Государственная закупка
21074808
Lotul 1. Eficientizarea activității profesionale
1
Период разъяснений
с 28.02.2023 15:57
по 13.03.2023 14:00
по 13.03.2023 14:00
2
Подача предложений
с 13.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
3
Аукцион
23.03.2023 08:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
224 000 MDL
Период уточнений:
28 фев 2023, 15:57 - 13 мар 2023, 14:00
Подача предложений:
13 мар 2023, 14:00 - 22 мар 2023, 14:00
Начало аукциона:
23 мар 2023, 8:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.
Acumularea cunoștințelor privind datele cu caracter personal
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Prestarea serviciilor publice
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor
- Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții
- Noile tendințe și provocări din domeniul datelor cu caracter personal
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 32 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
304 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 5 grupe (150 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 5 grupe (154 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.
Acumularea cunoștințelor privind datele cu caracter personal
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Prestarea serviciilor publice
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor
- Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții
- Noile tendințe și provocări din domeniul datelor cu caracter personal
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 32 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
304 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 5 grupe (150 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 5 grupe (154 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
28 фев 2023, 15:57
Оценочная стоимость (без НДС)
224 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
2 240 MDL
Achizitii.md ID
21074808
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Срок действия контракта
1 апр 2023 03:00 - 31 дек 2023 02:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Universitatea de Stat din Moldova
Цена предложения:
201 000 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei Grupului de lucru
03.04.23 16:05
Причина: Conform Deciziei Grupului de lucru
Документы квалификации
scrisinformusmsemnat.pdf
ID: 3bc518d7-d169-48ad-9864-c85c289d1814
Oбъявление о присуждении
3.04.23 16:05
deciziadeatribuire14instruire2023semnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsemnat.pdf
ID: b0c010b8-5e4b-4f2b-b13e-1ddc11295484
Oбъявление о присуждении
3.04.23 16:05
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 11:25
Дата открытия:
23.03.23 11:33
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: 23529840-b161-4747-8397-3d4313790112
Документы для представления
Дата загрузки:
22.03.23 11:22
Дата открытия:
23.03.23 11:33
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 11:28
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 11:27
Дата открытия:
23.03.23 13:16
certificat_lipsa restante.pdf
certificat_lipsa restante.pdf
ID: e40df9de-a81b-45d1-9500-7d5730a3ddc5
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 11:26
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:37
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:37
Дата открытия:
23.03.23 13:16
cv_popovici angela.docx
ID: 0fedfaba-1026-413a-94b6-232b628c6b19
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:40
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:54
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:37
Дата открытия:
23.03.23 13:16
andrievschi_certitificat_1.pdf
andrievschi_certitificat_1.pdf
ID: 33d344e7-28c5-49c7-bd09-a5ab0cb971d6
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:31
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:01
Дата открытия:
23.03.23 13:16
tsavca certificate cursuri 2021.pdf
tsavca certificate cursuri 2021.pdf
ID: 3a06cd96-9acf-4fab-9d43-918fde9d2a44
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:54
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:41
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:37
Дата открытия:
23.03.23 13:16
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: 5319c2c9-1c1c-4ea3-a47f-aa191485ec27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:59
Дата открытия:
23.03.23 13:16
tsavca certificate cursuri 2020.pdf
tsavca certificate cursuri 2020.pdf
ID: 60961973-285e-4526-9ecf-7da71e4d47f8
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:54
Дата открытия:
23.03.23 13:16
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
specificatie tehnice_lot_1.semnat.pdf
ID: 632fd200-1d97-428d-8212-7a6dee69937c
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:29
Дата открытия:
23.03.23 13:16
cv_europass_m. şleahtitchi, 2023.doc.doc
ID: 6ed6197b-c286-4ec8-8da5-69b4904957c6
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:57
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:41
Дата открытия:
23.03.23 13:16
specificații de preț_lot_1.semnat.pdf
specificații de preț_lot_1.semnat.pdf
ID: 8305dd63-12de-49d4-91e5-e8b421632f13
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.03.23 11:30
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:01
Дата открытия:
23.03.23 13:16
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 95c72b48-9610-4121-9db8-998079216da2
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:59
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 12:02
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:37
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:59
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:41
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:41
Дата открытия:
23.03.23 13:16
a.popovici_ina_formator_2.pdf
a.popovici_ina_formator_2.pdf
ID: b8b0bdcc-b2c1-44c7-9a5c-1089756c4e73
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:41
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:32
Дата открытия:
23.03.23 13:16
cv l. andrievschi.doc
ID: d04adb6d-3976-4c7f-8656-30c187a9ffc7
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:32
Дата открытия:
23.03.23 13:16
diploma_m_sleahtitchi_dr_pedagogie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_pedagogie.doc.pdf
ID: d2827e56-ef25-4cfe-b7e2-11b1fefbb2a3
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:58
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:32
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:36
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:31
Дата открытия:
23.03.23 13:16
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:37
Дата открытия:
23.03.23 13:16
tsavca diplome stud super 3.pdf
tsavca diplome stud super 3.pdf
ID: dee9fc45-a2d4-4316-934c-2f16ad0dc0c0
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:53
Дата открытия:
23.03.23 13:16
cv_savca tatiana.doc
ID: ec010651-3c80-4b9c-9bad-c5599c86cacc
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:53
Дата открытия:
23.03.23 13:16
tsavca certificate cursuri 2019.pdf
tsavca certificate cursuri 2019.pdf
ID: f0e6d981-541f-4965-ab76-fc53d3eb3e5e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.03.23 11:54
Дата открытия:
23.03.23 13:16
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK