1
Период разъяснений
с 14.02.2024 15:29
по 21.02.2024 14:00
2
Подача предложений
с 21.02.2024 14:00
по 27.02.2024 14:00
3
Аукцион
с 28.02.2024 14:00
по 28.02.2024 14:18
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 513 900 MDL
Период уточнений: 14 фев 2024, 15:29 - 21 фев 2024, 14:00
Подача предложений: 21 фев 2024, 14:00 - 27 фев 2024, 14:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Servicii de auditare a cheltuielilor proiectului UE pentru IMM-uri implementat de Instituția Publică Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P. ODA)
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Gabriela Ursu
Контактный номер
069422472
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
14 фев 2024, 15:29
Дата последних изменений
15 фев 2024, 16:35
Achizitii.md ID
21171737
CPV
79210000-9 - Servicii de contabilitate şi de audit
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
caiet de sarcini - audit proiect ue pentru imm-uri.semnat.signed.signed.pdf caiet de sarcini - audit proiect ue pentru imm-uri.semnat.signed.signed.pdf
Документация к предложению
caiet de sarcini - audit proiect ue pentru imm-uri.semnat.signed.signed.pdf
14.02.24 15:29
5. anexa 23_specificații de preț.docx
Документация к предложению
5. anexa 23_specificații de preț.docx
14.02.24 15:29
13. anexa nr. 14.docx
Документация к предложению
13. anexa nr. 14.docx
14.02.24 15:29
11. declarația privind beneficiarii finali.docx
Документация к предложению
11. declarația privind beneficiarii finali.docx
14.02.24 15:29
4. anexa 22_specificații tehnice.docx
Документация к предложению
4. anexa 22_specificații tehnice.docx
14.02.24 15:29
16. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Документация к предложению
16. f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
14.02.24 15:29
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docx
Документация к предложению
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docx
14.02.24 15:29
9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Документация к предложению
9. f3.6_declataria privind conduita etica.docx
14.02.24 15:29
8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
Документация к предложению
8. f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic.docx
14.02.24 15:29
anunt_de_participare_servicii de auditare a cheltuielilor proiectului ue.semnat.signed.signed.pdf anunt_de_participare_servicii de auditare a cheltuielilor proiectului ue.semnat.signed.signed.pdf
Документация к предложению
anunt_de_participare_servicii de auditare a cheltuielilor proiectului ue.semnat.signed.signed.pdf
14.02.24 15:29
2. anexa nr. 7.docx
Документация к предложению
2. anexa nr. 7.docx
14.02.24 15:29
3. anexa nr. 8.docx
Документация к предложению
3. anexa nr. 8.docx
14.02.24 15:29
1. duae_ro_0.doc
Документация к предложению
1. duae_ro_0.doc
14.02.24 15:29
12. anexa nr. 12.docx
Документация к предложению
12. anexa nr. 12.docx
14.02.24 15:29
Дата:
15 фев 2024, 16:35
Название вопроса:
Documentele anexate
Вопрос:
Buna ziua! Solicităm explicația unor puncte din Anunțul de participare privind achiziționarea serviciilor de auditare a cheltuielilor proiectului UE pentru IMM-uri, împlimentat de IP „ODA” și anume: pct. 16, subpunct 10, se solicită, Licența entității de audit pentru activitatea de audit, dar conform legislației în vigoare, activitatea de audit, nu se supune licențierii. Astfel apare întrebarea ce document prezentăm?
Ответ (16 фев 2024, 10:01):
Bună ziua! Ținem să vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției lansate. Condiția respectivă este indicată în contextului faptului dacă entitatea de audit o deține și mai este valabilă, precum și pentru entitățile țara de reședință a cărora eliberează asemenea act. Referitor la actul necesar, prezentați ultima licență eliberată Dvs.
Дата:
17 фев 2024, 12:37
Название вопроса:
La caietul de sarcini
Вопрос:
Bună ziua! Vă rugăm respectuos explicații la compartimentul „Capacitate tehnică și/s-au profesională) pct.12. La acest punct, nu este clar ce informație trebuie să prezentăm, deoarece într-un caz se solicită, prezentartea listei contractelor similare executate în ultimii 5 ani, tot în acest punct se solicită de a demonstra experiența de minim 3 ani în desfășurarea activității de audit, pentru proiecte finanțate din surse UE. Întrebarea este, în informația ce ține de experiența de 5 ani, includem diverse entități la care s-a efectuat auditul, sau numai proiecte finanțate de UE, sau numai Instituții Publice? Vă mulțumim, anticipat!
Ответ (19 фев 2024, 10:26):
Bună ziua! Ținem să vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției lansate. Cerința respectivă presupune prezentarea actelor confirmative a deținerii experienței în prestarea serviciilor de audit de 5 ani în general, iar 3 ani - în proeictele finanțate de resursele UE.
Дата:
19 фев 2024, 11:49
Название вопроса:
TVA
Вопрос:
În conformitate cu Caietul de sarcini pct. 2 Informații generale, valoarea totală a achiziției este - 513 900,00 MDL, cu aplicarea cotei scutite a TVA cu drept de deducere, i-ar conform anexei nr. 23 pe care trebuie să o completăm este prevăzut, completartea prețului fără TVA și inclusiv TVA - 20 %. Întrebarea noastră este, dacă proiectul este scutit de TVA cu dreptul de deducere, cum urmează să completăm coloana a 8 (opta), dacă această coloană prevede suma inclusiv TVA - 20%? Putem modifica coloana nr. 8 (opt), suma inclusiv TVA - 0% ? Mulțumim!
Ответ (19 фев 2024, 13:26):
Bună ziua! Ținem să vă mulțumim pentru interesul acordat achiziției lansate. Referitor la întrebarea pusă, oferta va fi evaluată cu luarea în considerare a prețului fără TVA, din moment ce există scutirea de TVA, dar puteți modifica 0% pentru a evita orice neînțelegere.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.