Государственная закупка
21074808
Lotul 2. Studierea limbii engleze
1
Период разъяснений
с 28.02.2023 15:57
по 13.03.2023 14:00
по 13.03.2023 14:00
2
Подача предложений
с 13.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
3
Аукцион
23.03.2023 08:18
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
252 000 MDL
Период уточнений:
28 фев 2023, 15:57 - 13 мар 2023, 14:00
Подача предложений:
13 мар 2023, 14:00 - 22 мар 2023, 14:00
Начало аукциона:
23 мар 2023, 8:18
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
40 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I - II, 2023 – 3 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
6.5.2 Orarul de instruire de la ora 12.00 până la 13.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS (Luni – Vineri). De două ori pe săptămână pentru fiecare grup.
6.5.3 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.4 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.5 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.7 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.9 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.10 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Studierea limbii engleze
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Studierea limbii engleze.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Conform nivelului la care urmează să participe angajatul identificat în rezultatul testării inițiale a cunoștințelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 120 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
40 participanți.
6.4 Numărul de grupe:
Semestrul I - II, 2023 – 3 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Aparatatului Central al CNAS (or. Chișinău, str. Gh. Tudor 3).
6.5.2 Orarul de instruire de la ora 12.00 până la 13.30 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS (Luni – Vineri). De două ori pe săptămână pentru fiecare grup.
6.5.3 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.4 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.5 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.7 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute.
6.5.8 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.9 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate).
6.5.10 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
28 фев 2023, 15:57
Оценочная стоимость (без НДС)
252 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
2 520 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Срок действия контракта
1 апр 2023 03:00 - 31 дек 2023 02:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
SC "QUO VADIS" SRL
Цена предложения:
252 000 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei Grupului de lucru
03.04.23 16:12
Причина: Conform Deciziei Grupului de lucru
Документы квалификации
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: 2d77fb22-fc75-40ed-9b86-04404307ade6
Oбъявление о присуждении
3.04.23 16:12
scrisoaresrlquovadissemnat.pdf
ID: 65900695-8658-4a5c-80a0-7dda52985a1b
Oбъявление о присуждении
3.04.23 16:12
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
Дата загрузки:
17.03.23 16:57
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Документы соответствия
Дата загрузки:
17.03.23 16:58
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Документы для представления
Дата загрузки:
17.03.23 16:57
Дата открытия:
23.03.23 11:33
preparation centre certificate 2022-2023.semnat.pdf
preparation centre certificate 2022-2023.semnat.pdf
ID: f2682083-a807-490b-b664-62eba75228b5
Документы для представления
Дата загрузки:
17.03.23 16:57
Дата открытия:
23.03.23 11:33
diplom iasinschi andrei.semnat.pdf
diplom iasinschi andrei.semnat.pdf
ID: 03b78fac-04bf-4e95-965c-6d59dc57179b
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:49
Дата открытия:
23.03.23 13:16
cv_svetlana rotaru_ro.semnat.pdf
cv_svetlana rotaru_ro.semnat.pdf
ID: 3c8aeeab-f4e0-485d-a869-202149d0c44c
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:51
Дата открытия:
23.03.23 13:16
declaratie valabilitate.semnat.pdf
declaratie valabilitate.semnat.pdf
ID: 4b75fb15-77ac-4db8-b1a1-31ae5264d610
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:35
Дата открытия:
23.03.23 13:16
cv_iasinschi andrei_ro.semnat.pdf
cv_iasinschi andrei_ro.semnat.pdf
ID: 4d2b84c6-fd3e-4478-aaca-196035eb988a
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:52
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:39
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:49
Дата открытия:
23.03.23 13:16
specificatie pret lot 2.semnat.pdf
specificatie pret lot 2.semnat.pdf
ID: 6aad9d01-8588-44b4-9c02-cd5400a7b2f2
Финансовое предложение
Дата загрузки:
17.03.23 16:37
Дата открытия:
23.03.23 13:16
specificatii tehnice.semnat.pdf
specificatii tehnice.semnat.pdf
ID: 8f0836ca-82b7-4b42-8383-3b04af0bbff5
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:36
Дата открытия:
23.03.23 13:16
certif inspectorat fiscal.pdf
certif inspectorat fiscal.pdf
ID: 909404e3-1a4b-4475-aabb-67d88b5d8f80
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:40
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:52
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:50
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:39
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:47
Дата открытия:
23.03.23 13:16
cerere_participare.semnat-2.pdf
cerere_participare.semnat-2.pdf
ID: f23fe6ec-dd1b-458b-966e-34aacc7fdbb3
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:34
Дата открытия:
23.03.23 13:16
cv cojocari natalia_ro.semnat.pdf
cv cojocari natalia_ro.semnat.pdf
ID: fd0758b4-09c7-41a5-9361-38d1287b6d7e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
17.03.23 16:53
Дата открытия:
23.03.23 13:16
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK