Государственная закупка
21066575
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2023
1
Период разъяснений
с 02.11.2022 11:42
по 11.11.2022 13:00
по 11.11.2022 13:00
2
Подача предложений
с 11.11.2022 13:00
по 23.11.2022 10:00
по 23.11.2022 10:00
3
Аукцион
24.11.2022 14:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
1 666 667 MDL
Период уточнений:
2 ноя 2022, 11:42 - 11 ноя 2022, 13:00
Подача предложений:
11 ноя 2022, 13:00 - 23 ноя 2022, 10:00
Начало аукциона:
24 ноя 2022, 14:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software), lista în Anexa nr. 1:
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma MCloud).
• Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software) şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS și MCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva și MCloud.
Nivelul serviciilor:
- Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de nu mai mult de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare a acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
- Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiență în domeniu (cerințele în Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project management
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţă pentru platforma tehnologică constituie cîte 6272 om/ora anual, reieșind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate).
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma MCloud).
• Servicii pentru suport tehnic pentru platforma tehnologică pentru sistemul informațional (hardware și software) şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS și MCloud.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva și MCloud.
Nivelul serviciilor:
- Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – în timp de nu mai mult de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare a acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
- Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiență în domeniu (cerințele în Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project management
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţă pentru platforma tehnologică constituie cîte 6272 om/ora anual, reieșind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate).
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
2 ноя 2022, 11:42
Оценочная стоимость (без НДС)
1 666 667 MDL
Размер минимального шага понижения цены
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21066575
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de atragere a ofertelor
Срок действия контракта
1 янв 2023 02:00 - 31 дек 2023 02:00
Список позиций
1)
Название
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2023
CPV: 72100000-6 - Консультационные услуги в области аппаратных средств
Количество: 6272.0
Ед. измерения: Om-ora
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
Anunț de participare LP Mentenanța Hardware CNAS 2023.semnat
Техническая спецификация
Anunț de participare
2.11.22 11:42
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2023
Техническая спецификация
Documentația standard în Word
2.11.22 11:42
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2023.semnat
Техническая спецификация
Documentația standard
2.11.22 11:42
Caiet de sarcini mentenanța Hardware 2023.semnat
Техническая спецификация
Caietul de sarcini
2.11.22 11:42
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Цена предложения:
1 630 720 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru
06.12.22 09:53
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
scrisoarescrdaacsoftwaresystemsrsrlsemnat.pdf
ID: 392a454b-cda7-47ab-ad10-2b1f5e3992c6
Oбъявление о присуждении
6.12.22 09:53
decizia-de-atribuire53,1hardwareșisoftware2023cnassemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsignedsemnat.pdf
ID: 5c272c99-4caf-4cc1-b6f5-285630c4790b
Oбъявление о присуждении
6.12.22 09:53
Документы, поданные с предложением
formularulduae_dsssemnat.pdf
ID: 5e54437c-55d9-49af-a590-f8a0ca94d3fc
Документы соответствия
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
23.11.22 10:00
formularulduae_dsisemnat.pdf
ID: 957bb7e5-b55d-45af-a5bb-3c3dd45b3a1a
Документы соответствия
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
23.11.22 10:00
garantiabancarasemnat.pdf
ID: a77ac132-91b2-4c52-8409-9aa3a5847fd8
Документы для представления
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
23.11.22 10:00
licente_stampilatsemnat.pdf
ID: 12279fc6-55b4-4775-bce0-b5956a893598
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
anexa12_declaratieexperientasimilarasemnat.pdf
ID: 181d7593-db76-4629-ac57-22925e8b941c
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
anexa7_cereredeparticiparesemnat.pdf
ID: 1a41cf21-760e-494e-948d-9f9f50b04228
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
dsi_certificatdelipsarestantelor_14112022semnat.pdf
ID: 2499e8da-1a67-43c7-a2e9-e0efa63816b7
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
dss_certificatlipsarestantilor_17112022semnat.pdf
ID: 2e0b96e9-0a02-46e2-aa71-53dfb319a149
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
service-centruautorizatsemnat.pdf
ID: 2f39cc09-a090-4f33-a270-0a19b8edc886
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
declaratiebenefeciariefectivisemnat.pdf
ID: 51c2b3b7-a86a-40bf-bcbe-52e84cb67c69
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
anexa23_specificatiidepretsemnat.pdf
ID: 5c8c0866-0f8b-422f-b647-9f7a44be5b29
Финансовое предложение
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
declaratiedetinereservicecentrusemnat.pdf
ID: 714380fb-3f53-496c-9159-b2e9f68661ec
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
anexa14_declaratiepersonalcalificatindomeniusemnat.pdf
ID: 7b32d2a8-77c7-41ff-9619-907d2f67cd0d
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
anexa22_specificatiitehnicesemnat(1).pdf
ID: 9eadee3d-e4d6-4955-ace2-5012c72027c0
x_technicalDocuments
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
extrasdinregistruldestatsemnat.pdf
ID: a01ed96f-3b76-4288-8b52-48491f6f39a8
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
anexa8_declaratievalabilitateoferteisemnat.pdf
ID: bbe22c79-fa55-4f95-b021-4fba4887e3a1
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
certificatdeinregistraresemnat.pdf
ID: ee621ffe-8743-41a7-9d93-f1504a048af9
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
iso_semnatsemnat.pdf
ID: fa2e2b47-456e-43a6-84dd-0884330f629e
Квалификационные документы
Дата загрузки:
22.11.22 16:51
Дата открытия:
25.11.22 07:53
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK