Государственная закупка
21177282
Lotul I tematica de instruire Eficientizarea activității profesionale
1
Период разъяснений
с 23.02.2024 12:09
по 04.03.2024 10:00
по 04.03.2024 10:00
2
Подача предложений
с 04.03.2024 10:00
по 18.03.2024 10:00
по 18.03.2024 10:00
3
Аукцион
19.03.2024 09:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
84 000 MDL
Период уточнений:
23 фев 2024, 12:09 - 4 мар 2024, 10:00
Подача предложений:
4 мар 2024, 10:00 - 18 мар 2024, 10:00
Начало аукциона:
19 мар 2024, 9:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă, de aplicare a metodelor de determinare şi eficientizare a activităţilor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Dezvoltarea abilităților de analiză şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor.
2) Metode de determinare şi eficientizare a activităţilor.
3) Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții.
4) Lucru în echipă.
5) Prestarea serviciilor publice.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
127 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 2 grupe (51 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 3 grupe (76 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă, de aplicare a metodelor de determinare şi eficientizare a activităţilor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Dezvoltarea abilităților de analiză şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor.
2) Metode de determinare şi eficientizare a activităţilor.
3) Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții.
4) Lucru în echipă.
5) Prestarea serviciilor publice.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
127 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 2 grupe (51 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 3 grupe (76 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
23 фев 2024, 12:09
Оценочная стоимость (без НДС)
84 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
840 MDL
Achizitii.md ID
21177282
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Срок действия контракта
25 мар 2024 02:00 - 31 дек 2024 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul I tematica de instruire Eficientizarea activității profesionale
CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Техническая спецификация
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
23.02.24 12:09
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Universitatea de Stat din Moldova
Цена предложения:
82 000 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru
05.04.24 16:48
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
deciziadeatribuire17instruire2024semnatsemnat(1)semnatsemnatssemnat.pdf
ID: dcb89ddd-f6ae-4f4a-b4ca-daa121a5299f
Oбъявление о присуждении
5.04.24 16:48
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:20
Дата открытия:
19.03.24 14:24
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
ID: a343ee50-9d29-413e-8bbb-36ea98f6cc06
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:20
Дата открытия:
19.03.24 14:24
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:10
Дата открытия:
19.03.24 14:24
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:20
Дата открытия:
19.03.24 14:24
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: fa47b934-3784-42c0-936c-4cafdc5c96b8
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 14:24
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
declaratie valabilitate oferta.semnat.pdf
ID: fc08afd1-8ab7-4d43-b3ec-84b954b6156b
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 14:24
cv_tatiana castrasan_2024.doc
ID: 08756aaa-4433-4ab6-8c42-6dbd1da6b1b5
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:37
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__e.jpg
ID: 0a56f073-4c70-4f44-9757-58b4ae600acb
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:36
Дата открытия:
19.03.24 16:25
atestat conferentiar_popovici.jpg
ID: 1c138efb-abfe-49fe-9259-a0cd52db947b
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:38
Дата открытия:
19.03.24 16:25
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: 1cb5bd38-3435-4d2b-b114-beccbca25d00
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:32
Дата открытия:
19.03.24 16:25
diploma_master_castrasan.jpg
ID: 24ce627f-c250-4bb0-9160-1792862e5e86
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:37
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:36
Дата открытия:
19.03.24 16:25
03_copii certificate de formator_tincu.pdf
03_copii certificate de formator_tincu.pdf
ID: 2b51af99-9673-4c65-aadf-c8da75f3d5cb
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:40
Дата открытия:
19.03.24 16:25
cv_europass_m. sleahtitchi, .doc.doc
ID: 38d68c31-d095-4f4b-bdfa-24c97b3c1a6a
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:32
Дата открытия:
19.03.24 16:25
m.sleahtitchi_profiluri de formator.docx
ID: 40cbcdd6-5aa8-422d-aa3a-48f963885ab6
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:32
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:38
Дата открытия:
19.03.24 16:25
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
atestat_profesor universitar_sleahtitchi.pdf
ID: 4a9e6015-e1dc-42a5-84bb-3bdf55e01c6d
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:32
Дата открытия:
19.03.24 16:25
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
2021_mg_documentelor_popovici.pdf
ID: 4fb61460-cfb0-48c6-a930-52c43f0a5acf
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:38
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:38
Дата открытия:
19.03.24 16:25
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
2022_tot_audit_de_gen_popovici.pdf
ID: 5c691a52-4352-4a7a-baac-74d031abe524
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:38
Дата открытия:
19.03.24 16:25
dr-hab_mihai_sl_1.jpg
ID: 61136448-b3e0-479d-8b89-a146fc6574ce
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:32
Дата открытия:
19.03.24 16:25
02_copii diplome de studii superioare_tincu.pdf
02_copii diplome de studii superioare_tincu.pdf
ID: 623864a0-e8cb-4a9d-8c02-f3e31ef6fbc9
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:40
Дата открытия:
19.03.24 16:25
cert_part._e-learning_2021_andrievschi.pdf
cert_part._e-learning_2021_andrievschi.pdf
ID: 7fd0796f-6db9-4283-80c6-ee3967d8f784
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:35
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:32
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__t_int.jpg
ID: 8898e03b-9f50-4614-a88b-ac4cf2fad9ae
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:36
Дата открытия:
19.03.24 16:25
cv_ l. andrievschi.doc
ID: 8a219104-0200-42ea-a0cc-6aee94c94050
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:35
Дата открытия:
19.03.24 16:25
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 8c420efc-538d-4394-a7db-87d4dc8905b2
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:32
Дата открытия:
19.03.24 16:25
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
2023_tot_cambr_methodology_popovici.pdf
ID: 9000da24-3d18-4d57-b6e4-b13b17d3bc5c
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:38
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan_coaching.jpg
ID: 91be0b04-c2fd-4d7e-bb05-496a8935ee31
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:36
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:38
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan_ff_cambridge.jpg
ID: a2941db0-9449-4de1-901d-e49ab243089b
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:37
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Финансовое предложение
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
2021_mg_servicii_publice_locale_popovici.pdf
ID: a955686b-059b-45c9-b59f-c7809c4308a9
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:38
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__ff_mmi.jpg
ID: aab5e5b0-cdce-4255-b2dd-aa36a479ed7b
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:36
Дата открытия:
19.03.24 16:25
cert_form_metodol. cambridge_2023_andrievschi.pdf
cert_form_metodol. cambridge_2023_andrievschi.pdf
ID: abce6c07-8a89-4345-a63b-f0432ef37e51
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:35
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:39
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat lipsa restante.pdf
certificat lipsa restante.pdf
ID: c192f62f-b686-45ee-86d1-646accb6b8de
Финансовое предложение
Дата загрузки:
18.03.24 08:11
Дата открытия:
19.03.24 16:25
certificat_castrasan__ff_mspl.jpg
ID: cd33ece7-cfcd-4ae0-9888-1e2dff78f370
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:36
Дата открытия:
19.03.24 16:25
cert_form mspl_2_2024_andrievschi.pdf
cert_form mspl_2_2024_andrievschi.pdf
ID: d05c572a-6027-48ab-a9fa-f061dd07ad3e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:35
Дата открытия:
19.03.24 16:25
diploma_licenta_castrasan.jpg
ID: d2702e0d-4af8-4555-9345-705de847a2e5
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:37
Дата открытия:
19.03.24 16:25
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:40
Дата открытия:
19.03.24 16:25
specificatii de pret_lot_1.semnat.pdf
specificatii de pret_lot_1.semnat.pdf
ID: d9b6f39c-ec50-45dd-a536-b3a9cd8cc4b3
Финансовое предложение
MSIGN
Дата загрузки:
18.03.24 08:20
Дата открытия:
19.03.24 16:25
cert_form instr. adulti_2022_andrievschi.pdf
cert_form instr. adulti_2022_andrievschi.pdf
ID: e5f7e193-d1b5-4a84-b2a4-79bc6f15f535
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:35
Дата открытия:
19.03.24 16:25
cert_part._ru_2021_andrievschi.pdf
cert_part._ru_2021_andrievschi.pdf
ID: ea8ebf0d-5922-4a42-b682-5bd9ef11177c
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.03.24 08:35
Дата открытия:
19.03.24 16:25
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK