Выберите тип процедуры
Коммерческая закупка
21058571
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
11 945 912 MDL
Период уточнений:
17 июн 2022, 15:17 - 30 июн 2022, 15:00
Подача предложений:
30 июн 2022, 15:00 - 18 июл 2022, 15:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Renovarea-Replanificarea imobilului mun. Chișinău sect. Rișcani, str .Ioan Botezatorul, nr.1
Информация об отмене
Причина отмены
Conform HG-131/2015 articolul 71 71. Anularea procedurii de achiziție publică
1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri: g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7
1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri: g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7
Дата отмены
4 авг 2022, 13:46
Информация о заказчике
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
17 июн 2022, 15:17
Дата последних изменений
4 авг 2022, 13:50
Achizitii.md ID
21058571
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Лот № 1 - Renovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ioan Botezatorul, nr.1
Бюджет: 11945912.0 MDL
Отменена
Дата:
17 июн 2022, 16:24
Название вопроса:
clarificare
Вопрос:
NOTĂ - Calculele de deviz vor fi determinate conform prevederilor scrisorii Ministerului
Economiei si Infrastructurii al RM nr. 10/1-0086 din 15.06.2018 cu privire la determinarea
valorii obiectelor de constructii începând cu 01.05.2018: salariu mediu pe ora al
muncitorilor-constructori = 57.66 lei/ora .Explicati va rog cum este posibil ca salariu deja este mult mai mare decit 57.66 lei/ora, dar dvstra impuneti ca operatorii sa prezinte ofertele conform cerintelor din anunt de participare?
Ответ (20 июн 2022, 11:59):
Suma de 57,66 lei/ora indicată a fost suma minimală care urmează a fi achitată muncitorilor, dacă operatorul economic este dispus de a achita o sumă mai mare atunci salariu va fi stabilit la discreția
operatorului economic, însă nu mai mic de 57,66 lei/ora.
Дата:
18 июн 2022, 11:46
Название вопроса:
Garantie pentru oferta
Вопрос:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Ответ (22 июн 2022, 15:25):
Direcţia generală pentru protecţia drepturilor copilului
Adresa poștală: Chișinău, str. A. Vlahuța, 3
Telefon: fax 022242702, contab. 022223074
Cod fiscal: 1007601009543
Banca: Banca:MF-Trezoraria
Regională sect. Centru
Cod: TREZMD2X
IBAN:MD78TRPCDV518410A01089AA
Дата:
20 июн 2022, 15:57
Название вопроса:
Garantia de buna executie
Вопрос:
Buna ziua, Garantia de buna executie 5% va fi transferata pe contul autoritatii contractante in cuantum de 5% din suma totala a contractului cu TVA sau prin retinere conform proceselor verbale executate si factura fiscala?
Ответ (23 июн 2022, 16:18):
Garantia de buna executie 5% va fi transferata pe contul autoritatii contractante in cuantum de 5% din suma totala a contractului cu TVA sau prin scrisoare de garanție.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK