1
Период разъяснений
с 03.08.2023 14:27
по 14.08.2023 12:00
2
Подача предложений
с 14.08.2023 12:00
по 18.08.2023 10:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 9 178 720 MDL
Период уточнений: 3 авг 2023, 14:27 - 14 авг 2023, 12:00
Подача предложений: 14 авг 2023, 12:00 - 18 авг 2023, 10:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Conform Caietului de sarcini

Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Natalia Turcan
Контактный номер
79854555
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
3 авг 2023, 14:27
Дата последних изменений
9 авг 2023, 15:42
Achizitii.md ID
21087008
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
dl intretinere (003)_07.08.2023.docx
Документация к предложению
-
8.08.23 17:03
13.cs lot 13 n34 drochia g33 (r12).doc
Документация к предложению
-
8.08.23 17:03
duae g33.doc
Документация к предложению
-
9.08.23 15:42
anunț de participare g33 dr.docx
Документация к предложению
-
9.08.23 15:42
Дата:
4 авг 2023, 10:10
Название вопроса:
Intrebare
Вопрос:
La pozitia 38 DI131 koeficientul alte materiale care este din winsmeta se scoate?
Ответ (7 авг 2023, 11:13):
Stimate Antreprenor, vă informăm pozitia 38 DI131 coeficientul alte materiale se include
Дата:
10 авг 2023, 09:59
Название вопроса:
Clarificare
Вопрос:
Rugam sa ne explicati de ce in anuntul de participare este indicat suma de 8 974 590,00 iar pe achizitii.md este de 9 178 720,00
Ответ (10 авг 2023, 10:53):
Buna ziua. Din motive tehnice, care nu tin de Autoritate, in sistem nu poate fi modificata Valoarea estimata. La intrebarea noastra referitor la asta, ni s-a raspuns: ,,Lista modificărilor posibile: — adăugarea documentelor suplimentare sau schimbarea documentelor încărcate anterior; — mărirea perioadelor (este necesar de mări primele două perioade proporțional); — modificarea denumirii/descrierii lotului.,, Astfel, unica solutie a fost publicarea valorii estimative calculate (modificate) in Caietul de sarcini si in Anuntul de participare, la fel a fost modificata valoarea estimativa.
Дата:
10 авг 2023, 14:20
Название вопроса:
Clarificare
Вопрос:
Ce consecinte se asteapta daca antreprenorul nu va avea posibilitatea de a efectua aceste lucrari in timp din cauza conditiilor climaterice care in curind se vor face mai rele, din cauza cimentului pe care dvs il solicitati pentru ca va avea o cerere foarte mare pentru toate raioanele care sunt aceste tipuri de lucrari si posibil sa fie retinere cu asa fel de ciment?
Ответ (11 авг 2023, 10:12):
Stimate Antreprenor, vă informăm termenul de executare trebuie sa fie respectat, iar in cazul incalcarii acestui termen, antreprenorul va fi penalizat, va informam ca in conformitate cu prevederile contractuale antreprenorul este obligat de a executa lucrarile in termen.
Дата:
10 авг 2023, 16:42
Название вопроса:
clarificare
Вопрос:
din Anunțul de participare prevede că termenul de valabilitate a contractului este până la recepția finală a lucrărilor. Deci, conform punctului 18) din Anunțul de participare garanția lucrărilor sau serviciilor de proiectare și de lucrări prevede expres 1 an de la data rcepției la terminarea lucrărilor; Întrebare: La care proces-verbal de recepție Vă referiți: la proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor sau la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor cum este menționat totuși în anunț de participare?. Dacă Vă referiți la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor atunci cînd se vor factura lucrările de achiziții executate? la finele perioadei de valabilitate a contractului?
Ответ (11 авг 2023, 10:59):
Stimate Antreprenor, vă informăm Potrivit pct.3 din Regulamentul de recepție a construcțiilor și instalațiilor aferente aprobat prin HG nr.285/1996, 3. Recepţia lucrărilor de construcţie şi a instalaţiilor aferente acestora se efectuează atît la lucrări noi, cît şi la intervenţiile în timp asupra construcţiilor existente (reparaţii capitale, consolidări, reconstrucţii, modificări, modernizări, extinderi etc.) şi se realizează în două etape: 1) recepţia la terminarea lucrărilor; 2) recepţia finală la expirarea perioadei de garanţie. Termenul de garanție de 1 an curge de la data terminării lucrărilor (proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor) şi până la expirarea termenului de un an prevăzut în contract. Lucrările executate de antreprenor se achită în baza proceselor-verbale de recepţie a lucrărilor executate, care se prezintă beneficiarului în condițiile contractului, la momentul prezentării acestora spre recepție. Deci, achitarea tuturor lucrărilor are loc până la recepția la terminarea lucrărilor.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.