Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21076271
1
Период разъяснений
с
20.03.2023 15:31
по 31.03.2023 09:00
по 31.03.2023 09:00
2
Подача предложений
с
31.03.2023 09:00
по 12.04.2023 09:00
по 12.04.2023 09:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
12 590 179 MDL
Период уточнений:
20 мар 2023, 15:31 - 31 мар 2023, 9:00
Подача предложений:
31 мар 2023, 9:00 - 12 апр 2023, 9:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Achiziționarea a lucrărilor de construcție a Platformei Industriale Multifuncționale Glodeni, inclusiv clădirea administrativă
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
20 мар 2023, 15:31
Дата последних изменений
30 мар 2023, 16:06
Achizitii.md ID
21076271
MTender ID
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Lucrări de construcție a Platformei Industriale Multifuncționale Glodeni, inclusiv clădirea administrativă
Бюджет: 12590179.0 MDL
Активный
Документы процедуры закупок
lista cu cantitatile de lucrari cu cuprins_(formularul de deviz nr.1).pdf
lista cu cantitatile de lucrari cu cuprins_(formularul de deviz nr.1).pdf
Документация к предложению
-
20.03.23 15:31
anunt_de_participare_construc ie_glodeni.pdf
anunt_de_participare_construc ie_glodeni.pdf
Документация к предложению
-
20.03.23 15:31
Дата:
30 мар 2023, 16:06
Название вопроса:
Clarificări
Вопрос:
Dat fiind modificările în textul pozițiilor, solicităm publicarea în format WORD a „Listei cu cantități de lucrări”. Vă mulțumim anticipat.
Ответ (31 мар 2023, 07:42):
Bună dimineață, în privința solicitării Dvs, ați putea face cunoștință cu respectivele acte la sediul AC. Vă mulțumim
Дата:
30 мар 2023, 17:27
Название вопроса:
Pentru ajustare
Вопрос:
Conform pct. 16 rândul 5 din Anunțul de participare, pozițiile și resursele din devizul ofertă trebuie să respecte întocmai lista cu cantitățile de lucrări înaintată. În același timp, pentru majoritatea materialelor și utilajelor solicitate de Autoritatea contractantă în lista cu cantitățile de lucrări sunt cerute expres de la un producător anumit, un model exact. Ori conform prevederilor pct.29 și 30 din Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări aprobat prin Hotărârea de guvern nr. 638 din 26.08.2020, „ în specificațiile tehnice din conținutul caietului de sarcini nu se face referință la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic, la un brevet, o schiță sau un tip de bunuri, de lucrări și de servicii, nu se indică o origine concretă, un producător sau un operator economic concret”. Totodată, conform pct.27 din norma prenotată, „Caietul de sarcini conține caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final”. În contextul celor menționate, solicităm adoptarea soluțiilor pentru depășirea acestei situații, însă în strictă conformitate cu cadrul legislativ și normativ din domeniu.
Ответ (31 мар 2023, 07:40):
Bună dimineața, autorul proiectului a luat ca bază parametrii tehnici făcând referință la un anumit model, însă AC solicită a fi respectați parametrii tehnici, caracteristicele nu și modelul utilajului/dispozitivului folosit. Vă mulțumim
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK