1
Период разъяснений
с 08.04.2024 18:34
по 18.04.2024 22:30
2
Подача предложений
с 18.04.2024 22:30
по 24.04.2024 22:30
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 690 000 MDL
Период уточнений: 8 апр 2024, 18:34 - 18 апр 2024, 22:30
Подача предложений: 18 апр 2024, 22:30 - 24 апр 2024, 22:30

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Achiziția este formată din 3 loturi formată din accesorii pentru PC și o Imprimantă multifuncțională

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 12
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Ion Grigoras
Контактный номер
022 27 00 94
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
8 апр 2024, 18:34
Дата последних изменений
9 апр 2024, 18:23
Achizitii.md ID
21202655
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Echipament și accesorii pentru computer
Бюджет: 690000.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
duae_ro.semnat (2).pdf duae_ro.semnat (2).pdf
Документация к предложению
DUAE
8.04.24 18:34
anunt de participare pc2.semnat.pdf anunt de participare pc2.semnat.pdf
Документация к предложению
Caiet sarcini
8.04.24 18:34
ds_ceee_pc.semnat (1).pdf ds_ceee_pc.semnat (1).pdf
Документация к предложению
DS
8.04.24 18:34
caiet de sarcini.docx
Документация к предложению
CAIET SARCINI WORD
9.04.24 18:23
Echipament și accesorii pentru computer
Дата:
9 апр 2024, 12:38
Название вопроса:
word
Вопрос:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Ответ (9 апр 2024, 15:36):
Bună, ziua. Nici o problemă, dar o să fie fără semnătură electronică. Se acceptă așa?
Дата:
11 апр 2024, 14:00
Название вопроса:
3 LOTURI?
Вопрос:
Stimata autoritate contractanta, dvstra ati indicat in descriere ca licitatia e divizata in 3 loturi iar de facto, in sistemul mtender e doar un singur lot. Cum sa intelegem?
Ответ (11 апр 2024, 17:19):
In caietul de sarcini sunt indicate 3 loturi, cu sumele respective pentru fiecare lot și respectiv suma finală pentru toate 3 Care este întrebarea?
Дата:
11 апр 2024, 14:06
Название вопроса:
Termen de livrare 15 zile
Вопрос:
Am constatat că termenul de livrare stabilit inițial de 15 zile nu este suficient pentru a furniza tehnica solicitată în conformitate cu standardele și cerințele specificate în caietul de sarcini. În vederea asigurării calității și conformității produselor, rugam respectuos prelungirea termenului de livrare la 30-40 de zile.
Ответ (12 апр 2024, 17:13):
Instituția a plasat cerințele și respectiv a prevăzut durata la toate etapele de achiziții, care constituie minimum 20 zile însumate cu cele 15 zile se constituie termenul solicitat de dstră de 30-40 zile. sper că ajunge timp pentru a pregăti necesarul de echipament
Дата:
11 апр 2024, 15:05
Название вопроса:
Existenta centrului specializat autorizat de deservire
Вопрос:
Potrivit art.41 Legii nr.131 (1) Pînă la expirarea termenului de depunere a ofertelor, autoritatea contractantă are dreptul să modifice documentația de atribuire fie din proprie inițiativă, fie ca răspuns la solicitarea de clarificare a unui operator economic conform art. 35 Totodată, conform art.37 Legii nr.131 (9) Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici. Făcînd cunoștință cu documentația de atribuire, am constatat următoarea cerință – Confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat. Considerăm că cerința respectivă este disproporționată și restrînge esențial concurența între operatori economici. Articolul 1130 Codului civil stabilește condițiile garanției comerciale. Astfel, operatorul economic (garantul) este obligat să asigure deservirea pe garanție a bunurilor vandute. Însă legea nu instituie careva obligații privind modalitatea de deservire, operatorii economici fiind liberi în acest aspect, fie deservirea la propriul service centru fie la unul terț. Cerința stabilită de AC excede cadrul legal. Vă rugăm să luați în considerare eliminarea cerinței menționate, deoarece acest lucru nu va afecta capacitatea operatorilor economici de a oferi servicii de deservire în cadrul garanției.
Ответ (11 апр 2024, 17:31):
Referitor la confirmare privind existența centrului specializat autorizat de deservire sau acord/contract cu un centru autorizat duce la o calitate de deservire tehnică a accesoriilor pentru calculatoare, respectiv asigura funcționarea corectă și sigură a acestora, respectiv centrul de deservire la rândul său duce o răspundere de lucrările făcute. În cazul când nu există așa centru respectiv se subînțelege că deservirea se face contralegii, fără nici o evidență. Fiind o instituție de stat am hotărât că acest lucru va justifica banii Statului. Și avem tot dreptul să cerem așa confirmare.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.