Статус Закупка не состоялась
Оценочная стоимость без НДС 62 500 MDL
Период уточнений: 20 фев 2024, 12:55 - 22 фев 2024, 15:00
Подача предложений: 22 фев 2024, 15:00 - 26 фев 2024, 22:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Servicii de deservire, reparație a imprimantelor și aparatelor de multiplicare
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Valentin Beglita
Контактный номер
022820201
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
20 фев 2024, 12:55
Дата последних изменений
26 фев 2024, 22:00
Achizitii.md ID
21174467
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Дата:
20 фев 2024, 16:36
Название вопроса:
Certificat de partener / service centru / calitate
Вопрос:
Buna ziua Ce fel de certificate dumneavoastra solicitati daca in caietul de sarcini este inclus deservirea tehnica si reincarcarea cartuselor? 2 servicii care nu se pupa intre ele :) Totodata va rog sa ne informati daca poate un operator economic sa prezinte certificat de partener sau service care deja este expirat? In cazul in care raspunsul dumneavoastra va fi "Nu poate oferi certificat expirat" atunci rugam sa atrageti atentia la certificatele si anume la perioada de valabilitate a documentelor care vor fi incarcate la concursul dat :)
Ответ (21 фев 2024, 16:40):
Cu privire la certificate de calificare: ne interesează existența certificatelor pentru aparatele mari din biroul de multiplicare şi anume pe modelele: xerox D95, xerox 5775 şi canon 8085 deoarece ele au un volum de lucru mai mare şi sunt mai sofisticate. Certificatul trebuie să fie prezentat, dar termenul emisiei certificatelor ne intetesează mai puțin, certificatul ne adeverește că inginerii au însuşit cursurile de calificare şi sunt capabili să elimine problemele care pot să apară la aceste modele. Ne interesează nu numai deservirea şi incărcarea cartuşelor dar şi regenerarea lor ceia ce nu toț agenții economici, din păcate, o pot face calitativ.
Дата:
21 фев 2024, 16:57
Название вопроса:
Răspuns (21 febr 2024, 16:40)
Вопрос:
Conform raspunsului dumneavoastra reiese ca certificatul de inginer pentru modele stipulate mai sus va predomina fata de certificatul de partener autorizat? Si care este atunci rolul certificatului de calificare pentru modelul Xerox 5775 daca el deja de 5 ani a fost scos din deservire de catre producator, si nu se mai produc piese ? Si doi: Certificatul de service autorizat cu producatorul - Aveti nevoie de asa o cerinta pentru reincarcare / regenerare? Sa intelegem ca companie autorizata de catre Xerox/Ricoh/HP si altii regenereaza la nivel consumabile?
Ответ (22 фев 2024, 13:44):
Faptul că modelul 5775 nu se mai produce nu înseamnă că el nu trebuie să fie deservit calitativ atât timp cât se mai află în exploatare la noi. De aceea cerem certificat şi pentru acest model. Partea de răspuns ce privește cartușe, nu se referă la certificate dar la efectuarea calitativă a lucrărilor de încărcarea, regenerarea cartuşelor. Astfel ca în final să avem cartușe încărcate calitativ, care nu imprimă murdar şi pot fi utilizate pentru imprimare calitativă.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.