Вопрос:
1. Referitor la Anuntul de participare, punctul 16. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație): In tabel, punctul 2 Oferta, randul c.
c. Prezentarea versiunii DEMO* - a sistemului de management intern cu modulele disponibile la etapa depuneri conform caietului de sarcini. [..] *Operatorul economic va pregăti versiunea demo, iar autoritatea contractantă, în caz de necesitatea, va organiza o sesiune online cu reprezentanții operatorului economic care v-or explica particularitățile funcționale ale sistemului informațional
Va rugam sa confirmati intelegerea ofertantului ca se va pregati o prezentare a unei sesiuni demo online doar in situatia in care Autoritatea contractanta considera necesara clarificarea anumitor aspecte ale ofertei in decursul procesului de evaluare.
2. Referitor la Anuntul de participare, punctul 9. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind prestarea următoarelor servicii: Valoarea estimativă totală - Valoarea estimată fără TVA, lei - 2 000 000,00
Avand in vedere faptul ca ofertantul nu este rezident si nu detine cont in lei moldovenesti, va rugam sa acceptati plata in Euro:
- a contravalorii contractului
- a garantiei de participare la licitatie
- a garantiei de buna executie a contractului.
3. Referitor la Anuntul de participare, punctul 12. Termenii și condițiile de prestare solicitați: 30 zile calendaristice din data semnării contractului de prestare de servicii + 12 luni de garanție din data semnării actului de primire- predare pentru implementare a soluției.
Avand in vedere specificatiile caietului de sarcini si complexitatea proiectului de implementare dorit, va rugam sa acceptati prelungirea termenului de prestare a serviciilor de la:
„30 zile calendaristice din data semnarii contractului de prestare de servicii + 12 luni de garanție din data semnării actului de primire- predare pentru implementare a soluției”
La
„90 zile calendaristice din data semnarii contractului de prestare de servicii + 12 luni de garanție din data semnării actului de primire- predare pentru implementare a soluției.”
4. Referitor la Anexa nr. 24 – Modelul de contract, punctul 3. Prețul și condițiile de plată. „3.2. Suma totală a prezentului Contract, se stabilește în lei moldovenești și constituie: _________,00 lei (________________) lei, inclusiv TVA 0%”
Avand in vedere faptul ca ofertantul este din afara Republicii Moldova si nu detine cont in lei moldovenesti, va rugam sa acceptati plata in Euro de catre cumparator.
5. Referitor la Anexa nr. 24 – Modelul de contract, punctul 3. Prețul și condițiile de plată
Va rugam sa acceptati si plati pe etape de proiect, de exemplu:
- pe masura ce se livreaza licentele
- apoi o alta plata pentru prestarea serviciilor conexe livrarii licentelor
- o alta plata cu privire la achitarea anuala a mentenantei.
6. Referitor la Anexa nr. 24 – Modelul de contract, punctul 12. Dispoziții finale, 12.6.Prezentul contract este valabil până la 31 decembrie 2023.
Avand in vedere ca prestarea serviciilor aferente contractului sunt de scurta durata, va rugam sa precizati de ce valabilitatea contractuala este pana la finalul anului 2023?
7. Referitor la Anexa nr. 24 – Modelul de contract Va rugam sa acceptati modificarile si completarile realizate asupra modelului de contract anexat prezentei solicitari de clarificare – documentul „Propuneri revizuire Draft contract”. Completarile au fost evidentiate in document pentru o identificare mai rapida
8. Caiet de sarcini, Capitolul I: Principii generale. „Investiția va consta în achiziția unui sistem de modelare al proceselor operaționale cu flux electronic de documente, astfel: a) licență / licențe (pentru 100 de persoane) pentru componentele software;”
Va rugam sa precizati care este numarul de utilizatori pentru urmatoarele categorii:
- utilizatori cu rol de administrator
- utilizatori cu drept de scriere in sistem
- utilizatori cu drept de citire in sistem.
9. Caiet de sarcini, Capitolul I: Principii generale „În cadrul ODIMM este necesar să fie implementat SMI care va asigura atingerea următoarelor scopuri: a) managementul și evaluarea programelor și proiectelor (conform exemplului anexei 1);”
In cadrul documentatiei de atribuire, am identificat doua Anexe nr.1:
- Anexa nr.1 la Ordinul ministrului finanţelor
- Anexa nr. 1 la Documentația standard
Va rugam sa precizati la care din cele doua anexe faceti referire si la ce capitol/paragraf se poate regasi exemplul specificat in cerinta.
10. Caiet de sarcini, Capitolul I: Principii generale. „În cadrul ODIMM este necesar să fie implementat SMI care va asigura atingerea următoarelor scopuri: p) eficientizarea și transparentizarea procesului de gestionare a finanțelor;”
Cerinta este descrisa foarte sumar. Va rugam sa detaliati aceasta cerinta.
11. Caiet de sarcini, Capitolul II. Cerințe de funcționalitate. „Cerințele minime față de SMI sunt următoarele: 1) posibilitatea de extindere a numărului de pînă la 150 de utilizatori planificați.”
Va rugam sa precizati care este numarul total de utilizatori care se doreste a fi achizitionat.
Totodata va rugam sa precizati care este numarul de utilizatori pentru urmatoarele categorii:
- utilizatori cu rol de administrator
- utilizatori cu drept de scriere in sistem
- utilizatori cu drept de citire in sistem.
12. Caiet de sarcini, Capitolul II. Cerințe de funcționalitate. „3) posibilitatea de creare a unor procese noi privind gestionarea programelor și proiectelor (creare program, desemnare responsabil, elaborarea planului de acțiuni, setare indicatori, executare) (în conformitate cu exemplul din Anexa 1);”
In cadrul documentatiei de atribuire, am identificat doua Anexe nr. 1:
- Anexa nr. 1 la Ordinul ministrului finanţelor
- Anexa nr. 1 la Documentația standard
Va rugam sa precizati la care din cele doua anexe faceti referire si la ce capitol/paragraf se poate regasi exemplul specificat in cerinta.
13. Caiet de sarcini, Capitolul II. Cerințe de funcționalitate. „12) integrări directe cu MS Outlook;
Cerinta este descrisa foarte sumar. Va rugam sa detaliati aceasta cerinta.
14. Caiet de sarcini, Capitolul II. Cerințe de funcționalitate. „30) integrarea unui modul de HelpDesck;”
Va rugam sa precizati daca Autoritatea Contractanta detine un astfel de modul cu care aplicatia ofertata se poate integra sau se doreste ca oferta sa cuprinda si acest modul.
15. Caiet de sarcini, Capitolul II. Cerințe de funcționalitate, Subcapitolul 2.4. Cerințe privind transmiterea şi primirea documentului „d) scanarea documentelor pe suport de hârtie”
Va rugam sa precizati care este numarul utilizatorilor care vor realiza operatii de scanare care fac obiectul acestui proiect.
16. Caiet de sarcini, Capitolul V. Cerințe privind implementarea sistemului „b) instruirea utilizatorilor finali ai sistemului pentru un număr determinat de utilizatori.”
Va rugam sa precizati care este numarul utilizatorilor finali care vor fi instruiti.
17. Caiet de sarcini, Capitolul V. Cerințe privind implementarea sistemului, f) Mentenanța SMI
„2) Furnizorul trebuie să fie disponibil pentru recepționarea şi soluționarea cererilor de suport în regim de 8/5 (8 ore pe zi, 5 zile lucrătoare) 08.00 - 17.00, ora Chișinăului.
3) Mentenanța trebuie să fie asigurată prin respectarea următorului nivel de deservire:
- Deservirea Critică - 8/5, timp de reacție - 1 oră, timp de răspuns - 2 ore, timpul de remediere - 3 ore.
- Deservirea Standard - 8/5. Timpul de reacție trebuie să fie <4 ore după înregistrarea cererilor de suport. Timpul de răspuns (timpul minim pentru prezentarea unui scenariu de remediere a incidentului) nu trebuie să depășească 2 zile lucrătoare.”
Va rugam sa confirmati faptul ca timpii de interventie se suspenda in cazul in care erorile nu tin de solutia ofertata ELO si tin de exemplu, de infrastructura hardware a clientului.
Avand in vedere faptul ca se oferteaza software si nu hardware, va rugam sa acceptati revizuirea termenelor astfel:
„2) Furnizorul trebuie să fie disponibil pentru recepționarea şi soluționarea cererilor de suport în regim de 8/5 (8 ore pe zi, 5 zile lucrătoare) 08.00 - 17.00, ora Chișinăului.
3) Mentenanța trebuie să fie asigurată prin respectarea următorului nivel de deservire:
- Deservirea Critică - 8/5, timp de reacție - 1 oră, timp de răspuns - 2 ore, timpul de remediere - 8 ore.
- Deservirea Standard - 8/5. Timp de reacție - 8 ore după înregistrarea cererilor de suport. Timpul de răspuns (timpul minim pentru prezentarea unui scenariu de remediere a incidentului) nu trebuie să depășească 4 zile lucrătoare.”