Государственная закупка
21183807
Lotul nr. 1 Organizarea evenimentelor publice în contextul lansării serviciilor noi (cu participare mass-media)
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
200 000 MDL
Период уточнений:
11 мар 2024, 14:16 - 23 мар 2024, 15:15
Подача предложений:
23 мар 2024, 15:15 - 4 апр 2024, 12:15
Начало аукциона:
5 апр 2024, 15:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Cantitatea evenimentelor: 2
Evenimentele urmează a fi organizate cu scopul promovării și mediatizării noilor servicii prestate de către ASP. Temele evenimentelor urmează a fi coordonate ulterior.
Data de desfăşurare și locația: vor fi stabilite la etapa definitivării planului de acțiuni.
Participanţi/eveniment: circa 200 persoane
Durata unui eveniment: 8 ore
Asigurarea participării a cel puțin 5 mass-media (TV) cu acoperire națională la eveniment.
Dotare sală:
• Sala unde se va desfășura evenimentul va fi stabilită la etapa definitivării planului de acțiuni, în urma prezentării a cel puțin trei oferte, care corespund cerințelor din specificația tehnică.
• Spațiul propus pentru desfășurarea evenimentelor trebuie să corespundă nivelului de desfășurare a unor evenimente de business (conferințe, workshopuri, traininguri) și să fie dotat cu mobilier modern (cel puțin 200 de scaune, aranjare în stil teatru. Pentru prezidium trebuie să fie prevăzute cel puțin 6 fotolii).
• Facilități sală: internet, microfon radio, proiector, ecran LED, sistem de sonorizare, parcare.
• Personalul tehnic trebuie să fie disponibil pe întreaga perioadă de desfășurare a evenimentului.
• Elaborare scenariu eveniment:
• Asigurare prezentator eveniment.
•Elaborare design a tuturor materialelor pentru eveniment (elaborare visual eveniment, elaborare și prezentare power point a noului serviciu lansat; elaborare design materiale pentru tipar (zona foto, ecusoane); design materiale pentru emisie (videografică, spot video de prezentare a evenimentului (max. 40 sec); cartonase pentru vorbitori, cartonașe panel, jingle, burtiere).
Realizarea tuturor materialelor pentru eveniment (conform listei de produse a căror design a fost elaborat).
• Asigurarea logisticii evenimentului.
• Asigurarea serviciilor foto pe parcursul întregului eveniment.
• Asigurarea transmisiunii (live) a evenimentului pe portalul www.privesc.eu.
• Asigurarea a două pauze de cafea pe parcursul desfășurării evenimentului, conform următoarelor specificații:
- cafea, zahăr alb și brun, îndulcitori artificiali, frișcă/lapte condensat, prezentate în ambalaje individuale;
- prestatorul va asigura: servirea cafelei, din aparate tip expreso, precum și a ceaiului (diverse sortimente, miere și lămâie), apă minerală natural carbogazoasă și apă plată (ambalaj de minim 0,5 litri per persoană),
- fructe, precum și produse de patiserie și cofetărie (dulci și sărate, minim 3 sortimente de fiecare).
Produsele incluse la fiecare pauză de cafea trebuie să fie suficiente pentru numărul de participanți la eveniment. Apa plată și cea minerală natural carbogazoasă, cafeaua și ceaiul vor fi asigurate nelimitat pe durata conferinței.
Vesela (pahare, cești, farfurioare), lingurițe și șervețele vor fi de unică folosință și din materiale reciclabile, iar feţele de masă refolosibile.
Evenimentele urmează a fi organizate cu scopul promovării și mediatizării noilor servicii prestate de către ASP. Temele evenimentelor urmează a fi coordonate ulterior.
Data de desfăşurare și locația: vor fi stabilite la etapa definitivării planului de acțiuni.
Participanţi/eveniment: circa 200 persoane
Durata unui eveniment: 8 ore
Asigurarea participării a cel puțin 5 mass-media (TV) cu acoperire națională la eveniment.
Dotare sală:
• Sala unde se va desfășura evenimentul va fi stabilită la etapa definitivării planului de acțiuni, în urma prezentării a cel puțin trei oferte, care corespund cerințelor din specificația tehnică.
• Spațiul propus pentru desfășurarea evenimentelor trebuie să corespundă nivelului de desfășurare a unor evenimente de business (conferințe, workshopuri, traininguri) și să fie dotat cu mobilier modern (cel puțin 200 de scaune, aranjare în stil teatru. Pentru prezidium trebuie să fie prevăzute cel puțin 6 fotolii).
• Facilități sală: internet, microfon radio, proiector, ecran LED, sistem de sonorizare, parcare.
• Personalul tehnic trebuie să fie disponibil pe întreaga perioadă de desfășurare a evenimentului.
• Elaborare scenariu eveniment:
• Asigurare prezentator eveniment.
•Elaborare design a tuturor materialelor pentru eveniment (elaborare visual eveniment, elaborare și prezentare power point a noului serviciu lansat; elaborare design materiale pentru tipar (zona foto, ecusoane); design materiale pentru emisie (videografică, spot video de prezentare a evenimentului (max. 40 sec); cartonase pentru vorbitori, cartonașe panel, jingle, burtiere).
Realizarea tuturor materialelor pentru eveniment (conform listei de produse a căror design a fost elaborat).
• Asigurarea logisticii evenimentului.
• Asigurarea serviciilor foto pe parcursul întregului eveniment.
• Asigurarea transmisiunii (live) a evenimentului pe portalul www.privesc.eu.
• Asigurarea a două pauze de cafea pe parcursul desfășurării evenimentului, conform următoarelor specificații:
- cafea, zahăr alb și brun, îndulcitori artificiali, frișcă/lapte condensat, prezentate în ambalaje individuale;
- prestatorul va asigura: servirea cafelei, din aparate tip expreso, precum și a ceaiului (diverse sortimente, miere și lămâie), apă minerală natural carbogazoasă și apă plată (ambalaj de minim 0,5 litri per persoană),
- fructe, precum și produse de patiserie și cofetărie (dulci și sărate, minim 3 sortimente de fiecare).
Produsele incluse la fiecare pauză de cafea trebuie să fie suficiente pentru numărul de participanți la eveniment. Apa plată și cea minerală natural carbogazoasă, cafeaua și ceaiul vor fi asigurate nelimitat pe durata conferinței.
Vesela (pahare, cești, farfurioare), lingurițe și șervețele vor fi de unică folosință și din materiale reciclabile, iar feţele de masă refolosibile.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
11 мар 2024, 13:53
Дата последних изменений
25 мар 2024, 14:18
Оценочная стоимость (без НДС)
200 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21183807
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Срок действия контракта
29 апр 2024 08:00 - 31 дек 2024 08:00
Список позиций
1)
Название
Lotul nr. 1 Organizarea evenimentelor publice în contextul lansării serviciilor noi (cu participare mass-media)
CPV: 79342200-5 - Услуги по продвижению товара
Количество: 2.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
declaratie.signed.pdf
declaratie.signed.pdf
Документация к предложению
declaratie.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa la anunţul de participare.signed.pdf
anexa la anunţul de participare.signed.pdf
Документация к предложению
anexa la anunţul de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.docx
Документация к предложению
anexe la documentatia standard.docx
11.03.24 14:16
anexe la documentatia standard.signed.pdf
anexe la documentatia standard.signed.pdf
Документация к предложению
anexe la documentatia standard.signed.pdf
11.03.24 14:16
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Документация к предложению
anunt de participare.signed.pdf
11.03.24 14:16
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
Документация к предложению
anexa nr. 24 - campanie de comunicare.signed.pdf
11.03.24 14:16
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK