1
Период разъяснений
с 28.02.2022 10:43
по 10.03.2022 10:30
2
Подача предложений
с 10.03.2022 10:30
по 22.03.2022 10:30
3
Аукцион
не будет использоваться
4
Оценка

5
Контракт

Статус Оценка
Оценочная стоимость без НДС 1 291 258,33 MDL
Период уточнений: 28 фев 2022, 10:43 - 10 мар 2022, 10:30
Подача предложений: 10 мар 2022, 10:30 - 22 мар 2022, 10:30

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801


Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.

„Apeduct magistral Dolinnoe-Valea Satului pe terenuri APL I Dolinnoe, r-nul Criuleni”

Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD4820, MOLDOVA, Криулянский, s.Dolinnoe, Dolinnoe
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Sima Caterenciuc
Контактный номер
022316696,079391062
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
28 фев 2022, 10:43
Дата последних изменений
28 фев 2022, 14:59
Achizitii.md ID
21052222
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Документы процедуры закупок
duae 06.08.semnat.pdf duae 06.08.semnat.pdf
Критерии соответствия
-
28.02.22 10:43
ds_lucrari (3).semnat.pdf ds_lucrari (3).semnat.pdf
Документация к предложению
-
28.02.22 10:43
caet de sarcin 2022.semnat.pdf caet de sarcin 2022.semnat.pdf
billOfQuantity
-
28.02.22 14:59
Дата:
28 фев 2022, 12:27
Название вопроса:
Eroare Caiet de sarcini
Вопрос:
Buna ziua, Va rog vedeti la caietul de sarcini - nu corespunde cu solicitarea.
Ответ (2 мар 2022, 17:08):
Buna ziua , caetul de sarcini corectat a fost anexat și publicat.
Дата:
1 мар 2022, 09:09
Название вопроса:
Garanția pentru ofertă și de bună execuție
Вопрос:
dece este solicitat doar transfer la cont, pe când trebuie să fie o alegere, conform HG669 art. 127. Garanţia pentru ofertă se poate exprima în lei moldoveneşti sau în valută străină şi poate fi constituită, după cum se va preciza în documentaţia de atribuire, prin una dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanţie bancară; 2) transfer pe contul autorităţii contractante; 3) cauţiune; 4) acreditivul „stand-by”; 5) alte forme care nu contravin legii. deci D-stre urmează să oferiți posibilitatea de a alege operatorului economic forma de prezentare a garanțiilor Asta ce ține de garanție pentru ofertă Acum argumentele pentru garanția de bună execuție Odin Ministerului de Finanțe 69/2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări 98. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante. În urma celor expuse solicităm să fie modificate cerințele cu privire la garanția pentru ofertă cât și garanția de bună execuție.
Ответ (2 мар 2022, 17:04):
Сonform proces-verbal nr.1 din 18.02.2022 cu privire la stabilirea cerințelor de calificare a operatorilor economici, grupul de lucru a stabilit că: - Garanția pentru ofertă să fie de 1% prin transfer pe contul autorității contractante. - Garanția de bună execuție a contractului să fie 10% prin transfer pe contul autorității contractante.
Дата:
1 мар 2022, 15:14
Название вопроса:
ISO 45001
Вопрос:
Care este necesitatea și care este gradul de obligativitate a acestui certificat în cadrul acestei proceduri de achiziție? Avînd în vedere că conform Regulamnetului cu privire la achizițiile publice de lucrări, unul din criteriile de calificare a ofertanților sunt: standardele de asigurare a calității; standardele de protecție a mediului.
Ответ (2 мар 2022, 17:05):
Certificatele sunt solicitate conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări (Certificarea Sistemelor Manangement), deoarece prezentarea lor va fi luată în considerare la stabilirea câștigătorului.
Дата:
1 мар 2022, 16:24
Название вопроса:
caietul de sarcini
Вопрос:
Pozitia 124 -greutatea scarii este indicata 0,034kg, iar poz.126 indica vopsirea scarii pentru 0,034t. Este necesar de corectat poz.124 in 34 kg
Ответ (3 мар 2022, 09:58):
Devizul oferta va fi intocmit conform caietului de sarcini atasat , insa in urma executarii lucrarilor procesele verbale vor fi intocmite conform volumelor de lucrari real indeplinite
Дата:
1 мар 2022, 17:13
Название вопроса:
caiet de sarcini
Вопрос:
Buna ziua. In pozitiile 132 si 134 sunt comise erori tehnice. Adica in loc de 0.051 kg - 51.0 kg, iar in loc de 0.031t - 0.051t. Se necesita corectarea acestor volume. Multumim
Ответ (3 мар 2022, 09:59):
Devizul oferta va fi intocmit conform caietului de sarcini atasat , insa in urma executarii lucrarilor procesele verbale vor fi intocmite conform volumelor de lucrari real indeplinite
Дата:
3 мар 2022, 13:54
Название вопроса:
ISO
Вопрос:
Conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 art. 26. Autoritatea contractantă aplică criterii și cerințe de calificare numai referitoare la:1) eligibilitatea ofertantului sau candidatului;2) capacitatea de exercitare a activității profesionale;3) capacitatea economică şi financiară;4) capacitatea tehnică;5) standarde de asigurare a calității; Autoritatea contractanta poate solicita certificatele ISO 9001, 14001, 45001, doar să nu fie ca o cerință obligatorie dar facultativă. Rugăm să excludeți punctul 34 din anunțul de participare , să fie o cerință facultativă dar nu obligatorie. 6) standarde de protecție a mediului.
Ответ (4 мар 2022, 11:05):
Certificatele sunt solicitate conform ORDIN Nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări (Certificarea Sistemelor Manangement), deoarece prezentarea lor va fi luată în considerare la stabilirea câștigătorului.
Дата:
3 мар 2022, 15:21
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Pozitia 33, specificati resursul?
Ответ (4 мар 2022, 11:08):
la pozitia 33 este inclus: Instalator alimentari apa - 0.89h-om, фланцы стальные приварные ф50 - 1,0buc, Grup termic de sudura de 1-14kw-0.4h-ut.
Дата:
3 мар 2022, 16:01
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Programa (Bug Bounty) privind testarea softului "Winsmeta" ca produs comercial al companiei ECOR SRL arata ca la crearea a patru subcapitole vezi exemplul (Capitolul 1.1.4.1), softul Winsmeta calculeaza matematic eronat, in unele cazuri sterge anumite resurse materiale sau de manopera. Acest fapt duce la devieri esentiale la crearea ofertelor. Va rugam sa modificati Caietul de sarcini si Valoarea estimata!
Ответ (4 мар 2022, 11:09):
Oferta va fi intocmita in conformitate cu caietul de sarcini anexat, care a fost elaborat in baza devizului de cheltuieli verificat
Дата:
4 мар 2022, 11:37
Название вопроса:
Raport de verificare
Вопрос:
Prezentati raportul de verificare a Devizului
Ответ (4 мар 2022, 16:32):
a fost anexat și publicat.
Дата:
4 мар 2022, 11:44
Название вопроса:
caiet de sarcini
Вопрос:
Poz 81, 87 si 89, care sunt resursele?
Ответ (7 мар 2022, 13:35):
Poz.81 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅65 mm conform specificației, Poz.87 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅65 mm conform specificației, Poz.89 În poziția dată s-a luat în considerare sudarea flanșelor cu ∅50 mm conform specificației
Дата:
4 мар 2022, 14:58
Название вопроса:
Caiet de sarcini
Вопрос:
Poz. 142 ce resurse include si poz. 150 tipul hidrantului?
Ответ (7 мар 2022, 13:36):
Poz.142 În poziția dată s-a luat în considerare montarea Hidrantului incendiar și Cotului cu picior pentru hidrant D=80 mm Poz.150 Costul și denumirea Hidrantului incendiar PN10/PN16, ∅80 mm, H=1500 mm sunt luate în considerare conform specificației
Дата:
9 мар 2022, 10:50
Название вопроса:
Hidrantul
Вопрос:
Hidrantul este subteran sau suprateran - poz.150 ?
Ответ (9 мар 2022, 15:33):
Hidrantul este suprateran - poz.150
Дата:
9 мар 2022, 16:45
Название вопроса:
Puntul 24
Вопрос:
Demonstrarea accesului la personal / un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigurarea unui control al calității. Ce trebuie să demonstrăm la acest punct? Trebuie doar să anexăm contractul cu laboratorul de încercări ?
Ответ (10 мар 2022, 08:25):
Puntul 24 - Demonstrarea accesului la personal /un organism tehnic de specialitate, care să garanteze asigutarea unui control al calităţii : - Documente prin care se demonstrează că operatorul economic are acces la laboratoare de încercări şi teste a materialelor ce vor fi utilizate, în conformitate cu natura şi specificul ,lucrărilor ce fac obiectul viitorului contract, copie, semnat electronic
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.