Государственная закупка
21053951
Lotul 1 Prestarea serviciilor publice
1
Период разъяснений
с 25.03.2022 15:58
по 04.04.2022 12:00
по 04.04.2022 12:00
2
Подача предложений
с 04.04.2022 12:00
по 15.04.2022 12:00
по 15.04.2022 12:00
3
Аукцион
18.04.2022 11:00
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус
Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС
50 400 MDL
Период уточнений:
25 мар 2022, 15:58 - 4 апр 2022, 12:00
Подача предложений:
4 апр 2022, 12:00 - 15 апр 2022, 12:00
Начало аукциона:
18 апр 2022, 11:00
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Prestarea serviciilor publice
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Conceptul de servicii publice;
- Tipologia serviciilor publice și organizarea acestora;
- Managementul calității serviciilor publice: Metode și tehnici utilizate în prestarea serviciilor publice de calitate; Îmbunătățirea calității prestării serviciilor publice; Aspecte privind cadrul normativ și institutional în vederea prestării serviciilor publice de calitate.
- Metodele moderne de prestare a serviciilor publice, bunele practici naționale și europene, inclusiv prin lărgirea aplicării Tehnologiilor Informaționale în prestarea serviciilor publice.
- Normele, standardele de interacțiune cu clienții.
- Comunicarea cu clienții. Comportamentul cu beneficiarii deserviți.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/ execuție anteranaţi în prestarea serviciilor către cetăţeni şi alte persoane
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
267 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2022 – 5 grupe (147 participanţi).
Semestrul II, 2022 – 4 grupe (120 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova;
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Prestarea serviciilor publice
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
- Conceptul de servicii publice;
- Tipologia serviciilor publice și organizarea acestora;
- Managementul calității serviciilor publice: Metode și tehnici utilizate în prestarea serviciilor publice de calitate; Îmbunătățirea calității prestării serviciilor publice; Aspecte privind cadrul normativ și institutional în vederea prestării serviciilor publice de calitate.
- Metodele moderne de prestare a serviciilor publice, bunele practici naționale și europene, inclusiv prin lărgirea aplicării Tehnologiilor Informaționale în prestarea serviciilor publice.
- Normele, standardele de interacțiune cu clienții.
- Comunicarea cu clienții. Comportamentul cu beneficiarii deserviți.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcţionarii publici de conducere/ execuție anteranaţi în prestarea serviciilor către cetăţeni şi alte persoane
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
267 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul I, 2022 – 5 grupe (147 participanţi).
Semestrul II, 2022 – 4 grupe (120 participanţi).
6.5 Informaţia privind preferinţele din punctul de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova;
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
Дата последних изменений
30 мар 2022, 16:12
Оценочная стоимость (без НДС)
50 400 MDL
Размер минимального шага понижения цены
500 MDL
Achizitii.md ID
21053951
MTender ID
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3
Срок действия контракта
18 апр 2022 03:00 - 31 дек 2022 02:00
Список позиций
1)
Название
Lotul 1 Prestarea serviciilor publice
CPV: 80400000-8 - Услуги в области обучения взрослых и другие образовательные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Настройки подписки сохранены.
Помните, вы всегда можете вернутся в раздел Подписки и внести изменения в периодичность получения писем, удалить или добавить категории и заказчиков.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Документы процедуры закупок
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat
Техническая спецификация
Documentația Standard format Word
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Anunț de participare
25.03.22 15:58
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Caiet de Sarcini
25.03.22 15:58
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard
25.03.22 15:58
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Anunț de participare actualizat
30.03.22 16:12
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Documentația Standard actualizată
30.03.22 16:12
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 modificat.semnat
Техническая спецификация
Caiet de sarcini actualizat
30.03.22 16:12
Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.
На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:
1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.
Квалификация участников
№
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:
Academia de Administrare Publica
Цена предложения:
49 500 MDL
Статус:
Дисквалифицирован
Conform Deciziei grupului de lucu
20.06.22 10:06
Причина: Conform Deciziei grupului de lucu
Документы квалификации
decizia-de-atribuirenr14instruireapersonalului2022cnassemnatsemnsemnatsemnat.pdf
ID: c062c99c-e7ff-4548-a406-004971c4f6bb
Oбъявление о присуждении
20.06.22 10:06
Документы, поданные с предложением
Документы для представления
Дата загрузки:
15.04.22 09:44
Дата открытия:
18.04.22 13:42
Документы соответствия
Дата загрузки:
15.04.22 09:46
Дата открытия:
18.04.22 13:42
Документы для представления
Дата загрузки:
15.04.22 09:43
Дата открытия:
18.04.22 13:42
Документы соответствия
Дата загрузки:
15.04.22 10:18
Дата открытия:
18.04.22 13:42
Документы для представления
Дата загрузки:
15.04.22 09:44
Дата открытия:
18.04.22 13:42
anexa nr. 9 - garantie bancara.pdf
anexa nr. 9 - garantie bancara.pdf
ID: e1860fa3-ad5f-4b87-b6cd-d317443becd9
Документы для представления
Дата загрузки:
15.04.22 09:43
Дата открытия:
18.04.22 13:42
Документы для представления
Дата загрузки:
15.04.22 09:46
Дата открытия:
18.04.22 13:42
Квалификационные документы
Дата загрузки:
15.04.22 09:47
Дата открытия:
18.04.22 15:32
Квалификационные документы
Дата загрузки:
15.04.22 09:47
Дата открытия:
18.04.22 15:32
Квалификационные документы
Дата загрузки:
15.04.22 09:47
Дата открытия:
18.04.22 15:32
Квалификационные документы
Дата загрузки:
15.04.22 09:47
Дата открытия:
18.04.22 15:32
Квалификационные документы
Дата загрузки:
15.04.22 09:47
Дата открытия:
18.04.22 15:32
Квалификационные документы
Дата загрузки:
15.04.22 09:47
Дата открытия:
18.04.22 15:32
Квалификационные документы
Дата загрузки:
15.04.22 09:47
Дата открытия:
18.04.22 15:32
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения
Документ успешно подписан
OK