Выберите тип процедуры
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
83 330 MDL
Период уточнений:
26 окт 2022, 10:22 - 27 окт 2022, 11:00
Подача предложений:
27 окт 2022, 11:00 - 1 ноя 2022, 11:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Soft-Soluţie pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM)
Информация об отмене
Причина отмены
Până la termenul limită – data 01.11.2022, ora 11:00, a depus oferta 1 (unu) ofertant:
- Î.C.S. ”Reliable Solutions Distributor” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA.
În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei prezentate s-au constatat următoarele:
Oferta prezentată de operatorul economic Î.C.S. ”Reliable Solutions Distributor” S.R.L. corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83330,00; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate.
Ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. b) în corelare cu art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că nu a fost asigurat nivelul corespunzător al concurenței pe motiv că a participat un singur ofertant, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică privind achiziționarea Softului-Soluție pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM), Cod CPV 48517000-5, lansat prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1666768783468 din 26.10.2022 și organizarea unei proceduri de achiziții publice repetate.
- Î.C.S. ”Reliable Solutions Distributor” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA.
În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertei prezentate s-au constatat următoarele:
Oferta prezentată de operatorul economic Î.C.S. ”Reliable Solutions Distributor” S.R.L. corespunde cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, propunerea financiară prezentată se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83330,00; s-a prezentat propunerea financiară în sumă de 83300,00 lei fără TVA). Toate documentele solicitate au fost prezentate.
Ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. b) în corelare cu art. 7 lit. c) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că nu a fost asigurat nivelul corespunzător al concurenței pe motiv că a participat un singur ofertant, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică privind achiziționarea Softului-Soluție pentru gestiunea serviciilor TI (ITSM), Cod CPV 48517000-5, lansat prin SIA RSAP MTender sub nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1666768783468 din 26.10.2022 și organizarea unei proceduri de achiziții publice repetate.
Дата отмены
16 ноя 2022, 12:21
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
26 окт 2022, 10:22
Дата последних изменений
16 ноя 2022, 12:21
Achizitii.md ID
21066144
MTender ID
CPV
48510000-6 - Pachete software de comunicaţii
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Дата:
26 окт 2022, 16:00
Название вопроса:
Documentație
Вопрос:
Buna ziua, pentru a fi mai usoara indeplinirea documentație și sa fie confom necesitatilor dumneavoastra
Ответ (27 окт 2022, 09:31):
Bună ziua. Întrebarea nu este clară, sau nu este finalizată.
Дата:
27 окт 2022, 09:38
Название вопроса:
Documentație
Вопрос:
Buna ziua, pentru a fi mai ușoară îndeplinirea documentației necesare și a fi conformă specificațiilor autorității contractante, rugăm să ăuneți documentația in format Word
Ответ (27 окт 2022, 10:04):
https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=127989&lang=ro - accesati anexa nr. 1 din acest link. Se va deschide în word ” Anexa nr.1 la Ordinul ministrului finanţelor nr.115 din 15 septembrei 2021 DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii”. In acest document gasiti Anexele nr. 22 si 23 (Specificatii tehnice si de preț si le completati).
Altă obțiune: link https://tender.gov.md/ro/content/acte-ministeriale-%C8%99i-departamentale;
Aici gasiti: Ordinul ministrului finanţelor nr.115 din 15 septembrei 2021.
Дата:
27 окт 2022, 09:45
Название вопроса:
Cerinte tehnice, gestionare produs
Вопрос:
Buna ziua, Va rugam frumos sa ne comunicati sub ce forma trebuie sa fie furnizat produsul:
1. Subscriptie sau perpetuala?
2. Cloud sau on-premise?
Vreau sa remarc ca solutia in cloud este doar cu subscriptie.
MUltumesc.
Ответ (27 окт 2022, 10:37):
1. Conform specificațiilor tehnice din anunțul de participare este indicat: Licență de model perpetual.
2. On-premise.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK