Государственная закупка
21223766
Lotul 4 Microsoft Office
1
Период разъяснений
с 03.05.2024 11:48
по 10.05.2024 12:00
по 10.05.2024 12:00
2
Подача предложений
с 10.05.2024 12:00
по 16.05.2024 12:00
по 16.05.2024 12:00
3
Аукцион
17.05.2024 13:55
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
84 000 MDL
Период уточнений:
3 май 2024, 11:48 - 10 май 2024, 12:00
Подача предложений:
10 май 2024, 12:00 - 16 май 2024, 12:00
Начало аукциона:
17 май 2024, 13:55
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Microsoft Office
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor participanților la activitățile de instruire și dezvoltarea abilităților de lucru cu Microsoft Office: Word, Excel, Power Point.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Power Point
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup (câte maxim 4 ore academice per zi).
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanți
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
83 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2024 – 3 grupe (83 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online, prin intermediul platformelor de instruire online (ZOOM, etc). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanți, inclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Microsoft Office
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor participanților la activitățile de instruire și dezvoltarea abilităților de lucru cu Microsoft Office: Word, Excel, Power Point.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Microsoft Word
- Microsoft Excel
- Power Point
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 40 ore academice de instruire pentru un grup (câte maxim 4 ore academice per zi).
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanți
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
83 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul II, 2024 – 3 grupe (83 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire online, prin intermediul platformelor de instruire online (ZOOM, etc). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanți, inclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
3 май 2024, 11:48
Оценочная стоимость (без НДС)
84 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
840 MDL
Achizitii.md ID
21223766
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din anunțul de participare
Срок действия контракта
19 май 2024 03:00 - 31 дек 2024 02:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr. pers. 2024. rep mod )
Техническая спецификация
Documentația Standard WORD
3.05.24 11:48
Anunț de participare instruire person. 2024 rep. mod..semnat
Техническая спецификация
Anunț de participare
3.05.24 11:48
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instr. pers. 2024. rep mod ).semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard PDF
3.05.24 11:48
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Asociatia Obsteasca DNT
Цена предложения:
80 000 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru
22.05.24 16:39
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
deciziadeatribuire25instruirerepetat2024(1)semnatsemnatsemnatsignedsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 03313537-cd96-471d-94fd-98c9d77537a3
Oбъявление о присуждении
22.05.24 16:39
scrisasociațiaobșteascădntsemnat.pdf
ID: e2395f9f-2092-4087-809e-d237dea77b6b
Oбъявление о присуждении
22.05.24 16:39
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:53
Дата открытия:
16.05.24 12:00
diplomamaster jumbrei olga.semnat.pdf
diplomamaster jumbrei olga.semnat.pdf
ID: 01f68ca1-aeec-4783-8912-8bd4650ac514
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:54
Дата открытия:
16.05.24 12:00
curs microsoft office.semnat.pdf
curs microsoft office.semnat.pdf
ID: 0768345e-30f3-4930-a04f-f48c5a566638
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:50
Дата открытия:
16.05.24 12:00
certificat nicsan adrian.semnat.pdf
certificat nicsan adrian.semnat.pdf
ID: 0d88f119-a4ee-4bc2-9f42-87337714fea5
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:55
Дата открытия:
16.05.24 12:00
specificaţia tehnică pentru lotul 4.semnat.pdf
specificaţia tehnică pentru lotul 4.semnat.pdf
ID: 0fc4cbd2-d631-4886-a2da-f177d6eb71c9
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:48
Дата открытия:
16.05.24 12:00
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:36
Дата открытия:
16.05.24 12:00
certificat de inregistrare.semnat.pdf
certificat de inregistrare.semnat.pdf
ID: 1c6429ff-ff7f-4323-83eb-98fa06bfc425
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:51
Дата открытия:
16.05.24 12:00
certificat digitalizare olga jumbei.semnat.pdf
certificat digitalizare olga jumbei.semnat.pdf
ID: 25d3f3d0-969b-4ae5-b4ee-81b8bab35a3a
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:56
Дата открытия:
16.05.24 12:00
diploma master nicsan adrian.semnat.pdf
diploma master nicsan adrian.semnat.pdf
ID: 3940f6ae-c46a-43e1-aed3-bca4f669e466
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:53
Дата открытия:
16.05.24 12:00
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:36
Дата открытия:
16.05.24 12:00
certificat de formator nicsan adrian.semnat.pdf
certificat de formator nicsan adrian.semnat.pdf
ID: 5fca4882-ed72-4455-80f5-bdd34eb4fd8e
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:55
Дата открытия:
16.05.24 12:00
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:37
Дата открытия:
16.05.24 12:00
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:37
Дата открытия:
16.05.24 12:00
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:37
Дата открытия:
16.05.24 12:00
scrisoare de recomandare.semnat.pdf
scrisoare de recomandare.semnat.pdf
ID: 89f724a7-998e-49a3-a77b-6ad6d90c7010
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:52
Дата открытия:
16.05.24 12:00
d.p. garantie la oferta.semnat.pdf
d.p. garantie la oferta.semnat.pdf
ID: a24956b3-ce72-4bb5-8b90-a8b1c27fa727
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:45
Дата открытия:
16.05.24 12:00
lista formatori dnt.semnat.pdf
lista formatori dnt.semnat.pdf
ID: cc9a61dd-35d4-41d4-80de-88c08337cfbd
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:39
Дата открытия:
16.05.24 12:00
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:51
Дата открытия:
16.05.24 12:00
olga jumbei_mentor.semnat.pdf
olga jumbei_mentor.semnat.pdf
ID: e9ac00f0-31a5-47d4-a99c-177d5f997a76
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:56
Дата открытия:
16.05.24 12:00
confirmare lipsa datorii.semnat.pdf
confirmare lipsa datorii.semnat.pdf
ID: f160f960-0b89-424c-bb1d-67d4044b667f
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:52
Дата открытия:
16.05.24 12:00
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 12:53
Дата открытия:
16.05.24 12:00
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
15.05.24 13:09
Дата открытия:
16.05.24 12:00
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK