1
Период разъяснений
с 18.01.2022 12:37
по 25.01.2022 09:00
2
Подача предложений
с 25.01.2022 09:00
по 02.02.2022 09:00
3
Аукцион
с 03.02.2022 14:00
по 03.02.2022 14:23
4
Оценка
5
Предложения рассмотрены
Статус Предложения рассмотрены
Оценочная стоимость без НДС 350 000 MDL
Период уточнений: 18 янв 2022, 12:37 - 25 янв 2022, 9:00
Подача предложений: 25 янв 2022, 9:00 - 2 фев 2022, 9:00
Начало аукциона: 3 фев 2022, 14:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

1.DATE GENERALE:
DENUMIREA OBIECTULUI: Paza fizică al Departamentului Clinic de Medicină Urgentă a IMSP IMU și paza tehnică la obiectele strategice enumerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini. AMPLASAREA: mun.Chișinău, str.Toma Ciorbă, 1.
2.OBIECTUL CONTRACTULUI: Prestarea serviciilor de pază și protecție sigură a colaboratorilor Departamentului Clinic de Medicină Urgentă, iclusiv pază tehnică.
3. DESCRIEREA SERVICIULUI: Autoritatea contractanta intenţionează să achiziţioneze servicii pentru asigurarea securității resurselor umane şi a bunurilor materiale. Serviciile solicitate pot fi livrate de persoane juridice licenţiate care trebuie să corespundă tuturor condiţiilor de calificare.
4.TERMENUL,CONDIȚIILE DE LIVRARE A SERVICIILOR: Contractantul va asigura furnizarea de servicii de pază fizică a Departamentului Clinic de Medicină Urgentă și tehnică la obiectele strategice enimerate în Anexa nr.1 al Caietului de sarcini, de luni până duminică, 24/24 ore, pe o perioadă de la semnarea și înregistrarea contractului – până la 31.12.2022.
5.CERINȚE OBLIGATORII PENTRU ACTIVITATEA DE PAZĂ ȘI PROTECȚIE:
Ofertantul: 1) Să deţină licenţă pentru desfăşurarea activităţii de pază, eliberată conform legislaţiei.; 2) Să funcţioneze potrivit legislaţiei în domeniu; 3) Să deţină polița de asigurare facultativă a răspunderii civile profesionale la domeniul pazei tehnice al obiectivelor; 4) Să deţină certificatul de acreditare al sistemuli de management al calităţii ISO 9001:2015 (la domeniul pazei tehnice şi fizice al obiectivelor); 5) Să dispună de cel puţin un echipaj de intervenţie localizat în apropierea obiectivului beneficiarului şi la maxim 3 minute ca timp de intervenţie; 6) Să doteze agenţii de pază cu:  mijloace de comunicare (staţie emisie-recepţie sau telefoane mobile);  uniformă de serviciu corespunzătoare anotimpului;
 armament pentru autoapărare;  baston de cauciuc;  spray cu gaze iritant - lacrimogen; 7) Să asigure agenţilor de pază dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimaţie-ecuson şi registre necesare postului. 6. AGENȚII DE PAZĂ: 1) Să deţină confirmarea legală de absolvire a cursurilor de instruire respective; 2) Să aibă vârsta între 25 şi 40 ani; 3) Să fie legal angajaţi la întreprinderea de pază;
7. OBLIGAȚII MINIMALE A OFERTANTULUI: a) Ofertantul are obligaţia să asigure prestarea serviciilor, să asigure securitatatea resurselor umane, materiale, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută de contractul respectiv; b) Ofertantul are obligaţia să asigure efectivul de agenţi de pază, stabilit de comun acord cu achizitorul cu respectarea prevederilor din planurile de pază, care vor fi anexate la contract; c) Ofertantul are obligaţia să întocmească împreună cu beneficiarul planurile de pază aferente; d) Ofertantul are obligaţia să pună la dispoziţia achizitorului, pentru executarea contractului, personal de specialitate instruit şi dotat corespunzător pentru serviciile prestate; e) Ofertantul are obligaţia să realizeze scopul de bază cu personalul specializat echipat în ţinută specifică şi să repartizeze agenţii potrivit planului de pază; f) Ofertantul are obligaţia să realizeze instruirea specifică a agenţilor de pază pentru îndeplinirea eficientă a atribuţiilor de serviciu, să asigure dotarea acestora cu uniformă şi mijloace de pază, conform legislaţiei în vigoare; g) Ofertantul are obligaţia să garanteze păstrarea secretului profesional cu privire la datele legate de activitatea achizitorului; h) Ofertantul are obligaţia să comunice operativ situaţiile care pot conduce la slăbirea sistemului de pază şi înlesnirea sustragerii de bunuri, precum şi la măsurile ce trebuie întreprinse; i) Să asigure coordonarea-dispecerizarea activităţii; j) În funcţii de pe realitatea de pe teren, persoana cu funcţie de coordonare dispecerizare (şeful de tură) va face propuneri pentru îmbunătăţirea planurilor de pază, va decide repartizarea personalului de pază pe teritoriul obiectivului, precum şi sanciuni în cazul constatării de abateri; k) Dispeceratul va arhiva toate documentele produse în timpul activităţii zilnice de pază,permiţînd în orice moment accesul beneficiarului la informaţie; l) Ofertantul are obligaţia să informeze imediat achizitorul cu toate evenimentle produse în timpului serviciului de pază, precum şi măsurile luate; m) Intervenţia în cazuri de necesitate cu echipe specializate în cel mai scurt timp şi informarea după necesitatea organelor competente; n) Controlul posturilor de pază în mod inopinat; o) Ofertantul va lua măsuri împotriva angajaţilor săi pentru orice fapte de natură să influenţeze negativ îndeplinirea funcţiilor de serviciu; p) Ofertantul garantează că nici un agent de pază nu va părăsi postul şi că nu se va afla sub influenţa alcoolului sau stupefiantelor pe durata serviciului şi nici nu va aduce sau avea băuturi alcoolice asupra lui sau în încăperea postului, coştientizînd că aşa încălcări constituie încălcări grave a obligaţiunilor contractuale de către ofertant şi îndreptăţeşte beneficiarul la rezilierea unilaterală şi imediată a contractului; q) Ofertantul are obligaţia să permită beneficiarului controlul asupra modului în care îşi desfăşoară activitatea de pază cît şi la spaţiile în care agenţii de pază îşi depozitează bunurile personale, deasemnea, ofertantul se obligă să nu aducă prejudicii spaţiilor şi echipamentelor primite în folosinţă pentru agenţii de pază; r) Ofertantul răspunde pentru orice pagubă pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului; s) Ofertantul va suporta contra valoarea eventualelor sustrageri sau degradări ale bunurilor beficiarului produse datorită neîndeplinirii ori îndeplinirii defectuase a obligaţiunilor agenţilor de pază; t) Persoana care urmează să îndeplinească atribuții de pază și protecție, cumulativ va interveni la cerere în alte secții din afara Departamentului Clinic de Medicină Urgentă,pentru soluționarea situațiilor de conflict. 8.ALTE CERINȚE IMPUSE OFERTANTULUI: Experiență în domeniu pazei și protecției de cel puțin 5 ani.
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Serviciul achizitii publice
Контактный номер
022250809, 022250707
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
18 янв 2022, 12:27
Дата последних изменений
18 янв 2022, 12:37
Оценочная стоимость (без НДС)
350 000 MDL
Размер минимального шага понижения цены
1 400 MDL
Achizitii.md ID
21050184
Тип процедуры
Запрос ценовых оферт (услуги)
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Адрес поставки
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Срок действия контракта
7 фев 2022 02:00 - 31 дек 2022 02:00
Список позиций
1)
Название
1.Servicii pază pentru Departamentul Clinic de Medicină Urgentă CPV: 79713000-5 - Охранные услуги
Количество: 1.0
Ед. измерения: Bucata
Документы процедуры закупок
3.caiet de sarcini (servicii paza 2022).pdf 3.caiet de sarcini (servicii paza 2022).pdf
Документация к предложению
-
18.01.22 12:37
6.doc. standard 21050184.docx
Документация к предложению
-
18.01.22 12:37
7.duae (new 26.11.20) 21050184.doc
Документация к предложению
-
18.01.22 12:37

Ниже доступны оферты участников, документы к офертам вы можете посмотреть нажав на иконку папки.

На основе Решения рабочей группы для выбора победителя требуется:

1) Выберите победителя нажав на кнопку признать победителем.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

3) После выбора победителя нажмите кнопку: “Принять решение”.

Квалификация участников
Наименование участника
Цена предложения
Статус
1
Наименование участника:

Delta Forţa

Цена предложения: 199 100 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Другие основания для отклонения предложения
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
2
Наименование участника:

ARSENAL

Цена предложения: 233 200 MDL
Статус: Победитель
Причина: Oferta corespunde cerintelor solicitate
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
3
Наименование участника:

Premium Security Grup

Цена предложения: 283 600 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Другие основания для отклонения предложения
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
4
Наименование участника:

IS SERVICII PAZA A MAI

Цена предложения: 310 343 MDL
Статус: Дисквалифицирован
Причина: Другие основания для отклонения предложения
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
5
Наименование участника:

OP "Thor Security Group" SRL

Цена предложения: 337 000 MDL
Статус: В ожидании

Документы типа "Квалификационная документация", "финансовое предложение" и "иллюстрация" будут доступны всем для просмотра только после перехода оферты в статус "на рассмотрении".

Причина: Не указано
Документы квалификации
Документы квалификации отсутствуют
Документы, поданные с предложением
История аукциона
Просмотр аукциона
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Активный".
Разъяснения