Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21060140
1
Период разъяснений
с
15.07.2022 16:42
по 06.08.2022 11:00
по 06.08.2022 11:00
2
Подача предложений
с
06.08.2022 11:00
по 15.08.2022 08:00
по 15.08.2022 08:00
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка
5
Контракт
Статус
Оценка
Оценочная стоимость без НДС
1 600 000 MDL
Период уточнений:
15 июл 2022, 16:42 - 6 авг 2022, 11:00
Подача предложений:
6 авг 2022, 11:00 - 15 авг 2022, 8:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
Подписаться невозможно
в период Оценка
Lucrări de reparație capitală a sistemelor de apeduct central din cadrul Regimentului de rachete antiaeriene (Dănceni)
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
15 июл 2022, 16:42
Дата последних изменений
30 июл 2022, 1:28
Achizitii.md ID
21060140
MTender ID
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (работы)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Документы процедуры закупок
caiet de sarcini anexa nr.23 conducte apă rraa.signed.pdf
caiet de sarcini anexa nr.23 conducte apă rraa.signed.pdf
Техническая спецификация
-
15.07.22 16:42
anunț de participare omf nr.69_2021 conducte apă rraa.signed.signed.pdf
anunț de participare omf nr.69_2021 conducte apă rraa.signed.signed.pdf
История документа
-
anunț de participare omf nr.69_2021 conducte apă rraa.signed.signed.pdf
anunț de participare omf nr.69_2021 conducte apă rraa.signed.signed.pdf
ID: 263fcba1-c5d6-4f7d-9d45-807ed1e345aa
tenderNotice
-
anunț de participare omf nr.69_2021 conducte apă rraa.signed.signed.pdf
anunț de participare omf nr.69_2021 conducte apă rraa.signed.signed.pdf
ID: 263fcba1-c5d6-4f7d-9d45-807ed1e345aa
tenderNotice
tenderNotice
-
28.07.22 11:04
Дата:
18 июл 2022, 08:02
Название вопроса:
Articolul 47 Legea 131/15
Вопрос:
2) În cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, este mai mică decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3), perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile. Solicităm să fie modificată data depunerilor ofertelor.
Ответ (18 июл 2022, 08:50):
Pct.78 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638/2020, stipulează că ,,Cererea ofertelor de prețuri se aplică în cazul în care valoarea estimată, fără taxa pe valoarea adăugată, a achiziției publice de lucrări nu depășește 2 000 000 de lei”.
Дата:
20 июл 2022, 09:00
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Conform documentației standard aveți obligațiunea să publicați formularul (F1) desfășurată
Ответ (20 июл 2022, 10:00):
Autoritatea contractanta oferă răspunsuri și detalii la fiecare neclaritate apărută. Astfel, nu ezitați să solicitați detalii tehnice la resursele și pozițiile din Lista cantităților de lucrări.
Дата:
20 июл 2022, 09:04
Название вопроса:
Deviz 2-1-1
Вопрос:
Pozitia 148,153,157 - Strat de fundatie din piatra sparta (k=0.5 la costul pietrisului). Va rugam sa specificati prin ce lege aveti dreptul sa impuneti costul la materialele care vor fi procurate, cum puteti aplica coeficient la pret ?
Ответ (21 июл 2022, 08:09):
Potrivit explicațiilor Autorului de proiect, Coeficientul de multiplicare K=0,5, se aplică deoarece ½ din volumul de pietriș destinat pentru stratul de fundație din piatră spartă, este recuperat din pietrișul obținut în procesul de decopertare a drumului. Prin urmare, se necesită procurarea doar ½ din volumul total de pietriș.
Дата:
21 июл 2022, 08:40
Название вопроса:
Deviz 2-1-1 Întrebare: Pozitia 148,153,157 - Strat de fundatie din piatra sparta (k=0.5 la costul pietrisului). Va rugam sa specificati prin ce lege aveti dreptul sa impuneti costul la materialele care vor fi procurate, cum puteti aplica coeficient la pret ? Răspuns (21 iul 2022, 08:09): Potrivit explicațiilor Autorului de proiect, Coeficientul de multiplicare K=0,5, se aplică deoarece ½ din volumul de pietriș destinat pentru stratul de fundație din piatră spartă, este recuperat din pietrișul obținut în procesul de decopertare a drumului. Prin urmare, se necesită procurarea doar ½ din volumul total de pietriș.
Вопрос:
Ce fel de coeficient la pret ? Coeficientul se aplica la o resursa pentru a scade sau creste NORMA, respectiv pentru a influenta volumul de material...! Din nou revenim la intrebarea recenta specificati prin ce lege aveti dreptul sa impuneti costul la materialele care vor fi procurate ? Totusi, tindem sa credem ca ati facut o greseala si in Forma 5 este indicat K=0.5 la cantitate, datorita faptului ca 1/2 din volumul de pietris este recuperat din pietrișul rezultat de la faza de decopertare a drumului. Respectiv, se modifica norma la piatra pentru a scadea volumul. Consultati va rog un devizier calificat si oferitine o claritate !
Ответ (21 июл 2022, 09:11):
POTRIVIT EXPLICAȚIILOR AUTORULUI DE PROIECT, Coeficientul de multiplicare K=0,5, se aplică deoarece ½ din volumul de pietriș destinat pentru stratul de fundație din piatră spartă, este recuperat din pietrișul obținut în procesul de decopertare a drumului. Prin urmare, se necesită procurarea doar ½ din volumul total de pietriș. Astfel, pentru a micșora cheltuielile pentru procurarea resurselor materiale, se include Coeficient K=0,5 la compartimentul de multiplicare a normei de consum.
Дата:
26 июл 2022, 10:01
Название вопроса:
anint de participare
Вопрос:
Conform art. 18 din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă va aplica criterii proporționale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare numai la: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activității profesionale; c) capacitatea economică și financiară; d) capacitatea tehnică și/sau profesională; e) standarde de asigurare a calității; f) standarde de protecție a mediului. Prin urmare, solicitarea Certificatului ISO 45001:2018 cu referire la sistemele de management al sănătății și securității ocupaționale contravine prevederilor enunțate supra. Astfel solicitam respectuos excluderea cerintei de prezentare a certificatului ISO 45001
Ответ (27 июл 2022, 15:17):
La stabilirea acestei cerințe, Autoritatea contractantă s-a condus de prevederile art.7, lit. e) și art.73 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, care prevede că ,,Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza menţinerii ordinii publice, bunelor moravuri şi siguranţei publice, ocrotirea sănătăţii, protejarea vieţii oamenilor, florei şi faunei” și ,,Condiţiile speciale de executare a unui contract de achiziții publice trebuie să fie prevăzute în anunțul/invitaţia de participare sau în caietul de sarcini. Ele pot avea ca obiectiv, în special, încurajarea formării profesionale la locul de muncă, încadrarea în muncă a şomerilor, a tinerilor şi a persoanelor cu dificultăţi de integrare, reducerea nivelului şomajului, formarea profesională a şomerilor şi a tinerilor, protecţia mediului, îmbunătăţirea condiţiilor de muncă şi securitatea muncii, dezvoltarea mediului rural şi formarea profesională a agricultorilor, protejarea şi susţinerea întreprinderilor mici şi mijlocii, inclusiv pe perioada de executare a contractului şi în condiţii de subcontractare.
Дата:
27 июл 2022, 17:59
Название вопроса:
ISO 45001
Вопрос:
Va rugam sa revizuiți cerință prezentatorii ISO 45001 în conformitate cu prevederile clare ale Legii privind achizițiile publice. Acest certificat a fost si obiect al contestației și ANSC s-a expus clar în privința excluderii acestuia. Cu privire la securitatea în munca avem o instituție întreaga de control și multe acte legislative care reglementează securitatea și sănătatea în munca care sunt obligatorii pentru toate entitățile.
Ответ (28 июл 2022, 13:21):
Urmare a solicitărilor parvenite pe platformă, privind excluderea Certificatului ISO 45001 cu referire la sistemele de management al sănătății și securității ocupaționale, din cerințele documentației de concurs, precum și avînd în vedere că asemenea subiect a fost obiectul unei contestații la ANSC, Documentația de concurs a fost revizuită, prin excluderea Certificatului ISO 45001 din cerințele de calificare.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK