contractantă invită ofertanţii/candidaţii să completeze sau să clarifice documentele prevăzute la alin. (7) sau (8). (10) Prin excepţie de la dispoziţiile alin. (7)-(9), operatorii economici nu sînt obligaţi să prezinte documente justificative sau alte probe în sprijinul informaţiilor declarate în DUAE în cazul şi în măsura în care autoritatea contractantă are posibilitatea de a obţine certificatele sau informaţiile corespunzătoare în mod direct, prin accesarea unei baze de date naţionale din orice stat, disponibile gratuit. (11) Prin excepţie de la prevederile alin. (7)-(9), operatorii economici nu sînt obligaţi să prezinte documentele justificative în sprijinul informaţiilor declarate în DUAE în cazul în care autoritatea contractantă care a atribuit contractul de achiziţii publice sau a încheiat acordul-cadru este deja în posesia documentelor respective. (12) În sensul prevederilor alin. (10), bazele de date care conţin informaţii privind operatorii economici trebuie să fie accesibile pentru autoritatea contractantă şi trebuie să fie actualizate periodic în mod corespunzător. Operatorii economici, la solicitarea autorității contractante, indică adresele unde pot fi accesate bazele de date corespunzătoare. Articolul 21. Capacitatea economică şi financiară (1) Demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante, cum ar fi: a) declaraţii bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; b) rapoarte financiare sau, în cazul în care publicarea acestor rapoarte este prevăzută de legislaţia ţării în care este stabilit ofertantul/candidatul, extrase din rapoartele financiare; c) declaraţii privind cifra de afaceri totală sau, dacă este cazul, privind cifra de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului într-o perioadă anterioară care vizează activitatea din ultimii 3 ani, în măsura în care informaţiile respective sînt disponibile. În acest ultim caz, autoritatea contractantă are obligaţia de a lua în considerare şi data la care operatorul economic a fost înfiinţat sau şi-a început activitatea comercială. (2) În sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Autoritatea contractantă indică principalele motive pentru o astfel de cerință în documentația de atribuire. Atunci cînd un contract este împărțit în loturi, indicele cifrei de afaceri se aplică pentru fiecare lot individual. Cu toate acestea, autoritatea contractantă stabilește cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici cu referire la grupuri de loturi, dacă ofertantului cîștigător îi sînt atribuite mai multe loturi care trebuie executate în același timp. În cazul în care urmează să se atribuie contracte bazate pe un acord-cadru, cifra de afaceri anuală maximă se calculează în funcție de dimensiunea maximă anticipată a contractelor specifice care vor fi executate în același timp sau, dacă aceasta nu este cunoscută, pe baza valorii estimate a acordului-cadru. În cazul unor sisteme dinamice de achiziții, cifra de afaceri anuală maximă se calculează pe baza dimensiunii maxime anticipate a contractelor specifice care urmează să fie atribuite în cadrul sistemului respectiv. (3) În cazul în care, din motive obiective, justificate corespunzător, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractantă, acesta are dreptul de a demonstra capacitatea sa economică şi financiară prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractantă le poate considera edificatoare în măsura în care acestea reflectă o imagine fidelă a situaţiei economice şi financiare a ofertantului/candidatului. (4) În cazul în care autoritatea contractantă solicită demonstrarea capacităţii economice şi financiare, aceasta are obligaţia de a indica în documentaţia de atribuire şi informaţiile pe care operatorii economici urmează să le prezinte în acest scop. (5) Capacitatea economică şi financiară a ofertantului/candidatului poate fi susţinută, pentru îndeplinirea unui contract, şi de o altă persoană, indiferent de natura relaţiilor juridice existente între ofertant/candidat şi persoana respectivă. (6) În cazul în care ofertantul/candidatul îşi demonstrează capacitatea economică şi financiară invocînd şi susţinerea acordată, în conformitate cu prevederile alin. (5), de către o altă persoană, acesta are obligaţia de a dovedi susţinerea de care beneficiază prin prezentarea în formă scrisă a unui angajament ferm al persoanei respective, încheiat în formă autentică, prin care această persoană confirmă faptul că va pune la dispoziţia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigură susţinerea financiară trebuie să îndeplinească criteriile de selecție relevante și nu trebuie să se afle în niciuna dintre situaţiile prevăzute la art. 19 alin. (1) şi alin. (3) lit. a), c)-g), care determină excluderea din procedura de atribuire.
Дата:
9 авг 2024, 18:47
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Stimata autoritate, Va rugam sa plasati pe platforma Caietul de sarcini intr-un alt formaty decit cel expus. Puteti plasa in format PDF sau word sau oricare altul. Multumim
Ответ (13 авг 2024, 11:52):
Buna ziua, anexele la Anuntul de Participare sunt in format WORD
Дата:
13 авг 2024, 15:40
Название вопроса:
Anunț de participare
Вопрос:
Stimată AC, mulțumesc pentru răspuns, ați expus corect cadrul legal. În baza celor relatate mai sus, modificați Anuntul de participare pct.8 - forma demonstrării capacității ecnomico- financiare doar prin prezentarea Certificatului bancii pentru demonstrarea disponibilitatii de bani lichizi. Prin cerința dată restrângeți concurența, tratați inegal și imparţial toți ofertanţii. La fel, vrem să subliniem că certificatul dat vă demonstrează prezența resurselor doar la momentul deschiderii ofertelor nu și pe parcursul executării lucrărilor. Mulțumim!
Ответ (13 авг 2024, 20:03):
Buna ziua, autoritate contractanta își menține poziția solicitata în Anunțul de Participare ce tine de p.8 și nu va face modificări.
Дата:
15 авг 2024, 10:53
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Buna ziua! Plasati va rugam forma desfasurata a caietului de sarcini la Obiectul: Lucrării de reparații secția Ftiziopneumologie, din incinta clădirii CMF-5
Ответ (19 авг 2024, 14:57):
Buna ziua, a fost atasat Caietul de sarcini desfasurat
Дата:
19 авг 2024, 13:56
Название вопроса:
Anunt
Вопрос:
Buna ziua ! Garantia de buna executie se ia toata suma la incheierea contractului sau consecutiv din fiecare PV?
Ответ (19 авг 2024, 15:07):
Buna ziua. Garantia de buna executie se prezinta la etapa de semnarea contractului nu la executarea lucrarilor!
Дата:
19 авг 2024, 13:57
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Pozitia CK18C Cornier din aluminiu - in descriere se exclud suruburile, iar in resurse raman de ce?
Ответ (19 авг 2024, 14:59):
Buna ziua, este o eroare tehnica Se exclud !!
Дата:
19 авг 2024, 15:05
Название вопроса:
Ciaet de sarcini
Вопрос:
Dvs a-ti plasat caiet desfasurat doar pentru primul lot, iar pt Lot -2 Lucrării de reparații secția Ftiziopneumologie, din incinta clădirii CMF-5, - nu a fost plasat.
Ответ (19 авг 2024, 15:11):
Buna ziua, daca mai verificati odata o sa vedeti ca este Anexa 2
Дата:
20 авг 2024, 10:41
Название вопроса:
poz.1.1.33
Вопрос:
poz.1.1.33-CF51B K=5 doar la material și utilaj - Tencuieli interioare de 5 mm grosime, executate manual, cu amestec uscat pe baza de ipsos, la pereti si pereti despartitori, preparare manuala a mortarului. Diferenta in plus sau in miniu pentru fiecare 1,0 mm (se adauga sau se scade la art. CF50). Explicati motivul aplicarii coieficientului k=5 doar la materiale si utilaj, de ce a fost omis pentru manopera,? majorarea volumușlui de tencuiala oare prevede doar majorarea materialului si a utilajului? corect e ca trebuie sa fie aplicata si la salariu, fiindca si munca pentru prepararea si aplicarea tenciuelii este mai mare in consideratie de 1mm si 5 mm
Ответ (20 авг 2024, 15:00):
buna ziua, Ce ține de pozițiile ci coieficient K=5 la indicatorul CF51b să se mențină conform caietului de sarcini. Devizele sunt expertizate , și dacă punem manopera cu K=5 atunci ea e astronomică după bani . Deaciea s-a decis aplicarea coieficientului doar la material și utilaj .
Дата:
20 авг 2024, 10:46
Название вопроса:
poz 1.1.14
Вопрос:
poz 1.1.14 - CF51B k=5 la material- tencuieli interioare de 5mm....., Explicati motivul aplicarii coieficientului k=5 doar la material, de ce a fost omis pentru manoperasi utilaj? majorarea volumului de tencuiala oare prevede doar majorarea materialului? corect e ca trebuie sa fie aplicata si la salariu si la utilaj, fiindca si munca pentru prepararea si aplicarea tenciuelii este mai mare in consideratie de 1mm si 5 mm
Ответ (22 авг 2024, 15:27):
Buna ziua, caietul de sarcini a fost elaborat fără încălcări, va rog, prezentați oferta conform caietului de sarcini desfășurat unde se vad toate resursele, cantitatile pentru fiecare poziție.
Дата:
20 авг 2024, 10:53
Название вопроса:
poz. 1.2.11 - VC11A- Montarea hotei casnice
Вопрос:
poz. 1.2.11 - VC11A- Montarea hotei casnice va rog clarificati este hota existenta caci in utilaj nu este? daca este o hota care trebuie procurata specificati va rog caracteristicile ei?
Ответ (22 авг 2024, 13:21):
Buna ziua, Hota inox 600*600*400 toti parametrii sunt indicate in caietul de sarcini desfășurat la aceasta pozitie in resurse
Дата:
21 авг 2024, 09:13
Название вопроса:
Răspuns (20 aug 2024, 15:00): buna ziua, Ce ține de pozițiile ci coieficient K=5 la indicatorul CF51b să se mențină conform caietului de sarcini. Devizele sunt expertizate , și dacă punem manopera cu K=5 atunci ea e astronomică după bani . Deaciea s-a decis aplicarea coieficientului doar la material și utilaj .
Вопрос:
Răspuns (20 aug 2024, 15:00): buna ziua, Ce ține de pozițiile ci coieficient K=5 la indicatorul CF51b să se mențină conform caietului de sarcini. Devizele sunt expertizate , și dacă punem manopera cu K=5 atunci ea e astronomică după bani . Deaciea s-a decis aplicarea coieficientului doar la material și utilaj . este o incalcare, prin asa decizie dispretuiti manopera, nu aveti banii destui faceti sau stratul mai subtire sau suprafat mai mica,
Ответ (22 авг 2024, 15:27):
Buna ziua, caietul de sarcini a fost elaborat fără încălcări, va rog, prezentați oferta conform caietului de sarcini desfășurat unde se vad toate resursele, cantitatile pentru fiecare poziție. Dumneavoastră  faceți  abuz de etapa clarificărilor si o faceti cu rea credință  nu pentru a clarifica!
Дата:
21 авг 2024, 12:51
Название вопроса:
Caiet de sarcini CMF5
Вопрос:
Poz 1.11 in descriere este specificata k=6,5 la manopera, insa cand verificam formularul desfasurat k este 7.5, va rugam sa clarificati cu cit totusi este =k? . Pozitia 1.14 este specificat k=5 la material, insa in forma desfasurata normele arata ca a-ti aplicat k=5 si la utilaj, clarificati adaugam si la utilaj? In general se pune si la manopera k=5, doar materialul nu se pune singur pe perete
Ответ (22 авг 2024, 15:26):
Buna ziua, caietul de sarcini a fost elaborat fără încălcări, va rog, prezentați oferta conform caietului de sarcini desfășurat unde se vad toate resursele, cantitatile pentru fiecare poziție.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.