1
Период разъяснений
с 23.02.2024 12:09
по 04.03.2024 10:00
2
Подача предложений
с 04.03.2024 10:00
по 18.03.2024 10:00
3
Аукцион
19.03.2024 09:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 84 000 MDL
Период уточнений: 23 фев 2024, 12:09 - 4 мар 2024, 10:00
Подача предложений: 4 мар 2024, 10:00 - 18 мар 2024, 10:00
Начало аукциона: 19 мар 2024, 9:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.

Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă, de aplicare a metodelor de determinare şi eficientizare a activităţilor.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
1) Dezvoltarea abilităților de analiză şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor.
2) Metode de determinare şi eficientizare a activităţilor.
3) Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții.
4) Lucru în echipă.
5) Prestarea serviciilor publice.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
127 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 2 grupe (51 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 3 grupe (76 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.

6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și prezentarea participanților la activitățile de instruire a materialelor de suport, în colaborare cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS.
6.5.4 Elaborarea programului tematic de instruire cu obiective concrete, stabilite conform necesitățile de instruire identificate, î-l prezintă direcției generale resurse umane din cadrul CNAS și î-l realizează conform obiectivelor stabilite și în strictă conformitate cu contractul încheiat.
6.5.5 Adaptează programul tematic de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale participanților la activitățile de instruire/CNAS.
6.5.6 Asigură calitatea serviciilor de instruire prestate.
6.5.7 Prezentarea direcției generale resurse umane cel puțin 3 întrebări și răspunsuri pentru aprecierea nivelului cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi, cu cel puțin 5 zile până la desfășurarea activităților de instruire, inclusiv colaborarea cu direcția generală resurse umane pentru elaborarea testului de evaluare a cunoștințelor și abilităților posedate/acumulate de participanţi, înclusiv în comparație cu acele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire/ rezultatele participării angajaților CNAS la activităţile de instruire, care va cuprinde:
(1) nivelul de înțelegere și asimilare de către participanții la instruire a materialului examinat;
(2) atitudinea participanților față de instruire și gradul de implicare a participanților în activitățile de instruire;
(3) necesitatea introducerii modificărilor în programul de instruire.
6.5.9 Folosirea metodelor interactive de instruire, care contribuie la satisfacerea necesităţilor de instruire a participanților.
6.5.10 Evitarea sesiunilor teoretice de lungă durată și asigurarea caracterului practic și aplicativ al programelor de instruire (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.11 Desfășurarea activităților de instruire în limba română.
6.5.12 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităților de instruire pentru angajații CNAS care au fost prezenți la toate orele din cadrul activităților de instruire și au obținut un rezultat de cel puțin 70% la testarea privind evaluarea cunoștințelor de la sfârșitul activităților de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Donici Serghei
Контактный номер
+37322257681
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
23 фев 2024, 12:09
Оценочная стоимость (без НДС)
84 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
840 MDL
Achizitii.md ID
21177282
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din caietul de sarcini
Срок действия контракта
25 мар 2024 02:00 - 31 дек 2024 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul I tematica de instruire Eficientizarea activității profesionale CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard
23.02.24 12:09
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Техническая спецификация
Documentația Standard în Word
23.02.24 12:09
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Caietul de sarcini
23.02.24 12:09
DUAE instruirea personalului 2024
Техническая спецификация
DUAE în Word
23.02.24 12:09
DUAE instruirea personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
DUAE
23.02.24 12:09
Anunț de participare LP instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
23.02.24 12:09

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

Universitatea de Stat din Moldova

Цена предложения: 82 000 MDL
Статус: Победитель
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения