Выберите тип процедуры
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
66 660 MDL
Период уточнений:
16 сен 2022, 11:58 - 19 сен 2022, 13:00
Подача предложений:
19 сен 2022, 13:00 - 22 сен 2022, 13:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Hârtie pentru fotocopiatoare
Информация об отмене
Причина отмены
Stimat operator economic!
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Hârtiei pentru fotocopiatoare, Cod CPV 30197643-5, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1663318248688 din 16.09.2022, lansat prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, conform necesităților AGEPI pentru perioada bugetară 2022.
Până la termenul limită – data 22.09.2022, ora 13:00,
- pentru lotul 1 Hîrtie pentru fotocopiatoare a fost depusă 1 ofertă de către operatorul economic:
1) ”CARTNORD PAPER” SRL cu propunerea financiară în sumă de 66350,00 lei fără TVA.
- pentru lotul 2 Hârtie color pentru fotocopiatoare oferte nu au fost depuse.
Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate pentru lotul 1 Hîrtie pentru fotocopiatoare s-a constatat că:
1) Oferta depusă de operatorul economic ”CARTNORD PAPER” SRL pentru Lotul 1 Hârtie pentru fotocopiatoare, cod CPV 30197643-5, nu corespunde cerințelor de calificare reieșind din faptul că prin valoarea inclusă în propunerea financiară depășește valoarea estimată planificată a achiziției (s-a planificat: 66060,00 lei fără TVA; s-a prezentat oferta 66350,00 lei fără TVA). Totodată, specificațiile tehnice corespund.
În această ordine de idei, ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. d) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că propunerea financiară prezentată în cadrul CVM depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice pentru acest lot (s-a planificat: 66060,00 lei fără TVA; s-a prezentat oferta 66350,00 lei fără TVA), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1663318248688 din 16.09.2022, Cod CPV 30197643-5 pentru lotul 1, cu lansarea unei proceduri repetate.
Pentru Lotul 2: Hârtie color pentru fotocopiatoare Cod CPV 30197643-5: Ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. a) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că nu a fost depusă nici o ofertă, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1663318248688 din 16.09.2022, Cod CPV 30197643-5, cu lansarea unei proceduri repetate.
Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Hârtiei pentru fotocopiatoare, Cod CPV 30197643-5, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1663318248688 din 16.09.2022, lansat prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, conform necesităților AGEPI pentru perioada bugetară 2022.
Până la termenul limită – data 22.09.2022, ora 13:00,
- pentru lotul 1 Hîrtie pentru fotocopiatoare a fost depusă 1 ofertă de către operatorul economic:
1) ”CARTNORD PAPER” SRL cu propunerea financiară în sumă de 66350,00 lei fără TVA.
- pentru lotul 2 Hârtie color pentru fotocopiatoare oferte nu au fost depuse.
Urmare examinării și evaluării ofertei prezentate pentru lotul 1 Hîrtie pentru fotocopiatoare s-a constatat că:
1) Oferta depusă de operatorul economic ”CARTNORD PAPER” SRL pentru Lotul 1 Hârtie pentru fotocopiatoare, cod CPV 30197643-5, nu corespunde cerințelor de calificare reieșind din faptul că prin valoarea inclusă în propunerea financiară depășește valoarea estimată planificată a achiziției (s-a planificat: 66060,00 lei fără TVA; s-a prezentat oferta 66350,00 lei fără TVA). Totodată, specificațiile tehnice corespund.
În această ordine de idei, ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. d) al Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că propunerea financiară prezentată în cadrul CVM depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice pentru acest lot (s-a planificat: 66060,00 lei fără TVA; s-a prezentat oferta 66350,00 lei fără TVA), Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1663318248688 din 16.09.2022, Cod CPV 30197643-5 pentru lotul 1, cu lansarea unei proceduri repetate.
Pentru Lotul 2: Hârtie color pentru fotocopiatoare Cod CPV 30197643-5: Ținând cont de prevederile art. 71 alin. (1) lit. a) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere faptul că nu a fost depusă nici o ofertă, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, a decis anularea procedurii de achiziție de valoare mică cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1663318248688 din 16.09.2022, Cod CPV 30197643-5, cu lansarea unei proceduri repetate.
Дата отмены
27 сен 2022, 15:18
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
16 сен 2022, 11:58
Дата последних изменений
27 сен 2022, 15:18
Achizitii.md ID
21063843
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Тип процедуры
Закупка малой стоимости
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK