Государственная закупка
21116013
Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software), conform listei din Anexa nr. 1: și echipa de proiect din Anexa nr. 2
1
Период разъяснений
с 09.11.2023 15:36
по 18.11.2023 16:00
по 18.11.2023 16:00
2
Подача предложений
с 18.11.2023 16:00
по 30.11.2023 16:00
по 30.11.2023 16:00
3
Аукцион
01.12.2023 14:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
1 833 333 MDL
Период уточнений:
9 ноя 2023, 15:36 - 18 ноя 2023, 16:00
Подача предложений:
18 ноя 2023, 16:00 - 30 ноя 2023, 16:00
Начало аукциона:
1 дек 2023, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de
• Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerințele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified
• Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 37 om/lună anual (6622 om/ora), reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Nota: Conform pct. 3 din HG nr. 823/2020, Guvernul a dispus ca entitățile publice posesoare ale centrelor de date din sectorul public care se supun consolidării ca parte a platformei tehnologice guvernamentale comune (MCloud), vor asigura în mod obligatoriu, transmiterea centrelor de date, cu titlu gratuit, din administrarea lor în administrarea Instituției Publice „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică”.
Astfel, odată cu transmiterea centrului de date în administrarea STISC, Beneficiarul are drept de modificare/rezilierea a contractului, după o informare a Prestatorului în scris cu 20 de zile calendaristice în prealabil.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS si mCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de
• Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
• Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
• Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerințele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified
• Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 37 om/lună anual (6622 om/ora), reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Nota: Conform pct. 3 din HG nr. 823/2020, Guvernul a dispus ca entitățile publice posesoare ale centrelor de date din sectorul public care se supun consolidării ca parte a platformei tehnologice guvernamentale comune (MCloud), vor asigura în mod obligatoriu, transmiterea centrelor de date, cu titlu gratuit, din administrarea lor în administrarea Instituției Publice „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică”.
Astfel, odată cu transmiterea centrului de date în administrarea STISC, Beneficiarul are drept de modificare/rezilierea a contractului, după o informare a Prestatorului în scris cu 20 de zile calendaristice în prealabil.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
9 ноя 2023, 15:36
Оценочная стоимость (без НДС)
1 833 333 MDL
Размер минимального шага понижения цены
18 000 MDL
Achizitii.md ID
21116013
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentație de atribuire
Срок действия контракта
1 дек 2023 02:00 - 30 дек 2023 02:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică a sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2024
CPV: 72100000-6 - Консультационные услуги в области аппаратных средств
Количество: 6622.0
Ед. измерения: Om-ora
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2024
Техническая спецификация
Documentația Standard în Word
9.11.23 15:36
Anunț de participare LP Mentenanța Hardware CNAS 2024.semnat (1)
Техническая спецификация
Anunț de Participare
9.11.23 15:36
Caiet de sarcini mentenanța Hardware 2023.semnat
Техническая спецификация
Caietul de Sarcini
9.11.23 15:36
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2024.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard
9.11.23 15:36
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Цена предложения:
1 787 940 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru
11.12.23 16:26
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
decizia-de-atribuirenr46hardware2024semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsignedsigned.pdf
ID: 24044d3f-22a8-40ad-a2f5-a7c7be38fcc9
Oбъявление о присуждении
11.12.23 16:26
scrisoareinformaredaacsystemintegratorsemnat.pdf
ID: 4a3242dc-aec0-435e-af2a-455364a5c5f2
Oбъявление о присуждении
11.12.23 16:26
Документы, поданные с предложением
garantiabancara_cnas_291123semnat.pdf
ID: 7070d8d3-e0c4-4ab5-b4e8-074f04bbec94
Документы для представления
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
30.11.23 16:00
formularul_duae_dsisemnat.pdf
ID: 91bf036b-b26c-4887-9056-d7fbb774cbc2
Документы соответствия
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
30.11.23 16:00
formularul_duae_dsssemnat.pdf
ID: e13ba4a1-e543-4a39-aaa6-99d64b5cc451
Документы соответствия
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
30.11.23 16:00
anexa14_declaratiepersonalcalificatsemnat.pdf
ID: 0db36bfe-5c78-4495-9439-2215002befdb
Квалификационные документы
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
declaratiedetineresistemuluideinregistrareaapelurilorsemnat.pdf
ID: 2408d822-d346-497b-b6c6-f26ee4cd8f29
Квалификационные документы
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
anexa8_declaratievalabilitatesemnat.pdf
ID: 4e444286-1384-4282-a515-b70d0743c681
Квалификационные документы
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
certificatdeinregistraresemnat.pdf
ID: 53629c3b-168d-4ed5-96ed-9ab9c8a955e2
Квалификационные документы
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
dss_certificatlipsarestantilor_28112023semnat.pdf
ID: 53f81bdc-173c-475b-ba8e-3b720b336292
Квалификационные документы
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
anexa12_declaratieexperientasimilarasemnat.pdf
ID: 68841dc8-fcf0-46e3-a633-9672b64cd93a
Квалификационные документы
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
declaratiedetinereservicecentrusemnat.pdf
ID: 6b14d7c3-c5d1-4bb4-9a8f-b41720119451
Квалификационные документы
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
anexa7_cereredeparticiparesemnat.pdf
ID: 70cccb9c-0fd8-465f-abd0-c88a46447b81
Квалификационные документы
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
extrasdsi25102023semnat.pdf
ID: b40c1251-c44c-4681-bc52-70db9cf1f3f0
Квалификационные документы
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
iso_certificate_validsemnat.pdf
ID: c1316d6b-d52e-448b-a754-f45b6b9a5c36
Квалификационные документы
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
anexa22_specificatiitehnice_descriereasolutieipropusesemnat.pdf
ID: c2b4ff5f-dda9-4740-a909-c1651cf2165f
x_technicalDocuments
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
anexa23_specificatiidepretsemnat.pdf
ID: cefdb3cc-c4af-4204-800a-adbfdd23eb75
Финансовое предложение
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
extras-srl_daacsoftwaresystems_23102023semnat.pdf
ID: eca85365-f9e9-41f5-b0a7-13c2008afb31
Квалификационные документы
Дата загрузки:
29.11.23 14:19
Дата открытия:
1.12.23 16:39
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK