1
Период разъяснений
с 03.07.2023 14:30
по 06.07.2023 14:28
2
Подача предложений
с 06.07.2023 14:28
по 11.07.2023 14:28
3
Аукцион
с 12.07.2023 15:00
по 12.07.2023 15:28
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 83 333,34 MDL
Период уточнений: 3 июл 2023, 14:30 - 6 июл 2023, 14:28
Подача предложений: 6 июл 2023, 14:28 - 11 июл 2023, 14:28

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Servicii de supraveghere tehnică (responsabil tehnic)

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Oxana Bătrînu
Контактный номер
022822528
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
3 июл 2023, 14:30
Дата последних изменений
3 июл 2023, 17:40
Achizitii.md ID
21083847
CPV
71500000-3 - Servicii privind construcţiile
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
anunt_de_participare_vm.docx
Документация к предложению
-
3.07.23 14:30
Дата:
3 июл 2023, 17:40
Название вопроса:
Pretul estimativ
Вопрос:
In baza carui normativ, a fost calculat pretul estimativ al serviciului de RT,stiind ca pretul estimativ al lucrarilor de constructie, constitue 5576842.76 lei ?
Ответ (4 июл 2023, 09:00):
Prețul estimativ a fost calculat în baza achizițiilor anterioare.
Дата:
3 июл 2023, 22:16
Название вопроса:
Data livrării serviciilor
Вопрос:
Bună ziua Este deja semnat contractul cu compania de construcții? De cînd este necesar de a fi prestat serviciul de supraveghere? Deasemenea ați indicat un preț estimativ mai mic decât prevede normativul, adică nici măcar 1,1 procente din suma estimată a lucrărilor. Cred că ar fi cazul să revedeți bugetul estimat.
Ответ (4 июл 2023, 09:00):
Achizițțile pentru aceste lucrări sunt la diferite etape: semnarea contractului, evaluare, depunerea ofertelor, inițiere. Primele lucrări vor începe la începutul lunii august.
Дата:
4 июл 2023, 13:06
Название вопроса:
Pretul estimativ
Вопрос:
Achizitiile anterioare nu pot fi baza de calcul a pretului estimativ actual.( CPL 01.01.2012 anexa C ),actualizati pretul estimativ a achizitiei.
Ответ (4 июл 2023, 15:05):
Normativul prevede 1,1% pentru devizul general elaborat de proiectanți. Autoritatea contractanta (AC) estimează prețul serviciului responsabilului tehnic reeșind din sursele proprii și prin estimarea serviciilor prestate similare în condițiile relațiilor de piață. Prețul estimat sunt mijloacele financiare pe care este disponibilă AC să achite pentru serviciile responsabilului tehnic. De acum, este la dispoziția Ofertanților de a participa la procedura de achiziție sau nu, reieșind din mijloacele financiare disponibile ale AC. Nu poate fi obligată AC să aloce mijloace financiare indicate în devizul general estimat de proiectant.
Дата:
4 июл 2023, 21:33
Название вопроса:
Procedura de achiziție publică nu este conformă cu actele normative și de reglementare ale Republicii Moldova
Вопрос:
Organizația dumneavoastră încalcă acte normative și de reglementare precum Legea Achizițiilor Publice Nr.131 din 07.03.2015 și Cod Practică în Construcții L.01.01-2012, care precizează un procent fix din costul serviciilor de supraveghere tehnică, și există nicio posibilitate pentru Beneficiar de a corecta costul serviciilor de supraveghere tehnică. Participantul are dreptul de a stabili prețul pentru prestarea serviciilor sale, dar în niciun caz Autoritatea Contractantă!!! Organizația dumneavoastră este o Autoritate de Achiziții Publice de Stat și trebuie să organizeze procedurile de achiziții în conformitate cu actele de reglementare indicate mai sus, și nu prin unele acțiuni personalizate de dumneavoastra. De asemenea, dorim să menționăm că în Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini, și anume la paragrafele 1.1 și 2.1, se indică faptul că „Responsabilul tehnic își asumă răspunderea materială individuală deplină față de Beneficiar pentru verificarea corectă a execuției lucrărilor în baza Legii nr 721. din 02.02.1996 privind calitatea în construcții, Hotărârea Guvernului nr. 361 din 25.06.1996." Nu există un astfel de tip de responsabilitate față de Beneficiar în actele normative specificate. Și Dumneavoastra nu puteți pretinde mai multă responsabilitate decât prevede Legea. În astfel de cazuri, gradul de răspundere se stabileasca de instanță de judecata. Vă rugăm să eliminați această cerință din specificațiile tehnice. Vă rugăm să anulați această procedură de achiziție și să o organizați în conformitate cu actele normative în vigoare.
Ответ (5 июл 2023, 14:28):
Bună ziua. Conform Legii nr.131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, articolul 4. „Modalități de calculare a valorii estimate a contractelor de achiziţii publice şi planificarea acestora: (1) Calcularea valorii estimate a unui contract de achiziţii publice se bazează pe valoarea totală spre plată, fără taxa pe valoarea adăugată, estimată de autoritatea contractantă. Structura valorii totale spre plată include orice formă de remunerare, inclusiv orice fel de premii, taxe, comisioane, profit obţinut şi/sau plata de prime sau plăţi în beneficiul ofertanţilor, ţinînd cont, totodată, de orice formă de opţiune posibilă şi de eventualele prorogări ale contractului. (12) În cazul în care autoritatea contractantă îşi propune să achiziţioneze servicii de proiectare, urbanism, inginerie şi alte servicii tehnice, valoarea estimată a acestor contracte de achiziții publice se calculează în baza onorariilor ce urmează a fi plătite şi a oricăror alte forme de remunerare aferente serviciilor respective”. La estimarea achiziției, autoritatea contractanta (AC) a utilizat metode de calcul a valorii conform procedurilor prevăzute de prezenta lege. În ceea ce privește „Responsabilul tehnic își asumă răspunderea materială individuală deplină față de Beneficiar pentru verificarea corectă a execuției lucrărilor în baza Legii nr 721. din 02.02.1996 privind calitatea în construcții, Hotărârea Guvernului nr. 361 din 25.06.1996”, Vă informăm că, este o responsabilitate/cerință solicitată de AC. Legea nr.721 și HG nr.361 indică că, Responsabilii tehnici şi diriginţii de şantier răspund faţă de investitorul sau antreprenorul, care i-a angajat conform prevederilor Codului penal și a Codului contravenţional al Republicii Moldova pentru verificarea realizării corecte a execuţiei lucrărilor de construcţie. Mulțumesc.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.