Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada (ianuarie – decembrie ) anul 2023
по 08.12.2022 15:30
по 11.12.2022 15:30
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
1) patrularea teritoriului instituţiei în regim non-stop cu scopul supravegherii ordinii publice cât în secţiile de internare atât şi pe întreg teritoriul, neadmiterea spargerii geamurilor şi a intrărilor în blocurile curative, mai cu seamă în timp de noapte. Poarta de la intrare dinspre statia auto se va inchide in intervalul orelor 20:00-06:00 pe timp de iarna si intre orele 21:00-06:00 pe timp de vara.
2) interzicerea accesului liber a transportului auto pe teritoriul instituţiei în regim nonstop cu ajutorul dispozitivelor mecanizate – poarta şi bara postul nr.1 , dispozitivele vor fi preluate, exploatate şi predate în stare lucrativă (conform anexei nr.1 la ordinul nr.163 din 27.11.2020 – parte componentă a prezentului contract).
3) asigurarea integrităţii bunurilor materiale din garajul instituţiei si a autovehiculelor colaboratorilor, parcate regulamentar pe teritoriul adiacent garajului.
- Gardienii urmează a fi instruiţi de către structurile abilitate, având legitimaţiile respective, copia contractului de angajare;
- Operatorul economic trebuie să dispună de grup operativ mobil, care la solicitarea gardienilor să intervină în cel mult 5 minute de la primirea apelului.
- De asemenea, operatorul economic trebuie să demonstreze existența a unei echipe operative în regiunea sectorului Botanica si/sau Centru care va contribui la operativitatea intervenției echipei mobile.
- Personalul în funcţie de gardieni trebuie să fie pregătiţi fizic și vîrsta pînă la 60 ani , dotaţi cu uniformă, echipament de protecţie admis de legislaţie, dispozitive de comunicare mobile (stație radio).
- De asemenea, echipa de gardieni trebuie să fie dotată cu lanternă, baston de cauciuc.
- Agentul economic este responsabil pentru respectarea parcarilor pe teritoriul a instituției conform Plan schemă la parcare anexa nr.1
- La încheierea contractului se va întocmi Plan de pază anexa la contract semnata de ambele parți.
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 48f02e74-f338-4edd-b2ef-ac8ee3e19b38
tenderNotice
-
anunt de participare pentru.docx
ID: 48f02e74-f338-4edd-b2ef-ac8ee3e19b38
tenderNotice
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
IS"Scutul Energetic"
IS SERVICII PAZA A MAI