Государственная закупка
21148034
Achizitionarea serviciilor de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023 prin procedura de achiziție publică de valoare mică pentru anul 2024
1
Период разъяснений
с 12.01.2024 14:57
по 16.01.2024 08:30
по 16.01.2024 08:30
2
Подача предложений
с 16.01.2024 08:30
по 19.01.2024 08:30
по 19.01.2024 08:30
3
Аукцион
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Активный
Оценочная стоимость без НДС
60 000 MDL
Период уточнений:
12 янв 2024, 14:57 - 16 янв 2024, 8:30
Подача предложений:
16 янв 2024, 8:30 - 19 янв 2024, 8:30
Начало аукциона:
не будет использоваться
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2023
Total active imobilizate: 210476,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 152273,6 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 479,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:470;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2023 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2023
Total active imobilizate: 210476,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 152273,6 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 479,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:470;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2023 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
12 янв 2024, 14:53
Дата последних изменений
12 янв 2024, 14:57
Оценочная стоимость (без НДС)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21148034
MTender ID
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Срок действия контракта
22 янв 2024 08:00 - 31 дек 2024 08:00
Список позиций
1)
Название
Achizitionarea serviciilor de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023 prin procedura de achiziție publică de valoare mică pentru anul 2024
CPV: 79200000-6 - Услуги в области бухгалтерского учета, аудита и налогообложения
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Divers Audit
Цена предложения:
50 000 MDL
Статус:
Дисквалифицирован
Другие основания для отклонения предложения
30.01.24 14:28
Причина: Другие основания для отклонения предложения
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Документы соответствия
Дата загрузки:
18.01.24 18:16
Дата открытия:
19.01.24 08:30
declaratie de cunoastere a legislartiei.pdf
declaratie de cunoastere a legislartiei.pdf
ID: 30198d63-31c7-463c-a82b-82e404ef972d
Документы соответствия
Дата загрузки:
18.01.24 18:17
Дата открытия:
19.01.24 08:30
Документы соответствия
Дата загрузки:
18.01.24 18:16
Дата открытия:
19.01.24 08:30
extras din registrul cspa.pdf
extras din registrul cspa.pdf
ID: 8b44d89a-3057-4bf1-bc56-edd32837bc95
Документы соответствия
Дата загрузки:
18.01.24 18:17
Дата открытия:
19.01.24 08:30
Документы соответствия
Дата загрузки:
18.01.24 18:17
Дата открытия:
19.01.24 08:30
certificat de inregistrare.pdf
certificat de inregistrare.pdf
ID: de5898b9-ca2b-4423-9c7f-deba495114ba
Документы соответствия
Дата загрузки:
18.01.24 18:17
Дата открытия:
19.01.24 08:30
Документы соответствия
Дата загрузки:
18.01.24 18:17
Дата открытия:
19.01.24 08:30
decaratia de lipsa a sanctiunilor.pdf
decaratia de lipsa a sanctiunilor.pdf
ID: f822b986-6d9d-477d-b04b-0120a994211b
Документы соответствия
Дата загрузки:
18.01.24 18:17
Дата открытия:
19.01.24 08:30
Финансовое предложение
Дата загрузки:
18.01.24 18:18
Дата открытия:
19.01.24 13:57
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.01.24 18:17
Дата открытия:
19.01.24 13:57
Финансовое предложение
Дата загрузки:
18.01.24 18:18
Дата открытия:
19.01.24 13:57
certificat ag gorea natalia.pdf
certificat ag gorea natalia.pdf
ID: 5facf4fe-67ea-48fc-9dbd-c48c32c7ca29
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.01.24 18:17
Дата открытия:
19.01.24 13:57
certificat ag smochina liliana.pdf
certificat ag smochina liliana.pdf
ID: a25de669-525d-4e6b-9b70-b9511b718024
Квалификационные документы
Дата загрузки:
18.01.24 18:17
Дата открытия:
19.01.24 13:57
2
Наименование участника:
Societatea de Audit Primaudit Company
Цена предложения:
57 000 MDL
Статус:
На рассмотрении
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
11.recomandare fabrica de sticla.semnat.pdf
11.recomandare fabrica de sticla.semnat.pdf
ID: 04ee57b4-df18-440a-b02c-994630d0e51f
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:05
Дата открытия:
19.01.24 08:30
6.declaratie cunoasterea legislatiei.semnat.pdf
6.declaratie cunoasterea legislatiei.semnat.pdf
ID: 06647ed7-4339-48d7-aa70-8c29ef9d01b3
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:03
Дата открытия:
19.01.24 08:30
9.declaratie etica si independenta.semnat.pdf
9.declaratie etica si independenta.semnat.pdf
ID: 0953413f-df0b-4bbf-a9ab-2676219deb3a
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:04
Дата открытия:
19.01.24 08:30
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:03
Дата открытия:
19.01.24 08:30
10.cv catalina clasevici.semnat.pdf
10.cv catalina clasevici.semnat.pdf
ID: 1cc09749-dc11-4b38-9ce6-dc217cbbdd3f
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:05
Дата открытия:
19.01.24 08:30
11.recomandare gbg-mdl.semnat.pdf
11.recomandare gbg-mdl.semnat.pdf
ID: 23720dda-1325-4a1e-967d-49d9e69840ff
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:05
Дата открытия:
19.01.24 08:30
11.recomandare is rtec.semnat.pdf
11.recomandare is rtec.semnat.pdf
ID: 3280c1da-55da-4dd1-bd39-750f6605af00
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:05
Дата открытия:
19.01.24 08:30
10.certificat auditor ina mata.semnat.pdf
10.certificat auditor ina mata.semnat.pdf
ID: 46f29afc-4579-45eb-9363-4e657611fe8f
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:04
Дата открытия:
19.01.24 08:30
9.polita de asigurare a riscului profesional.semnat.pdf
9.polita de asigurare a riscului profesional.semnat.pdf
ID: 4a89e1d4-226c-461d-8b06-45f6a911a567
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:04
Дата открытия:
19.01.24 08:30
10.certificat auditor cristina gherman.semnat.pdf
10.certificat auditor cristina gherman.semnat.pdf
ID: 53eee330-2ea8-4ad5-990c-be1ce45b5266
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:04
Дата открытия:
19.01.24 08:30
11.recomandare is dei.semnat.pdf
11.recomandare is dei.semnat.pdf
ID: 6519e628-f05f-4d60-9ac1-dc03cad881f8
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:05
Дата открытия:
19.01.24 08:30
4.extras registru entitati audit.semnat.pdf
4.extras registru entitati audit.semnat.pdf
ID: 6a389f64-c33a-47f7-b11e-7121f613ec70
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:03
Дата открытия:
19.01.24 08:30
10.personalul de specialitate.semnat.pdf
10.personalul de specialitate.semnat.pdf
ID: 6fb8be08-6a7f-49a5-92a4-ddfcfbbd6514
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:05
Дата открытия:
19.01.24 08:30
8.declaratie lipsa sanctiuni.semnat.pdf
8.declaratie lipsa sanctiuni.semnat.pdf
ID: 757354dc-cec1-4238-b05a-37e8f529eb08
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:04
Дата открытия:
19.01.24 08:30
11.recomandare crepor.semnat.pdf
11.recomandare crepor.semnat.pdf
ID: 79c68e5b-fee6-42ce-bc30-68c436285f00
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:05
Дата открытия:
19.01.24 08:30
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:05
Дата открытия:
19.01.24 08:30
10.certificat auditor catalina clasevici.semnat.pdf
10.certificat auditor catalina clasevici.semnat.pdf
ID: 8d195fdf-ed7f-436d-9577-d04e13a7b22f
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:04
Дата открытия:
19.01.24 08:30
9.declaratie integritate.semnat.pdf
9.declaratie integritate.semnat.pdf
ID: 9ddd047c-0717-4873-b032-88f0cc932e0b
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:04
Дата открытия:
19.01.24 08:30
7.declaratie proceduri de control.semnat.pdf
7.declaratie proceduri de control.semnat.pdf
ID: ab969826-049a-4bc9-962c-1df459c7bf37
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:03
Дата открытия:
19.01.24 08:30
5.declaratie livrari.semnat.pdf
5.declaratie livrari.semnat.pdf
ID: d494e8da-321c-4be1-8d73-c15c02337266
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:03
Дата открытия:
19.01.24 08:30
2.extras din registrul de stat primaudit company.semnat.pdf
2.extras din registrul de stat primaudit company.semnat.pdf
ID: da598b2f-d69d-4ca7-9187-e82dc6898819
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:03
Дата открытия:
19.01.24 08:30
1. specificatii tehnice 22.semnat.pdf
1. specificatii tehnice 22.semnat.pdf
ID: dff5bdbb-8820-42cc-ad85-3e29a5cfb424
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:03
Дата открытия:
19.01.24 08:30
10.cv adasan cristina.semnat.pdf
10.cv adasan cristina.semnat.pdf
ID: e020cf9a-38a8-4656-a43d-5bcc95ba4203
Документы для представления
Дата загрузки:
18.01.24 10:05
Дата открытия:
19.01.24 08:30
1. specificatii de pret 23.semnat.pdf
1. specificatii de pret 23.semnat.pdf
ID: d67875c3-c173-4ffe-9930-ccb8ad8d0865
Финансовое предложение
Дата загрузки:
18.01.24 10:03
Дата открытия:
30.01.24 14:28
3
Наименование участника:
“First Audit International” SRL
Цена предложения:
59 000 MDL
Статус:
В ожидании
В случае когда Критерий присуждения - Самая низкая цена: документы типа 'Квалификационная документация', 'финансовое предложение' и 'иллюстрация' будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус 'на рассмотрении'.
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK