1
Период разъяснений
с 30.08.2022 17:07
по 09.09.2022 17:00
2
Подача предложений
с 09.09.2022 17:00
по 14.09.2022 17:00
3
Аукцион
с 15.09.2022 15:00
по 15.09.2022 15:09
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 2 850 000 MDL
Период уточнений: 30 авг 2022, 17:07 - 9 сен 2022, 17:00
Подача предложений: 9 сен 2022, 17:00 - 14 сен 2022, 17:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Conform caietului de sarcini

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Vladislav Balaban
Контактный номер
024124135
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
30 авг 2022, 17:07
Дата последних изменений
1 сен 2022, 15:48
Achizitii.md ID
21062563
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
duae_ro_0.doc
Документация к предложению
-DUAE
30.08.22 17:07
ds_lucrari.docx
Документация к предложению
-Documentația standar
30.08.22 17:07
Дата:
1 сен 2022, 15:48
Название вопроса:
Intrebare
Вопрос:
Buna ziua, de ce optati pentru licitatie electronica cu scaderea pretului la lucrari de milioane?
Ответ (3 сен 2022, 10:55):
Conform prevvererolor Legii 131/2015 licitație elecronică reprezintă „proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor preţuri şi/sau a noilor valori referitoare la anumite elemente ale ofertelor, care intervin după o primă evaluare completă a ofertelor, permiţînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare”, ceea ce implică o concurență între oferte, iar criteriul pentru stabilirea ofertei câștigătoare este „cel mai mic preț” respectiv se optează și pentru licitație electronică.
Дата:
2 сен 2022, 13:11
Название вопроса:
Termenul
Вопрос:
Buna, care este termenul de executare a lucrarilor?
Ответ (3 сен 2022, 10:43):
termenul este de 1 luni
Дата:
2 сен 2022, 13:19
Название вопроса:
Garantia de buna executie
Вопрос:
Conform prevederilor art. 153 al HG 638/20 Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări: 153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate. De ce limitati optiunile operatorilor economici la un singur mod de prezentare a garantiei? Modificati va rog anuntul cu toate posibilitatile conform legii.
Ответ (3 сен 2022, 10:50):
Buna ziua, suntem deacord că legislația prevede mai multe forme de garanție, dar este menționat în art. 153 „dacă părțile agrează” respectiv, Primăria orașului Cimișlia este o instituție bugetară care din punct de vedere financiar este deservită de către „Trezorăria de stat” astfel, neam condus de prevederile alin. (3) a aceluiași articol
Дата:
3 сен 2022, 20:39
Название вопроса:
Garantia de buna executie
Вопрос:
Si de ce aveti nevoie atunci de banii nostri pe contul Dvs daca totusi sunteti o institutie bugetara si optati pentru o licitatie corecta si transparenta? Nu vi se pare cam absurd sa limitati optiunile posibile conform legii?
Ответ (9 сен 2022, 13:45):
Primăria orașului Cimișlia nu are nevoie de banii operatorului economic, dar ganția de bună execuție se solicită din considerentul că unii operatori economici nu sunt de bună credință și nu își satisfac obligațiunile contractuale, astfel, Primăria acționează în strictă conformitate cu legislația în vigoare
Дата:
3 сен 2022, 20:39
Название вопроса:
Intrebare
Вопрос:
Aveti alocata toata suma pentru anul 2022?
Ответ (9 сен 2022, 13:46):
Primăria orașului Cimișlia, dispune de mijloacele financiare pentru obiectul achiziției lansat
Дата:
9 сен 2022, 11:39
Название вопроса:
Intrebare
Вопрос:
Buna ziua, va aducem la cunostinta conform art.35 legea 131 privind AP, pct. (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. In caz contrar sunteti nevoieti sa extindeti perioada de depunere a ofertelor. Va multumim de intelegere.
Ответ (9 сен 2022, 13:48):
Mult simate operator economic, Vă mulțumim pentru recomandările oferite
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.