Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21219214
1
Период разъяснений
с
22.04.2024 14:36
по 02.05.2024 11:30
по 02.05.2024 11:30
2
Подача предложений
с
02.05.2024 11:30
по 23.05.2024 11:30
по 23.05.2024 11:30
3
Аукцион
с
24.05.2024 15:00
по 24.05.2024 15:37
по 24.05.2024 15:37
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
1 680 564,41 MDL
Период уточнений:
22 апр 2024, 14:36 - 2 май 2024, 11:30
Подача предложений:
2 май 2024, 11:30 - 23 май 2024, 11:30
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Подписаться невозможно
в период Оценка
privind încheierea acordului-cadru - Achiziționarea dispozitivelor medicale întru realizarea Programului Naţional privind sănătatea și drepturile sexuale și reproductive pentru anii 2025-2027
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
22 апр 2024, 14:36
Дата последних изменений
22 апр 2024, 16:21
Achizitii.md ID
21219214
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
anunt_de_participare_ds.signed.pdf
anunt_de_participare_ds.signed.pdf
Документация к предложению
-
22.04.24 14:36
Дата:
22 апр 2024, 16:21
Название вопроса:
Garantia de buna executie
Вопрос:
Buna ziua! Solicitam respectuos sa clarificati care este termenul de valabilitate pentru garantia de buna executie. Garantia trebuie sa fie valabila pana la semnarea celui de al treilea contract (in 2027)? Sau doar pana la semnarea primului contract subsecvent in 2025?
Ответ (29 апр 2024, 11:18):
Bună ziua, garanția de bună execuție va fi solicitată pentru contractul subsecvent. Garanția de bună execuție se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului subsecvent.
Дата:
22 апр 2024, 16:24
Название вопроса:
referitor la oferte / contracte subsecvente
Вопрос:
Va rog sa precizati urmatorul lucru: In caz ca compania semneaza acordul cadru, insa peste un timp producatorul nu mai produce produsul care a fost contractat si nu are alternative, OE are dreptul de a nu participa la procdura de achizitie subsecventa fara a primi careva penalitati?
Ответ (29 апр 2024, 11:29):
Bună ziua, operatorul economic are dreptul de a nu participa la procedura de reofertare.
Дата:
22 апр 2024, 17:52
Название вопроса:
semnatarii acordului-cadru
Вопрос:
Cine vor fi semnatarii acordului-cadru? CAPCS va semna acordul-cadru cu toti operatorii economici care vor safistace specificatiile tehnice cu conditia incadrarii in buget (plus maxim 30% conform legii 131)? Iar in procedurile de achizitie subsecvente deja se va semna contractul cu OE care va propune cel mai avantajos pret?
Ответ (29 апр 2024, 11:34):
Acordul-cadru va fi semnat între CAPCS și operatorii economici calificați și care corespund cerințelor tehnice.
Dispozitive intrauterine
Дата:
1 май 2024, 08:25
Название вопроса:
Procesul de achiziție
Вопрос:
Bună ziua, rugăm să fie exclusă licitația electronică, deoarece oferta operatorilor economici la această etapă prevede confirmarea prețului maximal respectiv nu are logică aplicatarea licitației electronică cu scăderea in 3 pași.
Ответ (2 май 2024, 11:03):
Parciparea la licitația electronică este un drept, si nu o obligație. Totodată, autoritatea contractantă va încheia contractul de acord-cadru cu toti opertorii economici participanți care corespund cerințelor de participare, indiferent de clasament.
Dispozitive intrauterine
Дата:
1 май 2024, 08:32
Название вопроса:
Anunțul de participare
Вопрос:
Bună ziua, rugăm ca la această etapă să fie eliminată/scoasă Garanția Bancara deoarece aceasta nu are nici o valoare.
Ответ (2 май 2024, 08:44):
Acordul-cadru reprezintă o modalitate specială de atribuire a contractelor de achiziții publice care poate fi utilizată după aplicarea unei proceduri de achiziție publică, iar vederea încheierii acordului-cadru, autoritatea contractantă respectă prevederile Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, la toate etapele, până la atribuirea contractelor bazate pe acordul-cadru respectiv. Conform art. 68, pct. (5) la achiziţia de bunuri şi servicii cu o valoare estimată mai mică de 800000 de lei şi de lucrări cu o valoare estimată mai mică de 2000000 de lei, autoritatea contractantă este în drept să nu ceară operatorului economic garanţie pentru ofertă. În cazul în care autoritatea contractantă cere o astfel de garanţie, se vor respecta prevederile prezentului articol.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK