Государственная закупка
21060453
Lotul 8. Procedura de încheiere a contractelor
Статус
Закупка не состоялась
Оценочная стоимость без НДС
5 600 MDL
Период уточнений:
22 июл 2022, 15:54 - 29 июл 2022, 14:48
Подача предложений:
29 июл 2022, 14:48 - 2 авг 2022, 14:48
Начало аукциона:
3 авг 2022, 14:09
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Procedura de încheiere a contractelor
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor angajaţilor CNAS privind încheiere a contractelor
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Actele normative în domeniu.
- Tipuri de contracte;
- Contractele de prestări servicii. Modul de întocmire a contractelor de prestări servicii. Contractul tip de prestări servicii întocmit conform cadrului Legal.
- Specificul contractelor în domeniul achizițiilor TIC, în domeniul TI.
- Elementele, structura, cadrul normative ce reglementează încheierea contractelor în domeniul TI.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
14 participanți.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Procedura de încheiere a contractelor
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor angajaţilor CNAS privind încheiere a contractelor
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Actele normative în domeniu.
- Tipuri de contracte;
- Contractele de prestări servicii. Modul de întocmire a contractelor de prestări servicii. Contractul tip de prestări servicii întocmit conform cadrului Legal.
- Specificul contractelor în domeniul achizițiilor TIC, în domeniul TI.
- Elementele, structura, cadrul normative ce reglementează încheierea contractelor în domeniul TI.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
14 participanți.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
27 июл 2022, 14:48
Оценочная стоимость (без НДС)
5 600 MDL
Размер минимального шага понижения цены
56 MDL
Achizitii.md ID
21060453
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Срок действия контракта
22 авг 2022 03:00 - 31 дек 2022 02:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
DUAE instruire personalului 2022 semestr2
Техническая спецификация
DUAE în format word
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
22.07.22 15:54
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
22.07.22 15:54
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
22.07.22 15:54
DUAE instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf actualizat
27.07.22 14:48
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini actualizat
27.07.22 14:48
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word actualizat
27.07.22 14:48
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK