Государственная закупка
21060453
Lotul 5. Implementarea Codului administrativ provocări și oportunități
1
Период разъяснений
с 22.07.2022 15:54
по 29.07.2022 14:48
по 29.07.2022 14:48
2
Подача предложений
с 29.07.2022 14:48
по 02.08.2022 14:48
по 02.08.2022 14:48
3
Аукцион
03.08.2022 13:14
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
5 600 MDL
Период уточнений:
22 июл 2022, 15:54 - 29 июл 2022, 14:48
Подача предложений:
29 июл 2022, 14:48 - 2 авг 2022, 14:48
Начало аукциона:
3 авг 2022, 13:14
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Implementarea Codului administrativ provocări și oportunități
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Acumularea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților de implementare a Codului administrativ.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Provocările și implementarea prevederilor Codului administrativ în raport cu alte acte normative
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Specialist din cadrul direcției juridice
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant conform Planului de dezvoltare profesională (I grup). Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu
contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Implementarea Codului administrativ provocări și oportunități
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Acumularea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților de implementare a Codului administrativ.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Provocările și implementarea prevederilor Codului administrativ în raport cu alte acte normative
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Specialist din cadrul direcției juridice
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant conform Planului de dezvoltare profesională (I grup). Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu
contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
27 июл 2022, 14:48
Оценочная стоимость (без НДС)
5 600 MDL
Размер минимального шага понижения цены
56 MDL
Achizitii.md ID
21060453
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Срок действия контракта
22 авг 2022 03:00 - 31 дек 2022 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul 5. Implementarea Codului administrativ provocări și oportunități
CPV: 80500000-9 - Образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
DUAE instruire personalului 2022 semestr2
Техническая спецификация
DUAE în format word
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
22.07.22 15:54
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
22.07.22 15:54
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
22.07.22 15:54
DUAE instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf actualizat
27.07.22 14:48
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini actualizat
27.07.22 14:48
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word actualizat
27.07.22 14:48
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Academia de Administrare Publica
Цена предложения:
4 500 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei Grupului de lucru.
23.08.22 15:36
Причина: Conform Deciziei Grupului de lucru.
Документы квалификации
decizia-de-atribuirenr39,1instruireapersonaluluisemestruii2022csemnatsemnat.pdf
ID: 84761ca2-eb91-40b2-9bb5-c384289f2e55
Oбъявление о присуждении
23.08.22 15:36
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:26
Дата открытия:
3.08.22 12:51
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:26
Дата открытия:
3.08.22 12:51
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:39
Дата открытия:
3.08.22 12:51
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:27
Дата открытия:
3.08.22 12:51
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: bab964c3-8e1e-4218-b25a-9fed690965e0
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:23
Дата открытия:
3.08.22 12:51
specificația de preț 5.semnat.pdf
specificația de preț 5.semnat.pdf
ID: d63cace1-d685-45c1-bc8e-b1486dab0ad0
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:39
Дата открытия:
3.08.22 12:51
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:23
Дата открытия:
3.08.22 12:51
chiperi_1.jpg
ID: 1cf3169e-f3ec-476b-92f9-2e913b11a953
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:39
Дата открытия:
3.08.22 13:26
nota info cnas.docx
ID: 89efae2a-ce10-4ece-b35b-772a51d9b8de
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:39
Дата открытия:
3.08.22 13:26
chiperi_2.jpg
ID: 9ad05369-4992-4977-aa8a-a2711106d501
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:39
Дата открытия:
3.08.22 13:26
cv europass chiper natalia.doc
ID: a18b4912-5bc9-4a11-92cc-7b7db3390c0a
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:39
Дата открытия:
3.08.22 13:26
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK