Государственная закупка
21060453
Lotul 1. Eficientizarea activităţii profesionale
1
Период разъяснений
с 22.07.2022 15:54
по 29.07.2022 14:48
по 29.07.2022 14:48
2
Подача предложений
с 29.07.2022 14:48
по 02.08.2022 14:48
по 02.08.2022 14:48
3
Аукцион
03.08.2022 12:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
67 200 MDL
Период уточнений:
22 июл 2022, 15:54 - 29 июл 2022, 14:48
Подача предложений:
29 июл 2022, 14:48 - 2 авг 2022, 14:48
Начало аукциона:
3 авг 2022, 12:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activităţii profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
- Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
- Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
- Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Prestarea serviciilor publice:
- Conceptul de servicii publice;
- Tipologia serviciilor publice și organizarea acestora;
- Managementul calității serviciilor publice: Metode și tehnici utilizate în prestarea serviciilor publice de calitate; Îmbunătățirea calității prestării serviciilor publice; Aspecte privind cadrul normativ și instituțional în vederea prestării serviciilor publice de calitate.
- Metodele moderne de prestare a serviciilor publice, bunele practici naționale și europene, inclusiv prin lărgirea aplicării Tehnologiilor Informaționale în prestarea serviciilor publice.
- Normele, standardele de interacțiune cu clienții.
- Comunicarea cu clienții. Comportamentul cu beneficiarii deserviți.
Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor:
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză.
- Procesarea informațiilor
- Întocmire a rapoartelor
- întocmire a notelor informative
- Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor.
Gestionarea timpului la locul de muncă:
- Dezvoltarea abilităților de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă
- Metode și tehnici de gestionare a timpului
- Mobilizarea în condiții de efort maxim
- Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere/execuție din cadrul CNAS
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
122 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul II, 2022 – 4 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activității de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire
Eficientizarea activităţii profesionale
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
- Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
- Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
- Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Prestarea serviciilor publice:
- Conceptul de servicii publice;
- Tipologia serviciilor publice și organizarea acestora;
- Managementul calității serviciilor publice: Metode și tehnici utilizate în prestarea serviciilor publice de calitate; Îmbunătățirea calității prestării serviciilor publice; Aspecte privind cadrul normativ și instituțional în vederea prestării serviciilor publice de calitate.
- Metodele moderne de prestare a serviciilor publice, bunele practici naționale și europene, inclusiv prin lărgirea aplicării Tehnologiilor Informaționale în prestarea serviciilor publice.
- Normele, standardele de interacțiune cu clienții.
- Comunicarea cu clienții. Comportamentul cu beneficiarii deserviți.
Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor:
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză.
- Procesarea informațiilor
- Întocmire a rapoartelor
- întocmire a notelor informative
- Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor.
Gestionarea timpului la locul de muncă:
- Dezvoltarea abilităților de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă
- Metode și tehnici de gestionare a timpului
- Mobilizarea în condiții de efort maxim
- Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere/execuție din cadrul CNAS
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
122 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul II, 2022 – 4 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activității de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
27 июл 2022, 14:48
Оценочная стоимость (без НДС)
67 200 MDL
Размер минимального шага понижения цены
672 MDL
Achizitii.md ID
21060453
MTender ID
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Срок действия контракта
22 авг 2022 03:00 - 31 дек 2022 02:00
Список позиций
1)
Название
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
DUAE instruire personalului 2022 semestr2
Техническая спецификация
DUAE în format word
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word
22.07.22 15:54
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Anunț de Participare
22.07.22 15:54
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
22.07.22 15:54
DUAE instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
DUAE în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard în format pdf actualizat
27.07.22 14:48
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini actualizat
27.07.22 14:48
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Техническая спецификация
Documentația Standard în format word actualizat
27.07.22 14:48
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Academia de Administrare Publica
Цена предложения:
64 000 MDL
Статус:
Победитель
Conform Deciziei grupului de lucru
19.08.22 17:15
Причина: Conform Deciziei grupului de lucru
Документы квалификации
decizia-de-atribuirenr39,1instruireapersonaluluisemestruii2022csemnatsemnat.pdf
ID: 99aa5f2e-de37-4753-987d-580361a1bc46
Oбъявление о присуждении
19.08.22 17:15
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:26
Дата открытия:
3.08.22 12:51
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:20
Дата открытия:
3.08.22 12:51
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:26
Дата открытия:
3.08.22 12:51
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:20
Дата открытия:
3.08.22 12:51
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:27
Дата открытия:
3.08.22 12:51
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: bab964c3-8e1e-4218-b25a-9fed690965e0
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:23
Дата открытия:
3.08.22 12:51
Документы для представления
Дата загрузки:
2.08.22 14:23
Дата открытия:
3.08.22 12:51
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
info_formatori.docx
ID: 2ccee588-ee34-47cc-a2ae-e0e070e2dabb
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:24
Дата открытия:
3.08.22 13:27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:24
Дата открытия:
3.08.22 13:27
cert_ man calit-castrasan.pdf
cert_ man calit-castrasan.pdf
ID: 5787c0b9-88ed-448b-9468-8618219ee5d5
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
cv_m.sleahtitchi.doc.docx
ID: 5be205ee-6dfb-4f77-9926-1f51a02f454c
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
diploma_m_sleahtitchi_dr_pedagogie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_pedagogie.doc.pdf
ID: 6358f365-e739-49cb-9487-7d47eb8b3658
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
diploma_m.slehtitchi_dr.habilitat.doc.jpg
ID: 6b0f18f8-7da2-439a-87df-6f8e145ee589
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:21
Дата открытия:
3.08.22 13:27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:24
Дата открытия:
3.08.22 13:27
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
diploma_m_sleahtitchi_dr_psihologie.doc.pdf
ID: 7e971271-5391-48c9-8781-a4d2a558ae62
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
cv l. andrievschi.doc
ID: da38a8b8-016a-42b1-9810-9bbcd47b2860
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:24
Дата открытия:
3.08.22 13:27
Квалификационные документы
Дата загрузки:
2.08.22 14:25
Дата открытия:
3.08.22 13:27
specificația de preț 1.semnat.pdf
specificația de preț 1.semnat.pdf
ID: f65a43bd-197d-4bbc-a8cf-98d3fcfce237
Финансовое предложение
Дата загрузки:
2.08.22 14:21
Дата открытия:
3.08.22 13:27
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK