Государственная закупка
21074808
Lotul 11. Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
1
Период разъяснений
с 28.02.2023 15:57
по 13.03.2023 14:00
по 13.03.2023 14:00
2
Подача предложений
с 13.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
3
Аукцион
с 23.03.2023 11:05
по 23.03.2023 11:14
по 23.03.2023 11:14
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
84 000 MDL
Период уточнений:
28 фев 2023, 15:57 - 13 мар 2023, 14:00
Подача предложений:
13 мар 2023, 14:00 - 22 мар 2023, 14:00
Начало аукциона:
23 мар 2023, 11:05
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Organizarea și desfășurarea unui curs de limbă română pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcţii de conducere/ execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
9 participanţi din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr-Lunga (I grup). Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
I grup (Semestru I-II, 2023)
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică în cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga (or. Ceadîr-Lunga, str. Lenin, 38A). Orarul de instruire de la ora 16.30 până la 17.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale angajaţilor CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Organizarea și desfășurarea unui curs de limbă română pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcţii de conducere/ execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
9 participanţi din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr-Lunga (I grup). Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe
I grup (Semestru I-II, 2023)
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică în cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga (or. Ceadîr-Lunga, str. Lenin, 38A). Orarul de instruire de la ora 16.30 până la 17.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale angajaţilor CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
28 фев 2023, 15:57
Оценочная стоимость (без НДС)
84 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
840 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Срок действия контракта
1 апр 2023 03:00 - 31 дек 2023 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul 11. Curs de studiere a limbii romane pentru angajații din cadrul Casei Teritoriale de Asigurări Sociale Ceadîr Lunga
CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
SC "QUO VADIS" SRL
Цена предложения:
82 150 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru
10.04.23 09:39
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
scrisinforminterlenprosemnat.pdf
ID: e7a1bf0a-a94f-4731-9e8c-83a69a6edc57
Oбъявление о присуждении
10.04.23 09:39
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: f7caa17d-cd28-42d3-8982-53753d20c8fe
Oбъявление о присуждении
10.04.23 09:39
scrisoaresrlquovadissemnat.pdf
ID: fd39ced1-dea8-41b4-a492-3fc6a012377b
Oбъявление о присуждении
10.04.23 09:39
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
Дата загрузки:
17.03.23 19:47
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Документы соответствия
Дата загрузки:
17.03.23 16:58
Дата открытия:
23.03.23 11:33
cv marina gaidarli_sud.semnat.pdf
cv marina gaidarli_sud.semnat.pdf
ID: 00679b7f-2966-45f8-ac6b-52912d370e5b
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 19:46
Дата открытия:
23.03.23 13:15
specificatii tehnice.semnat.pdf
specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 15777948-8d68-4e96-8cb1-8000abf97d14
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 19:45
Дата открытия:
23.03.23 13:15
gaidarji marina diplom.semnat.pdf
gaidarji marina diplom.semnat.pdf
ID: 24b183d7-24a7-4e8c-ba06-69249eedc3e7
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 19:47
Дата открытия:
23.03.23 13:15
certif inspectorat fiscal.pdf
certif inspectorat fiscal.pdf
ID: 543d5be0-a4c8-48a4-82c4-e5b9b47c3c64
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 19:46
Дата открытия:
23.03.23 13:15
cerere_participare.semnat-2.pdf
cerere_participare.semnat-2.pdf
ID: 694e9084-5cb4-4f83-acf9-e839c4ca7c70
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 19:44
Дата открытия:
23.03.23 13:15
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 19:46
Дата открытия:
23.03.23 13:15
specificatii pret lot 11.semnat.pdf
specificatii pret lot 11.semnat.pdf
ID: b418343d-9602-42e0-891b-62d6207086d3
Финансовое предложение
Дата загрузки:
17.03.23 19:45
Дата открытия:
23.03.23 13:15
declaratie valabilitate.semnat.pdf
declaratie valabilitate.semnat.pdf
ID: e08049a3-cff9-4dd4-9153-6fa3b9f64757
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 19:44
Дата открытия:
23.03.23 13:15
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 19:45
Дата открытия:
23.03.23 13:15
2
Наименование участника:
INTERLEN PRO
Цена предложения:
82 160 MDL
Статус:
В ожидании
Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".
Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:32
Дата открытия:
23.03.23 11:33
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: 48ea9f9a-b4d1-47d4-902e-8d35d78eb099
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:32
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:32
Дата открытия:
23.03.23 11:33
specificatia tehnică lot 11 ciadir lunga.semnat.pdf
specificatia tehnică lot 11 ciadir lunga.semnat.pdf
ID: 6a5ab4e9-9393-4d5d-9c5d-d2f736d65b1c
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:32
Дата открытия:
23.03.23 11:33
garanția pentru oferta.semnat.pdf
garanția pentru oferta.semnat.pdf
ID: d4ece4fc-fb81-4511-9c63-2da9a5800029
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:32
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:32
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 13:32
Дата открытия:
23.03.23 11:33
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK