Государственная закупка
21074808
Lotul 23. Securitatea și sănătatea în muncă
1
Период разъяснений
с 28.02.2023 15:57
по 13.03.2023 14:00
по 13.03.2023 14:00
2
Подача предложений
с 13.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
3
Аукцион
23.03.2023 09:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
5 600 MDL
Период уточнений:
28 фев 2023, 15:57 - 13 мар 2023, 14:00
Подача предложений:
13 мар 2023, 14:00 - 22 мар 2023, 14:00
Начало аукциона:
23 мар 2023, 9:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Securitatea și sănătatea în muncă
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul securității și sănătății în muncă
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conţinut minim conform Hotărârii de Guvern nr. 95/2009 pentru aprobarea unor acte normative privind implementarea Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 186/2008
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
25 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I-II, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei de urgență din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Securitatea și sănătatea în muncă
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul securității și sănătății în muncă
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conţinut minim conform Hotărârii de Guvern nr. 95/2009 pentru aprobarea unor acte normative privind implementarea Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 186/2008
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
25 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I-II, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei de urgență din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
28 фев 2023, 15:57
Оценочная стоимость (без НДС)
5 600 MDL
Размер минимального шага понижения цены
56 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Срок действия контракта
1 апр 2023 03:00 - 31 дек 2023 02:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Proactive Consulting
Цена предложения:
5 100 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru
10.04.23 09:35
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
scrisinformproactivconsaltingsemnat.pdf
ID: 1da5be8f-3aa0-4fbb-9cbe-2c8d70e0837a
Oбъявление о присуждении
10.04.23 09:35
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 393f0896-2418-46c7-8e96-3b3ef30e2b9a
Oбъявление о присуждении
10.04.23 09:35
Документы, поданные с предложением
mursa liuba_buletin_verso.semnat.pdf
mursa liuba_buletin_verso.semnat.pdf
ID: 114e5b76-0f44-40a4-b3d9-f2762df2c792
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
mursa liuba_diploma.semnat.pdf
mursa liuba_diploma.semnat.pdf
ID: 1ee3e76b-911f-4ca6-8e3d-6c10f85c95f6
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
lista activităților de instruire în calitate de formator_mursa liuba.semnat.pdf
lista activităților de instruire în calitate de formator_mursa liuba.semnat.pdf
ID: 27fb150b-0057-482f-bbd9-2176d119c8c6
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
anexa 7 cerere de participare.semnat.pdf
anexa 7 cerere de participare.semnat.pdf
ID: 2ff97f4e-3b01-4401-8a80-087058af63f2
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
anexa nr. 9 scrisoare de garantie pentru oferta.semnat.pdf
anexa nr. 9 scrisoare de garantie pentru oferta.semnat.pdf
ID: 339144c9-c4d9-41f5-a846-dc7c68591153
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
mursa liuba_buletin.semnat.pdf
mursa liuba_buletin.semnat.pdf
ID: 5378aecf-be97-4826-a556-8556c680f782
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
anexa 23 specificatii de pret.semnat.pdf
ID: 7fc54e47-3e8f-4a73-92e8-55445bcafada
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
anexa 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
anexa 22 specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 890b67f4-06ea-4c25-99bd-616b1ee35583
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
anexa 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
anexa 8 declaratie valabilitatea ofertei.semnat.pdf
ID: 9a2a9946-2400-4381-aa1f-97faf32c5a67
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
program_securitatea si sanatatea muncii_cnas.semnat.pdf
program_securitatea si sanatatea muncii_cnas.semnat.pdf
ID: ff4ba418-4d80-41c3-baa6-49027d54c122
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:08
Дата открытия:
23.03.23 11:33
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK