Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 195 000 MDL
Период уточнений: 22 фев 2023, 12:29 - 1 мар 2023, 9:05
Подача предложений: 1 мар 2023, 9:05 - 4 мар 2023, 9:05

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

achiziționarea serviciilor de elaborare a Studiului de fezabilitate pentru determinarea criteriilor de proiectare a construcției ,,Imobilul din bd. Grigore Vieru, 6 cu stabilirea modului de folosință ca oficii-birouri și a unei parcări deschise pe terenul adiacent pentru I.P. Organizația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (I.P.ODA)”

Информация об отмене
Причина отмены
Anularea procedurii de atribuire a contractului de achiziții publice , unicul ofertant nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire
Дата отмены
16 мар 2023, 8:19
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Irina Caras
Контактный номер
069315636
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
22 фев 2023, 12:29
Дата последних изменений
16 мар 2023, 10:28
Achizitii.md ID
21074351
CPV
71240000-2 - Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Дата:
27 фев 2023, 23:20
Название вопроса:
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Вопрос:
Buna ziua! Din care considerente s-au folosit Anexele din “DOCUMENTAŢIEI STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări” aprobate prin Ordinul MINISTERULUI FINANȚELOR nr. 69 din 07-05-2021, daca este “DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii” aprobate prin Ordinul MINISTERULUI FINANȚELOR nr.115 din 15-09-2021, care se aplică obligatoriu pentru achiziția serviciilor de proiectare, inclusiv cu codul CRV 71240000-2 - “Servicii de arhitectură, de inginerie şi de planificare”, aplicata pentru achiziția dată?
Ответ (28 фев 2023, 09:04):
Bună ziua, anexele DOCUMENTAŢIA STANDARD sunt generale, iar autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire criteriile care vizează: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; c) capacitatea economică şi financiară; d) capacitatea tehnică şi/sau profesională; e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediului. cu referire la obiectul concret de achiziție. Vă mulțumim.
Дата:
27 фев 2023, 23:23
Название вопроса:
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Вопрос:
Din atasata Anexa nr. 15 „DECLARAŢIE privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului” in lista este „Diriginţi de şantier”, „Maiştri” – pentru ce?
Ответ (28 фев 2023, 09:05):
Bună ziua, anexele DOCUMENTAŢIA STANDARD sunt generale, iar autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire criteriile care vizează: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; c) capacitatea economică şi financiară; d) capacitatea tehnică şi/sau profesională; e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediului cu referire la obiectul concret de achiziție. Vă mulțumim.
Дата:
28 фев 2023, 23:39
Название вопроса:
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Вопрос:
Buna ziua! Mulțumim pentru răspunsurile identice la ambele întrebări, dar se solicită o concretizare - “Care Ordin al MINISTERULUI FINANȚELOR se va respecta de ofertant în procesul de perfectare a actelor pentru licitația dată?”.
Ответ (1 мар 2023, 09:00):
Bună dimineață, Vă mulțumim pentru întrebările la orele târzii. Ofertantul va prezenta oferta conform cerințelor expuse în anunțul de participare și alte acte anexate în cadrul procedurii.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.