1
Период разъяснений
с 21.09.2023 15:35
по 25.09.2023 14:00
2
Подача предложений
с 25.09.2023 14:00
по 28.09.2023 14:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 525 000 MDL
Период уточнений: 21 сен 2023, 15:35 - 25 сен 2023, 14:00
Подача предложений: 25 сен 2023, 14:00 - 28 сен 2023, 14:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Lucrări de reparație capitală a acoperișului sălii de sport

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 168
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Alexandr Basistîi
Контактный номер
068445450, 068101554
Данные о закупке
Дата создания
21 сен 2023, 15:35
Дата последних изменений
22 сен 2023, 10:11
Achizitii.md ID
21093633
CPV
45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
formularul ofertei_ acoperișul sălii de sport.docx
Документация к предложению
-
21.09.23 15:35
formular angajament de integritate.docx
Документация к предложению
-
21.09.23 15:35
caiet de sarcini_acoperișul sălii de sport.pdf caiet de sarcini_acoperișul sălii de sport.pdf
Техническая спецификация
-
21.09.23 15:35
anunț de particip_acoperișul sălii de sport.pdf anunț de particip_acoperișul sălii de sport.pdf
Документация к предложению
-
21.09.23 15:35
formular_informație generală.doc
Документация к предложению
-
21.09.23 15:35
formular_declarație privind eligibilitatea.doc
Документация к предложению
-
21.09.23 15:35
formular_experiență similară.docx
Документация к предложению
-
21.09.23 15:35
Дата:
22 сен 2023, 10:11
Название вопроса:
Caiet de sarci
Вопрос:
In caz ca dupa vizitarea santierului se depisteaza neconformitati intre deviz si situatia reala, cum vom elabora devizul? conform situatiei curente sau dupa caietul de sarcina din anuntul dat?
Ответ (25 сен 2023, 09:58):
Bună ziua! Devizele vor fi perfectate în conformitate cu Caietul de sarcini.
Дата:
22 сен 2023, 12:14
Название вопроса:
anunt participare
Вопрос:
Lege 131 achizitii publice Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia de bună execuţie a contractului (1) În cazul achiziţiei de bunuri, servicii şi lucrări, operatorul economic va depune, odată cu oferta, şi garanţia pentru ofertă. (2) Documentația de atribuire poate stipula cerinţele autorităţii contractante faţă de admisibilitatea emitentului garanţiei pentru ofertă sau a părţii care o confirmă, în cazul existenţei acesteia, faţă de forma şi condiţiile garanţiei pentru ofertă. Autoritatea contractantă nu va respinge oferta pe motiv că garanţia a fost prezentată de un emitent străin, dacă acest fapt nu vine în contradicţie cu legislaţia, cu condiţia că garanţia pentru ofertă şi emitentul corespund cerinţelor stipulate în documentația de atribuire. (3) Operatorul economic, înainte de a prezenta oferta, poate cere autorităţii contractante să confirme admisibilitatea emitentului garanţiei pentru ofertă sau a părţii care o confirmă. Autoritatea contractantă trebuie să reacţioneze imediat la un astfel de demers. Această confirmare nu poate împiedica autoritatea contractantă să respingă garanţia pentru ofertă în cazul în care emitentul sau partea care o confirmă a devenit insolvabilă. (4) Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă, precum şi cerinţele faţă de operatorul economic care depune garanţia pentru ofertă, în cazul în care: a) operatorul economic retrage sau modifică oferta după expirarea termenului de depunere a ofertelor; b) ofertantul cîştigător nu semnează contractul de achiziţii publice; c) nu se depune garanţia de bună execuţie a contractului după acceptarea ofertei sau nu se execută vreo condiţie, specificată în documentația de atribuire, înainte de semnarea contractului de achiziţii publice. (5) La achiziţia de bunuri şi servicii cu o valoare estimată mai mică de 800000 de lei şi de lucrări cu o valoare estimată mai mică de 2000000 de lei, autoritatea contractantă este în drept să nu ceară operatorului economic garanţie pentru ofertă. În cazul în care autoritatea contractantă cere o astfel de garanţie, se vor respecta prevederile prezentului articol. (6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată. (7) Autoritatea contractantă nu are dreptul să pretindă plata garanţiei pentru ofertă şi va restitui imediat documentul de garanţie pentru ofertă după producerea oricăruia din următoarele evenimente: a) expirarea termenului de valabilitate a garanţiei pentru ofertă; b) încheierea unui contract de achiziţii publice şi depunerea garanției de bună execuție a contractului, dacă o astfel de garanție este prevăzută în documentația de atribuire; c) suspendarea procedurii de licitaţie fără încheierea unui contract de achiziţii publice; d) retragerea ofertei înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor, în cazul în care documentația de atribuire nu prevede inadmisibilitatea unei astfel de retrageri. (8) La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice. (9) Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului. (10) Înainte de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, ofertantul poate cere autorităţii contractante să confirme admisibilitatea unui emitent propus al garanţiei sau a unei părţi care o confirmă. Autoritatea contractantă trebuie să reacţioneze imediat la un astfel de demers. (11) La achiziţia de bunuri şi servicii cu o valoare estimată mai mică de 800000 de lei şi de lucrări cu o valoare estimată mai mică de 2000000 de lei, autoritatea contractantă este în drept să nu ceară ofertanţilor garanţia de bună execuţie a contractului. Dacă autoritatea contractantă cere o astfel de garanţie, se vor respecta prevederile prezentului articol. (12) Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. În cazurile în care adaosul comercial este limitat prin act normativ, cuantumul garanției de bună execuție nu va depăși limita prevăzută de actul normativ respectiv. De unde ati luat așa garantii imense de 10% ? operatorul in loc sa investeasca în materiale trebuie sa vă tranfere bani imenși în contul vostru ? Autoritățile contractante aplică garantiile de bună execuție ca rețineri succesive din facturi .
Ответ (25 сен 2023, 13:43):
Bună ziua! Entitatea contractantă S.A. „CET-Nord” nu se conduce de Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, ci de Legea 74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale. Această obligație financiară nu este prezentată la depunerea ofertelor, prin emiterea unei garanții din partea băncii sau transfer pe contul entității contractante, ci doar în cazul în care operatorul (agentul) economic își retrage oferta, o modifică după expirarea termenului de depunere a ofertelor sau refuză semnarea contractului de achiziţie.
Дата:
22 сен 2023, 21:39
Название вопроса:
Buna ! Rugăm de a ne explica- concretiza:1) în pozițiile nr.8,9,13 și 14 cîți m.c. de cherestea (контрарейка, обрешотка...) sunt prevăzute conform proiectului ?, 2) în pozițiile 10,11,12 care concret material este al benificiarului ?, 3)în pozițiile 15 și 16 care este unitatea de măsură a tablei solicitate, deoarece poziția dată prevede scîndură geluită în m.c. Mulțumim anticipat.
Вопрос:
Buna ! Rugăm de a ne explica- concretiza:1) în pozițiile nr.8,9,13 și 14 cîți m.c. de cherestea (контрарейка, обрешотка...) sunt prevăzute conform proiectului ?, 2) în pozițiile 10,11,12 care concret material este al benificiarului ?, 3)în pozițiile 15 și 16 care este unitatea de măsură a tablei solicitate, deoarece poziția dată prevede scîndură geluită în m.c. Mulțumim anticipat.
Ответ (25 сен 2023, 13:53):
Bună ziua! 1) În privința poziției nr. 8, este necesar de 0,83 m.c. de scândură. În cazul poziției nr. 9, este necesar de 4,03 m.c. de scânduri rășinoase. În ceea ce privește poziția nr. 13, este necesar de 0,88 m.c de scânduri rășinoase, iar la poziția nr. 14, 0,21 m.c. de scânduri rășinoase. 2) În ceea ce privește a doua întrebare, la poziția nr. 10, tabla profilată este material al beneficiarului, fără părțile componente. În ceea ce privește punctul nr. 11, doar coama este material al beneficiarului, fără materiale aferente. La punctul cu nr. 12, opritorul de zăpadă este material al beneficiarului, fără părțile componente. 3) În privința întrebării cu nr. 3, la poziția cu nr. 15, unitatea de măsură a tablei profilate este redată în metri pătrați, iar volumul scândurii necesare pentru această tablă, este prezentat în punctul cu nr. 13, și anume 0,88 m.c. În cazul punctului cu nr. 16, (подшивка фронтонов) este efectuată cu ajutorul tablei profilate de 12 metri pătrați. Întrebări adăugătoare la nr. de telefon: 069127213.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.