1
Период разъяснений
с 14.09.2022 17:55
по 24.09.2022 00:00
2
Подача предложений
с 24.09.2022 00:00
по 27.09.2022 00:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 2 144 250 MDL
Период уточнений: 14 сен 2022, 17:55 - 24 сен 2022, 0:00
Подача предложений: 24 сен 2022, 0:00 - 27 сен 2022, 0:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

Se vor procura 650 fotolii pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea fotoliilor vechi și montarea celor noi. Se vor confecționa draperii pentru cortina din față, pentru cea intermediară și fundal, se va instala mecanismul pentru dirijarea mecanică cu draperiile. se va procura echipamentul acustic, ce constă din amplificator, boxe, microfoane cu stative și cabluri la ele.

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-4819, MOLDOVA, Криулянский, s.Cruglic, s. Cruglic
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Dumitru Rosca
Контактный номер
069521241
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
14 сен 2022, 17:55
Дата последних изменений
21 сен 2022, 15:58
Achizitii.md ID
21063713
CPV
39100000-3 - Mobilier
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Документация к предложению
-În caietul de sarcini se indică pe loturi denumirea lucrărilor/bunurilor și a serviciilor ce trebuie executate/prestate, descrierea lor, unitățile de măsură și cantitățile necesare
16.09.22 14:38
anunț modificat.semnat.pdf anunț modificat.semnat.pdf
Документация к предложению
-Prin anunț se invită operatorii economici care ne pot satisface necesitățilesă participe la procedura de achiziție privind executarea lucrărilor și prestarea serviciilor stipulate în caietul de sarcini
21.09.22 15:58
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Дата:
15 сен 2022, 08:45
Название вопроса:
lot 1
Вопрос:
spuneti va rog livrarea scauni pe cota 0????
Ответ (15 сен 2022, 09:56):
Nu este cota zero, se aplică TVA..
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Дата:
15 сен 2022, 12:42
Название вопроса:
Documentele minim obligatorii
Вопрос:
Buna ziua. Va rugam sa faceti o claritate care este lista documentelor minim obligatorii pentru calificarea ofertantilor!
Ответ (16 сен 2022, 14:11):
Fiecare ofertant care va participa la procedura de achiziție publică are obligația să prezinte Anexele prevăzute în Documentația Standard, inclusiv: 1) Certificatul de înregistrare și Extrasul di Registrul de Stat; 2) Formularul Standard al DUAE; 3) Cererea de Participare; 4) Oferta; 5) Declarație privind valabilitatea Ofertei; 6) Lista principalelor livrări/prestări servicii în ultimii 3 ani; 7) Graficul livrării/prestării serviciilor la achiziția respectivă; 8) Declarație privind dotările specifice, utilajul și echipamentul necesar pentru îndeplinirea contractului; 9) Declarație privind personalul de specialitate; 10 Raportul financiar pentru anul 2021; 11) Mostre, descrieri, fotografii:
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Дата:
16 сен 2022, 14:42
Название вопроса:
Lista documentelor
Вопрос:
Lista prezentata este una exhaostiva sau mai sunt si alte acte despre care trebuie sa intuim si sa ghicim?! Va rugam respectuos sa prezentati, asa cum o cere legea achizitiilor publice, tabelul cu toate actele obligatorii solicitate, precum si cu cele suplimentare prezentate la solicitare (daca e cazul). Din anuntul Dvs. reiese ca se solicita doar trei acte: 1. Certificatul de inregistrare/ extras din registru; 2. DUAE; 3. Certificatul de lipsa a restantelor la buget.. In raspunsul precedent ati enumerat o lista de 11 documente. Deci, rugam sa redactati tabelul din anunt cu actele solicitate, si sa enumerati toate documentele si anexele acolo, ca sa fie clar ce trebuie sa pregatim si sa depunem!
Ответ (16 сен 2022, 17:29):
Lista documentelor necesare de prezentat în cadrul acestei proceduri de achiziție publică 1. Cererea de participare, Anexa 7 din Documentația Standard 2.Oferta, care va cuprinde formularele: a) Propunerea tehnică, Anexa 22 din Documentația Standard b) Propunerea financiară, Anexa 23 din Documentația Standard , c) Formularul Standard al DUAE 3 Declarație privind valabilitatea ofertei, Anexa 8 din Documentația Standard 4 Declarație privind lista principalelor livrări/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate, Mostre, descrieri, fotografii: Anexa 12din Documentația Standard; 5 Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului Anexa 13din Documentația Standard; 6 Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului Anexa 14din Documentația Standard; 7 Certificatul de înregistrare și Extrasul din Registrul de Stat Conform pct.29 din Documentația Standard; 8 Graficul livrării/prestării serviciilor la achiziția respectivă; 9 Raportul financiar pentru anul 2021, avizat și semnat de organele abilitate Conform pct.30 din Documentația Standard 10 Experiența specifică minim de 3 ani privind livrarea/prestarea serviciilor similare Conform pct.33 din Documentația Standard 11 Certificate de calitate sau alte certificate ce-ar confirma nivelul corespunzător al calității Conform pct.35 din Documentația Standard Notă::Documentele se vor completa fără nici o modificare sau abatere de la formulare. Documentele se semnează electronic și șe depun în mod electronic. Alte documente cu excepția celor menționate aici, nu se solicită.
Дата:
21 сен 2022, 11:04
Название вопроса:
Anunt de participare
Вопрос:
Buna ziua. In anuntul de participare p.16 autoritatea contractanta a indicat o lista de documente care sunt solicitate de a fi prezentate. Pe cind in raspunsurile precedente, dvs indicati inca 2 liste de documente pe care le solicitati, care inca si difera intre ele. S-a creat un haos total in care nu se intelege nimic. Pentru a elimina eventualele contestatii, solicitam respectuos sa faceti ordine in documentele licitatiei si sa indicati clar in ANUNTUL DE PARTICIPARE documentele de care aveti nevoie. Totodata mentionez ca pentru echipamentul acustic, sunt un sir de documente specifice acestui gen de produs care trebuie solicitate, ca pe viitor autoritatea contractanta sa nu primeasca un echipament, care se va strica in citeva luni.
Ответ (21 сен 2022, 16:42):
La clarificările anterioare depuse de către un operator economic a fost prezentată lista documentelor obligatorii pe care trebuie să le prezentați în cadrul acestei proceduri de achiziție publică. Vă sugerez să citiți atent pct.16 din Anunțul de participare, bănuiesc că este o eroare în conținut, reeșind din el a fost completat tabelul. Modelul documentului a fost descărcat de pe site-ul AAP, verificați-l. În DUAE și DS se menționează criteriile și cerințele de calificare aplicate de autoritatea contractantă. Pentru a constata datele de calificare în cadrul procedurii de achiziție publică, operatorul economic prezintă documentele care demonstrează capacitatea economică, financiară, tehnică și profesională, pentru executarea viitorului contract. Aceste documente sunt menționate în Anunțul de participare, care a fost redactat și încărcat pe platforma respectivă, deschideți-l și veți avea lista de documente. Privitor la echipamentul acustic, vă sugerăm să nu vă îngrijorați, este echipamentul de care avem nevoie, reeșind din mijloacele financiare disponibile.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.