Государственная закупка
21074808
Lotul 17. Procedura de insolvalibilitate: noutăți și provocări
1
Период разъяснений
с 28.02.2023 15:57
по 13.03.2023 14:00
по 13.03.2023 14:00
2
Подача предложений
с 13.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
3
Аукцион
23.03.2023 12:56
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
11 200 MDL
Период уточнений:
28 фев 2023, 15:57 - 13 мар 2023, 14:00
Подача предложений:
13 мар 2023, 14:00 - 22 мар 2023, 14:00
Начало аукциона:
23 мар 2023, 12:56
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Procedura de insolvalibilitate: noutăți și provocări
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul procedurii de insolvalibilitate
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Aspecte care se referă la administrator, ca figură principală în procedurile de insolvabilitate.
- Obiectul acțiunii civile, dar și acțiunea civilă în insolvabilitate
- Premisele și condițiile de executare a acțiunii civile și intentarea procesului civil.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 16 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I/II, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Procedura de insolvalibilitate: noutăți și provocări
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul procedurii de insolvalibilitate
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Aspecte care se referă la administrator, ca figură principală în procedurile de insolvabilitate.
- Obiectul acțiunii civile, dar și acțiunea civilă în insolvabilitate
- Premisele și condițiile de executare a acțiunii civile și intentarea procesului civil.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 16 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici cu funcții de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I/II, 2023 – 1 grup.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
28 фев 2023, 15:57
Оценочная стоимость (без НДС)
11 200 MDL
Размер минимального шага понижения цены
112 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Срок действия контракта
1 апр 2023 03:00 - 31 дек 2023 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul 17. Procedura de insolvalibilitate: noutăți și provocări
CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Centrul Național de Instruire în Insolvență MOLDINSOLV
Цена предложения:
10 400 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru
10.04.23 10:56
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
scrisinformcniimsemnat.pdf
ID: 79949a72-fbcd-4944-bd01-5f3f13dd3e51
Oбъявление о присуждении
10.04.23 10:56
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 86ab8ba5-f397-4ba5-a81d-1e3199c9d86a
Oбъявление о присуждении
10.04.23 10:56
Документы, поданные с предложением
certificat lipsa datorii.semnat.pdf
certificat lipsa datorii.semnat.pdf
ID: 1252e7bc-3ab0-45b2-b12c-84fe319ecbc2
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
contract formator selevestru irina.semnat.pdf
contract formator selevestru irina.semnat.pdf
ID: c4566fd4-76d1-415f-aac6-4e63a310dd95
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:51
Дата открытия:
23.03.23 13:16
diploma si certificate.semnat.pdf
diploma si certificate.semnat.pdf
ID: e4fa0490-5dcc-4d0a-920e-5f145458464e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
cv selevestru irina.semnat.pdf
cv selevestru irina.semnat.pdf
ID: e53e8fd5-2cbf-4e22-8f22-6efe7293255d
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
21.03.23 18:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK