1
Период разъяснений
с 23.02.2024 12:09
по 04.03.2024 10:00
2
Подача предложений
с 04.03.2024 10:00
по 18.03.2024 10:00
3
Аукцион
с 19.03.2024 13:37
по 19.03.2024 13:56
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Активный
Оценочная стоимость без НДС 128 000 MDL
Период уточнений: 23 фев 2024, 12:09 - 4 мар 2024, 10:00
Подача предложений: 4 мар 2024, 10:00 - 18 мар 2024, 10:00
Начало аукциона: 19 мар 2024, 13:37

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Managementul schimbării
2.Tipul de instruire

Internă

3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire

3.1 Înțelegerea conceptelor de schimbare și managementul schimbării;

3.2 Identificarea celor mai des întâlnite probleme în inițiativele de schimbare organizațională și consecințele acestora;

3.3 Recunoașterea blocajelor umane și a atitudinilor specifice în fața schimbării; contracararea acestora;

3.4 Identificarea rolurilor și responsabilităților ce apar în managementul schimbării și definirea și aplicarea acestora în contextul companiei;

3.5 Aplicarea de instrumente specifice pentru creșterea motivării membrilor din echipele de schimbare;

3.6 Înțelegerea procesului de delegare și a nivelelor posibile de delegare în organizație și proiecte.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate

1) Managementul schimbării: definiții și abordări teoretice
2) Abordări practice, exemple (succes versus, eșec).
3) Implementarea de succes a schimbărilor – criterii de succes.
4) Schimbarea organizațională și relația cu proiectele și programele organizației. Procesul de Schimbare în opt pași (Kotter)
5) Managementul părților interesante (stakeholders). Combaterea rezistenței la schimbare.
6) Înțelegerea rolurilor în procesul de schimbare. Comunicarea pe parcursul schimbării. Motivarea echipei în procesul de schimbare.
7) Delegarea:autoritatea și responsabilitatea. Cele 7 niveluri ale delegării.
8) Provocări ale schimbărilor organizaționale: permanentizarea schimbării. Schimbarea culturii organizaționale: cea mai dificilă schimbare. Exemple de Schimbări și soluții.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 14 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
30 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2024 – 1 grup (15 participanţi).
Semestrul II, 2024 – 1 grup (15 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.

6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Donici Serghei
Контактный номер
+37322257681
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
23 фев 2024, 12:09
Оценочная стоимость (без НДС)
128 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
1 280 MDL
Achizitii.md ID
21177282
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Срок действия контракта
25 мар 2024 02:00 - 31 дек 2024 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul XVI tematica de instruire Managementul schimbării CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Техническая спецификация
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
DUAE instruirea personalului 2024
Техническая спецификация
DUAE în Word
23.02.24 12:09
DUAE instruirea personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
DUAE
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
23.02.24 12:09

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

Centrul Național de Instruire în Insolvență MOLDINSOLV

Цена предложения: 29 999 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Întru posibilitatea de a vizualiza următoarea ofertă
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
2
Наименование участника:

Universitatea de Stat din Moldova

Цена предложения: 30 000 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: în scopul accesului la documentele următorului ofertant
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
3
Наименование участника:

Colors in Projects srl

Цена предложения: 127 329 MDL
Статус: На рассмотрении
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
4
Наименование участника:

Proactive Consulting

Цена предложения: 128 000 MDL
Статус: В ожидании

Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".

Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения