1
Период разъяснений
с 08.12.2022 10:07
по 14.12.2022 08:30
2
Подача предложений
с 14.12.2022 08:30
по 19.12.2022 08:30
3
Аукцион

4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 60 000 MDL
Период уточнений: 8 дек 2022, 10:07 - 14 дек 2022, 8:30
Подача предложений: 14 дек 2022, 8:30 - 19 дек 2022, 8:30
Начало аукциона: не будет использоваться

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2022
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2022, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2022
Total active imobilizate: 217179,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 157385,0 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 415,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:465;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2022 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Gabriela Lisenco
Контактный номер
022 572 213
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
8 дек 2022, 10:05
Дата последних изменений
8 дек 2022, 10:07
Оценочная стоимость (без НДС)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21069159
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Срок действия контракта
1 янв 2023 08:00 - 30 дек 2023 08:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2022 Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2022, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate. Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare). Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit. Informații despre instituția supusă auditului: 4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare. 4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2022 Total active imobilizate: 217179,80 mii lei Venituri din vânzâri: 157385,0 mii lei Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 415,00 persoane. Numărul mediu lunar de facturi:465; Scopul prestațiilor: Auditul situațiilor financiare pentru anul 2022 ale IFP ”Chiril Draganiuc” -Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit. -Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității. -Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității Condiții de recepționare a serviciilor de audit: 1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat: Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract; Actul de prestare-recepționare a serviciilor. 2. Raportul auditului va conține suplimentar: - Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative; - Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta 3. Alte cerințe: - raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare; - limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română; - originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor, - în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului. CPV: 79200000-6 - Услуги в области бухгалтерского учета, аудита и налогообложения
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
anunt de participare audit.docx
Документация к предложению
-
8.12.22 10:07

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Дисквалифицировать участников у которых цена ниже чем у победителя и указать причину дисквалификации.

2) Выбрать победителя нажав на кнопку признать победителем.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

Audit Sedan SRL

Цена предложения: 49 700 MDL
Статус: Победитель
Причина: Corespunderea cerințelor înaintate de IFP
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
2
Наименование участника:

Divers Audit

Цена предложения: 54 000 MDL
Статус: В ожидании

Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".

Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
3
Наименование участника:

Întreprinderea Mixtă Moldo-Engleză “First Audit International” S.A.

Цена предложения: 58 800 MDL
Статус: В ожидании
4
Наименование участника:

SA Audit Concret

Цена предложения: 60 000 MDL
Статус: В ожидании

Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".

Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения