1
Период разъяснений
с 28.02.2023 15:57
по 13.03.2023 14:00
2
Подача предложений
с 13.03.2023 14:00
по 22.03.2023 14:00
3
Аукцион
23.03.2023 08:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 224 000 MDL
Период уточнений: 28 фев 2023, 15:57 - 13 мар 2023, 14:00
Подача предложений: 13 мар 2023, 14:00 - 22 мар 2023, 14:00
Начало аукциона: 23 мар 2023, 8:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activității profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.

Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.
Acumularea cunoștințelor privind datele cu caracter personal
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Prestarea serviciilor publice
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petițiilor şi adresărilor ce țin de domeniul asigurărilor sociale de stat cu întocmirea răspunsurilor
- Gestionarea timpului la locul de muncă. Mobilizarea în condiții de efort maxim. Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții
- Noile tendințe și provocări din domeniul datelor cu caracter personal
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 32 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/execuție, personal contractual
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
304 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2023 – 5 grupe (150 participanţi).
Semestrul II, 2023 – 5 grupe (154 participanţi).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.

6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;

6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;

6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Scutaru Irina
Контактный номер
+37322257752
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
28 фев 2023, 15:57
Оценочная стоимость (без НДС)
224 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
2 240 MDL
Achizitii.md ID
21074808
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Срок действия контракта
1 апр 2023 03:00 - 31 дек 2023 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul 1. Eficientizarea activității profesionale CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
Caiet de sarcini instruire personalului 2023.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
DUAE în format word
28.02.23 15:57
DUAE instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
28.02.23 15:57
Anunț de participare LP instruire personalului 2023..semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
28.02.23 15:57
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
28.02.23 15:57

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

Universitatea de Stat din Moldova

Цена предложения: 201 000 MDL
Статус: Победитель
Причина: Conform Deciziei Grupului de lucru
Документы квалификации
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения