1
Период разъяснений
с 11.06.2024 09:14
по 21.06.2024 10:00
2
Подача предложений
с 21.06.2024 10:00
по 16.07.2024 12:00
осталось 15 дней
3
Аукцион
17.07.2024 15:00
4
Оценка

5
Контракт

Статус Подача предложений
Оценочная стоимость без НДС 400 000 MDL
Период уточнений: 11 июн 2024, 9:14 - 21 июн 2024, 10:00
Подача предложений: 21 июн 2024, 10:00 - 16 июл 2024, 12:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Подписаться

Sistem Informațional Automatizat pentru asistența medicală spitalicească a.2024

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Serviciu Achizitii Publice IMSP SCM SF Treime
Контактный номер
+37322438237;
Данные о закупке
Дата создания
11 июн 2024, 9:14
Дата последних изменений
17 июн 2024, 12:07
Achizitii.md ID
21235873
CPV
48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
documentația_standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 instrucțiuni.docx
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
anexa nr.23 specificații de preț.docx
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
caiet de sarcini_sistem informațional.pdf caiet de sarcini_sistem informațional.pdf
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
anunt_de_participare_sistem informațional.pdf anunt_de_participare_sistem informațional.pdf
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
anexa nr.7 cerere de participare.docx
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
anexa nr.24 model-contract.docx
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
anexa nr.22 specificații tehnice.docx
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
duae_nou.doc
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
anexa nr.8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
anunt_de_participare_sistem informațional.docx
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docx
Документация к предложению
-
11.06.24 09:14
Дата:
12 июн 2024, 16:47
Название вопроса:
Clarificare la Pag. 1 ” CAIET DE SARCINI pentru dezvoltarea Sistemului Informatic” pag. 8 ” Imрlеmеntаrе și suport 1. Servicii de imрlеmеntаrе”
Вопрос:
Solicităm să precizați dacă Sistemul informațional pentru asistența medicală spitalicească ar trebui să fie un sistem nou (de sine stătător) sau o dezvoltare/achiziționare a unui sistem existent.
Ответ (12 июн 2024, 16:51):
Bună ziua. Pentru detalii tehnice și de conținut, vă rugăm să apelați persoana de contact indicată în anunțul de participare la pct.16 subpct.14
Дата:
12 июн 2024, 16:49
Название вопроса:
Clarificare la pag. 6 «Aplicatia informatice оfеrtаtа va fi de tip Hospiral lпfоrmаtion System»
Вопрос:
Solicităm să indicați dacă există așa sistem informatic. Dacă da, rugăm să indicați denumirea oficială de la producător, a acestui sistem informatic de tip ”Hospital lnfоrmаtion System”. Solicităm să indicați o listă de tehnologii (stivă tehnologică), care vor fi necesare pentru Sistemul informațional pentru asistența medicală spitalicească (SIMS)? Solicităm să indicați o listă de specialiști, care trebuie să fie necesari pentru îndeplinirea acestui proiect. 1. Solicităm să indicați o listă de tehnologii, care trebuie să fie susținute de specialiști, după cum urmează: a) tehnologii - frontend, - backend, - tipul de bază de date, b) alte tehnologii, pe care specialiștii în întreținere trebuie să le cunoască 2. Solicităm să indicați ce responsabilități vor fi atribuite fiecărui specialist.
Ответ (20 июн 2024, 10:46):
Raspuns: Nu avem identificat un sistem anume. Avem nevoie de un sistem informațional ce ar acoperi toate necesitățile activitații unui spital de mare capacitate. Un sistem integru de management informațional a asistentei medicale de staționar ce contine managementul personalului, managmentul pacientului și al serviciilor acordate. În ceia ce privește specialiștii implicați și conexiunea cu serviciile prestate. Din partea solicitantului vor fi doar care vor putea menaja aplicația la nivel de administrator.
Дата:
12 июн 2024, 16:50
Название вопроса:
Clarificare la pag. 8 - ”CAIET DE SARCINI” ”Durata de imрlеmеntаrе - șase luni” pag.1 - ”ANUNT DE PARTICIPARE” ”12. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: în termen de maxim 3 luni de la data primirii comenzii achizitorului.”
Вопрос:
Solicităm să descrieți mai detaliat ce servicii ar trebui să fie furnizate în termen de 3 luni și ce servicii ar trebui să fie furnizate în termen de 6 luni.
Ответ (20 июн 2024, 10:54):
Peste 3 luni aplicația este necesar de a fi viabila și în decurs de 6 luni să fie implimentată.
Дата:
12 июн 2024, 16:50
Название вопроса:
Clarificare la pag.8 ” Servicii de imрlеmеntаrе • Serviciile de implementare customizate pentru spital vor cuprinde activități de Analiza, Customizare și Instruire utilizatori. Tot in cadrul acestor servicii intra recomandările furnizorului pentru dotările minime in spital.”
Вопрос:
Solicităm să specificați, cum ar trebui să se prezinte sistemul după Customizare.
Ответ (20 июн 2024, 10:57):
Customizarea presupune completarea nomenclatoarelor interne specific cum ar fi lista secțiilor, lista posturilor, lista utilizatorilor și alte nomenclatoare care se vor nominaliza dupa o analiza a situației în instituție.
Дата:
12 июн 2024, 16:51
Название вопроса:
Clarificare la Pag. 11 ” Сеrințe funсțiоnаlе specifice. Intеrасțiunеа сu alte sisteme informaționale”
Вопрос:
1. Solicităm să indicați lista tuturor sistemelor guvernamentale, cu care va trebui să se realizeze interacțiunea. 2. Interacțiunea se va face numai cu sistemele guvernamentale sau și cu altele? Pentru estimarea efortului de muncă, rugăm să furnizați lista completă a sistemelor informaționale, cu care se va interacționa, și scopul acestor interacțiuni, precum și tipul de informații transmise/primite. 3. Solicităm să confirmați, că dispuneți de toată documentația tehnică necesară, pentru sistemele APP existente, pentru a efectua interoperabilitatea. Vă rugăm să furnizați o listă a documentației disponibile. 4. Solicităm să confirmați, că sistemele existente au capacitatea tehnică de a asigura interoperabilitatea.
Ответ (20 июн 2024, 11:01):
Este necesar intertacțiune cu DRG-MIXT la nivel de transmitere informatie in format XML. Interacțiunea cu BD CNAM pentru verificarea statutului pacientului în regim on line, export date in sistemul contabil 1C, export date RU in SIERUSS.
Дата:
12 июн 2024, 16:52
Название вопроса:
Clarificare la pag. 7 ” D. Investigații de laborator și instrumentale: b. In cazul când analizele sau investigaliile sunt efectuate de сătrе aparataj digital rezultatele se vоr inregistra in BD automat”
Вопрос:
1. Solicităm să enumerați lista de aparataj digital, care trebuie să fie utilizat în Sistemul informațional pentru asistența medicală spitalicească (SIMS). 2. Solicităm să confirmați, că dispuneți de toată documentația tehnică necesară, pentru aparataj digital, pentru a efectua înregistrarea datelor. Vă rugăm să furnizați o listă a documentației disponibile. 3. Solicităm să confirmați, că aparatajul digital are capacitatea tehnică de a furniza datele, care urmează să fie înregistrate in BD.
Ответ (20 июн 2024, 11:03):
Spitalul este o instituție de mare capacitate, ce se dezvoltă continuu, cu implementare de tehnologii diverse. Un sistem informațional ar trebui sa aibă capacitatea de a se adapta de fiecare dată la dezvoltarea sistemelor de diagnostic. În varianta de exceptie, pentru unele dispozitive datele pot fi colectate de operatori (doar pentru perioade scurte de timp).
Дата:
12 июн 2024, 16:52
Название вопроса:
Clarificare la pag. 25 ” 10. Modulul Resurse Umane  Evidența și gestionarea personalului  Procese de angajare și eliberare  Calcul și gestionare a vechimii în muncă  Urmărirea și administrarea instituțiilor  Gestionare concediilor și emiterea ordinelor  Generare de rapoarte și monitorizarea performanței”
Вопрос:
Având în vedere, că potrivit descrierii, Modulul Resurse Umane nu face parte din procesele de asistență medicală spitalicească, este posibil să depunem o ofertă pentru acesta ca un lot separat?
Ответ (20 июн 2024, 11:05):
Modulul Resurse Umane trebuie sa facă parte din sistemul informațional și necesită a fi parte componentă a SI solicitat.
Дата:
12 июн 2024, 16:53
Название вопроса:
Clarificare la pag. 11 ” Сеrințe funсțiоnаlе specifice. Fisa реrsоnаlа а salariatului”
Вопрос:
Solicităm să indicați, că dacă în lista Сеrințelor funсțiоnаlе specifice este indicată ”Fisa реrsоnаlă а salariatului”, aceasta presupune, că în sistem trebuie să fie implementat modulul ”Calcul salariului”?
Ответ (20 июн 2024, 11:09):
NU, salariazarea salariatului este acțiune contabilă și nu este necesară.
Дата:
12 июн 2024, 16:54
Название вопроса:
Clarificare la pag. 7 ”G. Audit medical а) Auditul medical vа аvеа posibilitate de verificare а corectitudinii completării docutnentației medicale, depistării еrоrilоr de codificare si vа transmite informația сătrе CNAM in formatul specificat de DRG ON-LINE b) Concomitent se vа efectua rароrtаrеа specifica dеsрrе serviciile acordate ре baza de DRG(CASE-MIXT)”
Вопрос:
Solicităm să confirmați, că dispuneți de toată documentația tehnică necesară, pentru a efectua înregistrarea datelor în format specificat de DRG ON-LINE/ DRG(CASE-MIXT). Vă rugăm să furnizați o listă a documentației disponibile.
Ответ (20 июн 2024, 11:11):
DA, se necesită o formatare ce ar permite analiza în formatul specificat de DRG și transmiterea informației сătrе CNAM (xml).
Дата:
12 июн 2024, 16:54
Название вопроса:
Clarificare la pag. 23 ”păstrarea, arhivarea/inscriptarea pe CD sau DVD și transmiterea informațiilor specifice investigațiilor de tip imagistică medicale/pacient. Să permită crearea unui CD cu date și imagini ale pacienților ce include și o versiune gratuită a componentei de vizualizare imagini. Pentru ușoara navigare a CD-ului și economia de resurse ”
Вопрос:
Înțelegem corect, că inscriptarea pe CD sau DVD a informației specifice investigațiilor de tip imagistică medicale/pacient trebuie să fie realizată direct din sistem? Sau presupune salvarea datelor inițial pe calculator, după care pe CD sau DVD?
Ответ (20 июн 2024, 11:13):
Din sistem este necesar acces la imaginile imagistice si posibilitatea de furnizare a CD și DVD pacientului.
Sistem informațional automatizat pentru asistența spitalicească
Дата:
13 июн 2024, 11:52
Название вопроса:
Numar de utilizatori maxim
Вопрос:
Buna ziua, va rugam sa clarificati un numar aproximativ de utilizitori pentru SIA in totalitate, inclusiv cei externi (pentru schimburi de date).
Ответ (20 июн 2024, 11:14):
Ar fi de dorit număr nelimitat de utilizatori.
Sistem informațional automatizat pentru asistența spitalicească
Дата:
13 июн 2024, 11:54
Название вопроса:
Interfata
Вопрос:
Va rugam sa specificati limba interfetei a software, daca este critic, sau sa enumarati posibilile limbi. Va multumim.
Ответ (20 июн 2024, 11:15):
Limbajul interfetei este limba Româna. Limbi suplimentare (rusa, engleza) ar constitui o prioritate.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.