1
Период разъяснений
с 17.03.2023 11:28
по 03.04.2023 11:00
2
Подача предложений
с 03.04.2023 11:00
по 26.04.2023 11:00
3
Аукцион

4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 9 000 000 MDL
Период уточнений: 17 мар 2023, 11:28 - 3 апр 2023, 11:00
Подача предложений: 3 апр 2023, 11:00 - 26 апр 2023, 11:00
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

a) Durata schimbului: 10 zile, schimbul conține 9 nopți și 10 zile primirea copiilor de la ora 8-00 în prima zi a schimbului și plecarea la ora 17-00 în ultima zi a schimbului, (cu condiţia că nu depăşeşte costul maxim acceptabil al unui bilet de odihnă):
b) Sezonul estival: începând cu 01.06.23 pînă la 30.08.23 (nu mai mult de 8 schimburi în total);
c) Cantitatea de bilete solicitată în ofertă să nu depășească capacitatea taberei în corespundere cu numărul turelor propuse de ofertant.
d) Costul maxim pentru o zi de odihnă este nu va dipăşi costul stabilit prin HG aprobată anual;
e) Alimentarea unui copil va corespunde normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016, modificat prin Ordinul Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale nr.910 din 02.10.2020. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi;
f) Schema de încadrare a personalului în taberele de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor să corespundă condiţiilor Anexei nr. 2 din HG nr. 334 din 23.04.2009 cu privire la aprobarea Regulamentului de funcționare a taberelor de odihnă și întremare a sănătății copiilor și adolescenților;
g) Măsurile distractiv-educative şi sportive planificate. Programul minim distractiv-educativ şi sportiv pe parcursul unui schimb va include: cel puţin 4 activităţi.
h) Cantitatea de bilete va fi achiziționată în limita mijloacelor financiare indicate în Lege BASS anuală;
i) Să prezinte darea de seamă către Confederația Națională a Sindicatelor pînă la data de 10 septembrie a anului de gestiune;
j) Să prezinte darea de seamă Casei Naționale de Asigurări Sociale până la data de 20 septembrie a anului de gestiune;
k) Să prezinte după fiecare schimb Actul de recepționare a serviciilor pentru perioada raportată, contrasemnată de către Confederația Națională a Sindicatelor din Moldova;
l) Trimestrial semnează Actul de verificare a achitărilor;
m) Modelul biletului va fi prezentat în mod obligatoriu în documentaţia oferită de participanţi, conform modelului aprobat de CNAS.
n) Plasarea copiilor în încăperi va fi cu respectarea unui normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare;
o) Cazarea într-o cameră nu va fi mai mult de 8 copii;
p) Respectarea normelor de cazare a copiilor conform Regulilor și normativelor sanitar-epidemiologice de stat ”Igiena taberelor de odihnă și intremarea a sanatății copiilor”,aprobate prin Hotărîrea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 - art.6.3 ( MO 2016 nr.153-156 art.517) (Utilajul şi mobilierul încăperilor taberelor de odihnă trebuie să corespundă cerinţelor igienice şi pedagogice. Mobila trebuie să corespundă taliei copiilor. În dormitoare se interzice folosirea paturilor suprapuse.);
q) Dușul va fi separat pentru fete și băieți;
r) Teritoriul va fi cu îngrădire integră și să corespundă Hotărîrea Ministerului Sanătăţii și Protectiei Sociale a RM nr.22 din 29.12.2005 cu privire la aprobarea şi implementarea Regulilor şi normativelor sanitaro-epidemiologice de stat "Igiena taberelor de odihnă şi întremare a sănătăţii copiilor", ( Suprafaţa totală a lotului de pămînt în dependenţă de capacitatea taberei trebuie să fie de 150 - 200 m2 pentru un elev, 1/2 din această suprafaţă trebuie să fie înverzită)
s) Utilajul ingineresc de pe teritoriul taberei va fi cu îngrădire integră, cu asigurarea limitării accesului doar pentru personalul autorizat;
t) Pentru efectuarea curăţeniei generale şi dezinfecţiei pauza între schimburi trebuie să constituie 2 zile.
u) Organizarea odihnei și întremării sănătății copiilor se efectuează prin respectarea Deciziilor Comisiei Pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova și Hotărârilor Comisiei Naţionale Extraordinare de Sănătate Publică.
v) Se descalifică oferta în următoarele cazuri:
- neexecutarii prescripțiilor sanitare confirmate de Centrele de Sănătate Publică Teritoriale;
- nerespectarea regulilor de apărare împotriva incendiilor, confirmate de Agenția pentru supravegherea tehnică
- neexecutarii prescripțiilor sanitar-veterinare confirmate/emise de către ANSA și a subdiviziunilor teritoriale;
- propunerii în ofertă plasării copiilor în încăperi cu nerespectarea normativ de cel puțin 3,5 m2 pentru fiecare;
- propunerii în ofertă cazării într-o cameră mai mult de 8 copii.
- propunerii în ofertă cazării în camere cu paturi suprapuse
- neacceptarii condițiilor expuse în Cerinţe suplimentare către servicii şi contract
- nerespectarii normelor fiziologice pentru 1 copil pe zi conform ordinului Ministerului Sănătății nr.638 din 12.08.2016. Organizarea alimentației de cel puţin 4 ori pe zi.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Scutaru Irina
Контактный номер
+37322257752
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
17 мар 2023, 11:28
Оценочная стоимость (без НДС)
9 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21076098
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Срок действия контракта
1 июн 2023 03:00 - 31 авг 2023 03:00
Список позиций
1)
Название
Achiziţionarea serviciilor de organizare a odihnei şi întremării sănătăţii copiilor și adolescenților în perioada de vară anul 2023 CPV: 55200000-2 - Отдых на природе и другие способы проживания, отличные от гостиниц
Количество: 3100.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
DUAE copii 2023.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
17.03.23 11:28
ANUNȚ DE PARTICIPARE Copii 2023.semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
17.03.23 11:28
DUAE copii 2023
Техническая спецификация
DUAE în format word
17.03.23 11:28
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Copii 2023 (1)
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
17.03.23 11:28
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Copii 2023 (1).semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
17.03.23 11:28
CAIET DE SARCINI Copii 2023.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
17.03.23 11:28

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

SRL "Agro-Tiras

Цена предложения: 870 000 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Întru vizualizarea următoarelor oferte
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
2
Наименование участника:

AO "Generația Nouă"

Цена предложения: 1 350 000 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Întru vizualizarea următoarelor oferte
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
3
Наименование участника:

DITS Calarasi

Цена предложения: 1 890 000 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: întru vizualizarea următoarelor oferte
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
4
Наименование участника:

Zimbet

Цена предложения: 2 280 000 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Întru vizualizarea următoarelor oferte
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
5
Наименование участника:

AO CONCEB

Цена предложения: 3 192 000 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Întru vizualizarea următoarelor oferte
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
6
Наименование участника:

Casele de Odihna si Recuperare "Perlele Nistrului" SRL

Цена предложения: 8 944 000 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Întru vizualizarea următoarelor oferte
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
7
Наименование участника:

Casa de odihna Camping Vadul lui Voda SRL

Цена предложения: 8 999 800 MDL
Статус: Победитель
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения