Государственная закупка
21174152
Lotul 1 Servicii de instruiri profesionale pentru colaboratorii CNAS pe parcursul anului 2024
1
Период разъяснений
с 19.02.2024 16:31
по 26.02.2024 10:00
по 26.02.2024 10:00
2
Подача предложений
с 26.02.2024 10:00
по 05.03.2024 10:00
по 05.03.2024 10:00
3
Аукцион
с 06.03.2024 14:00
по 06.03.2024 14:09
по 06.03.2024 14:09
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
420 000 MDL
Период уточнений:
19 фев 2024, 16:31 - 26 фев 2024, 10:00
Подача предложений:
26 фев 2024, 10:00 - 5 мар 2024, 10:00
Начало аукциона:
6 мар 2024, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
87 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I - II, 2024 – 5 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
6.5.2 Orarul de instruire de la ora 12.00 până la 13.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS (Luni – Vineri). De două ori pe săptămână pentru fiecare grup.
6.5.3 Adaptarea programului de instruire cu accent pe conversație în limba engleză;
6.5.4 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute.
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.8 Eliberarea certificatelor de cunoaștere a limbii engleze.
Obligațiile Prestatorului privind realizarea programelor de instruire:
a) Prestatorul prestează serviciile de dezvoltare personală în conformitate cu obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoștințele care trebuie să fie acumulate şi abilitățile care trebuie să fie dezvoltate de către funcționarii publici în urma participării acestora la activitățile de instruire, conform specificației tehnice solicitate.
c) Prestatorul va realiza activitățile de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
d) Prestatorul va elabora și furniza materialele de suport participanților la curs;
e) Prestatorul va adapta programul de instruire cu accent pe conversație în limba engleză şi îl va realiza în strictă conformitate cu contractul încheiat;
f) Prestatorul va testa cunoștințele şi abilitățile posedate de participanți înainte de a realiza activitatea de instruire;
g) Prestatorul va testa cunoștințele şi abilitățile acumulate de către participanți pe parcursul instruirii, inclusiv în comparație cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfârșitul activității de instruire;.
h) Prestatorul va întocmi Raportului privind evaluarea activității de instruire care va cuprinde;
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoștințelor şi abilităților posedate de participanți înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoștințelor şi abilităţilor acumulate de către participanți pe parcursul instruirii, în comparație cu cele avute;
i) Prestatorul va folosi stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu va depăși 25% din totalul de ore planificate).
j) Prestatorul va eliberarea certificatele de cunoaștere a limbii engleze.
k) Prestatorul pe parcursul prestării serviciilor de dezvoltare va respecta standardele și normativele de domeniu sau alte reglementări autorizate.
l) Prestatorul va purta răspundere conform legislației în vigoare, pentru transmiterea şi/sau utilizarea nesancționată a informației/datelor cu caracter personal obținute pe parcursul prestării serviciilor şi nu o va oferi părților terțe fără acordul scris al Beneficiarului.
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
87 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I - II, 2024 – 5 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
6.5.2 Orarul de instruire de la ora 12.00 până la 13.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS (Luni – Vineri). De două ori pe săptămână pentru fiecare grup.
6.5.3 Adaptarea programului de instruire cu accent pe conversație în limba engleză;
6.5.4 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute.
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.8 Eliberarea certificatelor de cunoaștere a limbii engleze.
Obligațiile Prestatorului privind realizarea programelor de instruire:
a) Prestatorul prestează serviciile de dezvoltare personală în conformitate cu obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoștințele care trebuie să fie acumulate şi abilitățile care trebuie să fie dezvoltate de către funcționarii publici în urma participării acestora la activitățile de instruire, conform specificației tehnice solicitate.
c) Prestatorul va realiza activitățile de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
d) Prestatorul va elabora și furniza materialele de suport participanților la curs;
e) Prestatorul va adapta programul de instruire cu accent pe conversație în limba engleză şi îl va realiza în strictă conformitate cu contractul încheiat;
f) Prestatorul va testa cunoștințele şi abilitățile posedate de participanți înainte de a realiza activitatea de instruire;
g) Prestatorul va testa cunoștințele şi abilitățile acumulate de către participanți pe parcursul instruirii, inclusiv în comparație cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfârșitul activității de instruire;.
h) Prestatorul va întocmi Raportului privind evaluarea activității de instruire care va cuprinde;
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoștințelor şi abilităților posedate de participanți înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoștințelor şi abilităţilor acumulate de către participanți pe parcursul instruirii, în comparație cu cele avute;
i) Prestatorul va folosi stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu va depăși 25% din totalul de ore planificate).
j) Prestatorul va eliberarea certificatele de cunoaștere a limbii engleze.
k) Prestatorul pe parcursul prestării serviciilor de dezvoltare va respecta standardele și normativele de domeniu sau alte reglementări autorizate.
l) Prestatorul va purta răspundere conform legislației în vigoare, pentru transmiterea şi/sau utilizarea nesancționată a informației/datelor cu caracter personal obținute pe parcursul prestării serviciilor şi nu o va oferi părților terțe fără acordul scris al Beneficiarului.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
19 фев 2024, 16:31
Оценочная стоимость (без НДС)
420 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
4 200 MDL
Achizitii.md ID
21174152
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, conform caietului de sarcini
Срок действия контракта
11 мар 2024 02:00 - 31 дек 2024 02:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de instruiri profesionale pentru colaboratorii CNAS pe parcursul anului 2024
CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Caiet de sarcini instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Caietul de Sarcini
19.02.24 16:31
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard
19.02.24 16:31
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2024
Техническая спецификация
Documentația Standard Word
19.02.24 16:31
Anunț de participare COP instr. pers. 2024..semnat
Техническая спецификация
Anunș de Participare
19.02.24 16:31
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
I.M. LINGUATA S.R.L.
Цена предложения:
398 000 MDL
Статус:
Дисквалифицирован
Întru vizualizarea documentelor următoare
13.03.24 14:56
Причина: Întru vizualizarea documentelor următoare
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
202403041605_ICm6Po-DUAE instruirea personalului 2024.semnat.pdf
ID: 28ff6e8f-db44-449a-bd78-4dc3a578655b
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
4.03.24 16:05
Дата открытия:
6.03.24 14:10
202403041605_Anexa nr.8.semnat.pdf
ID: 63ef79c7-427c-4802-bb8a-af8fd18f7630
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
4.03.24 16:05
Дата открытия:
6.03.24 14:10
202403041605_Anexa nr.23.semnat.pdf
ID: 7f351771-3c84-4478-9559-17b8a5c79612
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
4.03.24 16:05
Дата открытия:
6.03.24 14:10
202403041605_Anexa nr.7.semnat.pdf
ID: 88e002ad-3e6d-4a6f-8fee-2d8ffe6803c9
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
4.03.24 16:05
Дата открытия:
6.03.24 14:10
202403041605_Anexa nr.22.semnat.pdf
ID: f20786b7-bf2c-469d-8773-7d190174cd06
Документы для представления
MSIGN
Дата загрузки:
4.03.24 16:05
Дата открытия:
6.03.24 14:10
2
Наименование участника:
SC "QUO VADIS" SRL
Цена предложения:
420 000 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru
19.03.24 16:37
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
scrisoaresrlquovadissemnat.pdf
ID: 1e1db118-4cb8-496e-81ff-71f03d7549e1
Oбъявление о присуждении
19.03.24 16:37
deciziadeatribuire12instruire2024semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 4e712ba5-b204-43ab-af1b-d86104acc63e
Oбъявление о присуждении
19.03.24 16:37
scrissrlrlinguatarsemnat.pdf
ID: c9615ddb-4ba1-4149-b346-acaf8a432500
Oбъявление о присуждении
19.03.24 16:37
Документы, поданные с предложением
standardeuropeansemnat.pdf
ID: 07493a92-85c9-4d10-933d-c764d17981c1
Документы соответствия
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
6.03.24 14:10
tiganasdiplomsemnat.pdf
ID: 29ae6f40-8eed-4def-af10-d14e4bfd6aa0
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
cozacovadiplomasemnat.pdf
ID: 301068b1-dd80-40ad-a32a-2073e71060cc
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
cerere_participaresemnat-2.pdf
ID: 5033eef9-5958-4898-89b1-b51d341929e7
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
certificatprivindlipsarestantelor-1138926.pdf
ID: 56ee9037-6ebe-4be9-938e-453372db8db7
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
rotarudiplomesemnat.pdf
ID: 70940f3b-d5ac-4ca1-9a2b-705cfc01e123
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
cojocaricv+diplomasemnat.pdf
ID: 7e022914-16cb-4e90-9204-5f7cf06c45e8
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
cv_svetlanarotaru_rosemnat.pdf
ID: 902c37c3-c34b-4341-ba90-b43f8825e08f
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
declarațiabenefefectivisemnat.pdf
ID: 9abbb095-c664-48fa-a38a-b694c1bc78fd
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
chiriaccv+diplomsemnat.pdf
ID: ac1bd73f-94d7-47d9-b38b-1edf98c3d2bb
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
specificatiepretsemnat.pdf
ID: af3b5201-fd7a-4c7b-9974-71dd2cb8303c
Финансовое предложение
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
declaratievalabilitatesemnat-2.pdf
ID: bf9ef64e-fd9e-4ffe-8245-9b6781505602
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
specificatiitehnicesemnat.pdf
ID: ec2b57b0-ef43-4c2f-8141-29909e6bcb99
x_technicalDocuments
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
cv_cozacovairinasemnat.pdf
ID: f718508e-a026-4746-8ebe-a680e23fe30c
Квалификационные документы
MSIGN
Дата загрузки:
1.03.24 17:01
Дата открытия:
13.03.24 14:57
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK