Государственная закупка
21074808
Lotul 5. Elaborarea şi coordonarea proiectelor de acte normative
1
Период разъяснений
с 28.02.2023 15:57
по 13.03.2023 14:00
по 13.03.2023 14:00
2
Подача предложений
с 13.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
3
Аукцион
23.03.2023 09:14
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
16 800 MDL
Период уточнений:
28 фев 2023, 15:57 - 13 мар 2023, 14:00
Подача предложений:
13 мар 2023, 14:00 - 22 мар 2023, 14:00
Начало аукциона:
23 мар 2023, 9:14
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Elaborarea şi coordonarea proiectelor de acte normative
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul elaborării şi coordonării proiectelor de acte normative
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Competențele autorităților publice în procesul de elaborare a actelor normative.
- Activitatea de legiferare. Proceduri preliminare la elaborare a proiectelor actelor normative
- Elaborarea proiectelor de acte normative (cerințe, standarde, cadrul normativ)
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați din cadrul CNAS
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
35 participanți.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2023).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Elaborarea şi coordonarea proiectelor de acte normative
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul elaborării şi coordonării proiectelor de acte normative
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Competențele autorităților publice în procesul de elaborare a actelor normative.
- Activitatea de legiferare. Proceduri preliminare la elaborare a proiectelor actelor normative
- Elaborarea proiectelor de acte normative (cerințe, standarde, cadrul normativ)
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați din cadrul CNAS
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
35 participanți.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2023).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
28 фев 2023, 15:57
Оценочная стоимость (без НДС)
16 800 MDL
Размер минимального шага понижения цены
168 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Срок действия контракта
1 апр 2023 03:00 - 31 дек 2023 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul 5. Elaborarea şi coordonarea proiectelor de acte normative
CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Universitatea de Stat din Moldova
Цена предложения:
16 400 MDL
Статус:
Победитель
Conform deciziei grupului de lucru
04.04.23 10:31
Причина: Conform deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
scrisinformusmsemnat.pdf
ID: de72501b-bcf0-4d81-870e-abf9bb58c576
Oбъявление о присуждении
4.04.23 10:31
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: e3efabbd-a0c1-4b38-9191-c22933a5e844
Oбъявление о присуждении
4.04.23 10:31
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 11:25
Дата открытия:
23.03.23 11:33
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: 23529840-b161-4747-8397-3d4313790112
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 11:22
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 11:28
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 11:27
Дата открытия:
23.03.23 13:16
certificat_lipsa restante.pdf
certificat_lipsa restante.pdf
ID: e40df9de-a81b-45d1-9500-7d5730a3ddc5
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 11:26
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:49
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:48
Дата открытия:
23.03.23 13:16
specificații tehnice_lot_5.semnat.pdf
specificații tehnice_lot_5.semnat.pdf
ID: 348f612b-37d0-43da-b7fa-8e6ff4e463c9
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:47
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:09
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:48
Дата открытия:
23.03.23 13:16
diploma dr. s.tatarov, pag.1.pdf
diploma dr. s.tatarov, pag.1.pdf
ID: 93b63a9e-ce58-48c2-8e5c-e60139e5651b
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:08
Дата открытия:
23.03.23 13:16
diploma dr.s.tatarov pag.1 .pdf
diploma dr.s.tatarov pag.1 .pdf
ID: 9bc7e625-591c-4f1f-91e9-7e1278efad85
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:09
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:49
Дата открытия:
23.03.23 13:16
specificații de preț_lot_5.semnat.pdf
specificații de preț_lot_5.semnat.pdf
ID: e8b05533-88fe-4c93-8d86-70e7102ade8b
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 11:47
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:07
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:48
Дата открытия:
23.03.23 13:16
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK