Государственная закупка
21074808
Lotul 21. Monitorizarea și evaluarea programelor/proiectelor
1
Период разъяснений
с 28.02.2023 15:57
по 13.03.2023 14:00
по 13.03.2023 14:00
2
Подача предложений
с 13.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
3
Аукцион
23.03.2023 14:10
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
5 600 MDL
Период уточнений:
28 фев 2023, 15:57 - 13 мар 2023, 14:00
Подача предложений:
13 мар 2023, 14:00 - 22 мар 2023, 14:00
Начало аукциона:
23 мар 2023, 14:10
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Monitorizarea și evaluarea programelor/proiectelor
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul monitorizării și evaluării programelor/proiectelor
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Ce este important in cadrul implementării Programului / proiectului din domeniul (Asigurarilor sociale și a asistenței sociale)? Care sînt factorii care determină un Program/ proiect de calitate din domeniul asigurărilor sociale si asistentei sociale? Care este cheia succesului pentru un program / proiect performant din domeniul Protectiei sociale? Cum se determina, se asigura calitatea datelor/informatiilor in cadrul monitorizarii și evaluarii programelor din domeniu ?
- Care sunt Responsabilitatile fiecarei instituții din domeniul Protectiei sociale.
- Explicarea Noțiunilor de baza in procesul de evaluarea si analiza programului/proiectului din domeniul Protectiei sociale.
- Raportarea in cadrul monitorizarii, și Raportarea rezultatelor programului/proiectului, etc.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă. Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Monitorizarea și evaluarea programelor/proiectelor
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul monitorizării și evaluării programelor/proiectelor
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Ce este important in cadrul implementării Programului / proiectului din domeniul (Asigurarilor sociale și a asistenței sociale)? Care sînt factorii care determină un Program/ proiect de calitate din domeniul asigurărilor sociale si asistentei sociale? Care este cheia succesului pentru un program / proiect performant din domeniul Protectiei sociale? Cum se determina, se asigura calitatea datelor/informatiilor in cadrul monitorizarii și evaluarii programelor din domeniu ?
- Care sunt Responsabilitatile fiecarei instituții din domeniul Protectiei sociale.
- Explicarea Noțiunilor de baza in procesul de evaluarea si analiza programului/proiectului din domeniul Protectiei sociale.
- Raportarea in cadrul monitorizarii, și Raportarea rezultatelor programului/proiectului, etc.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă. Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
28 фев 2023, 15:57
Оценочная стоимость (без НДС)
5 600 MDL
Размер минимального шага понижения цены
50 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Срок действия контракта
1 апр 2023 03:00 - 31 дек 2023 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul 21. Monitorizarea și evaluarea programelor/proiectelor
CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Universitatea de Stat din Moldova
Цена предложения:
5 200 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru
10.04.23 10:18
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 44c90100-819d-459a-abfa-69b33193a646
Oбъявление о присуждении
10.04.23 10:18
scrisinformusmsemnat.pdf
ID: cc90d0ad-03e8-43dd-8baf-a41d45003892
Oбъявление о присуждении
10.04.23 10:18
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 11:25
Дата открытия:
23.03.23 11:33
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: 23529840-b161-4747-8397-3d4313790112
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 11:22
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 11:28
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 11:27
Дата открытия:
23.03.23 13:16
certificat_lipsa restante.pdf
certificat_lipsa restante.pdf
ID: e40df9de-a81b-45d1-9500-7d5730a3ddc5
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 11:26
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:55
Дата открытия:
23.03.23 13:16
certificat leadership_1.jpg
ID: 428c8e7e-64eb-47a1-b4e9-328c706737a1
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:55
Дата открытия:
23.03.23 13:16
cv_veronica-butnaru_ro doc.doc
ID: 53b9384a-e353-4a09-b9d8-b5673e34e121
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:55
Дата открытия:
23.03.23 13:16
specificații de preț_lot_21.semnat.pdf
specificații de preț_lot_21.semnat.pdf
ID: 752312b9-5cfb-4e9b-b829-1208e5efe9b8
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 12:54
Дата открытия:
23.03.23 13:16
certificat_leadership_3.jpg
ID: 7532eb08-354c-435f-b91d-39c128576fce
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:56
Дата открытия:
23.03.23 13:16
diploma de licenta (1).jpg
ID: 8d07bb50-7b04-4e04-8d6f-bc7f5115af83
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:55
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:55
Дата открытия:
23.03.23 13:16
certificat_ps_butnaru.jpg
ID: e040e1ea-f7f4-4b22-8f3a-1af97add050e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:56
Дата открытия:
23.03.23 13:16
diploma de master (1).jpg
ID: e477260a-6f49-4a57-818e-95bd2e21af7c
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:55
Дата открытия:
23.03.23 13:16
specificații tehnice_lot_21.semnat.pdf
specificații tehnice_lot_21.semnat.pdf
ID: ec2fd645-b9d4-4e0d-86a1-84dd04ff61f7
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:54
Дата открытия:
23.03.23 13:16
certificat leadership_2.jpg
ID: f65984de-6d00-43f4-bc7c-b35663488846
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:55
Дата открытия:
23.03.23 13:16
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK