Статус Отменен
Оценочная стоимость без НДС 936 900 MDL
Период уточнений: 10 дек 2021, 15:46 - 20 дек 2021, 16:00
Подача предложений: 20 дек 2021, 16:00 - 3 янв 2022, 14:00

Техническая служба поддержки для поставщиков:

(+373) 79999801

Servicii de imprimare şi copiere alb/negru pentru anul 2022

Информация об отмене
Причина отмены
Oferta nu corespunde cerinţelor expuse în documentaţia de atribuire
Дата отмены
11 янв 2022, 15:30
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Веб сайт
---
Контактное лицо
Ф.И.О
Oxana Bulicanu
Контактный номер
022-26-94-54
Эл. адрес
Данные о закупке
Дата создания
10 дек 2021, 15:46
Дата последних изменений
11 янв 2022, 16:20
Achizitii.md ID
21048492
CPV
79521000-2 - Servicii de fotocopiere
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Дата:
13 дек 2021, 12:16
Название вопроса:
Echipamente
Вопрос:
Buna ziua! Echipamente pentru chirie trebuie sa fie noi?
Ответ (15 дек 2021, 11:24):
Bună ziua. Conform documentației de atribuire, Prestatorul asigură prestarea serviciilor de imprimare şi copiere alb/negru. Echipamentul utilizat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă: 1. Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); 2. Cerințele tehnice față de echipamentul destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); 3. Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
Дата:
13 дек 2021, 12:16
Название вопроса:
Echipamente
Вопрос:
Buna ziua! Echipamente pentru chirie trebuie sa fie noi?
Ответ (15 дек 2021, 11:24):
Bună ziua. Conform documentației de atribuire, Prestatorul asigură prestarea serviciilor de imprimare şi copiere alb/negru. Echipamentul utilizat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor tehnice solicitate de Autoritatea contractantă: 1. Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); 2. Cerințele tehnice față de echipamentul destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); 3. Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
Дата:
13 дек 2021, 12:32
Название вопроса:
Perioada de implementare
Вопрос:
Buna ziua! Conform cerințelor după semnarea contractului in decurs de 20 zile operatorul economic este obligat sa instaleze toate echipamentele in sediile ASP. Este posibil de mărit perioada? In cazul semnării contractului este necesar de adus echipamentele de efectuat toate procedurile de vamale si apoi de instalat. In perioada sărbătorilor acest termen este imposibil! Solicitam modificarea termenului nu mai puțin de 40 zile. In caz contrar Dvs. facilitați compania cu care aveți contractul semnat si care deja are echipamentele instalate la Dvs.
Ответ (15 дек 2021, 11:25):
Bună ziua. Perioada nu poate fi extinsă. Sunt necesitățile ASP pentru asigurarea garantată a procesului tehnologic de prestare a serviciilor.
Дата:
15 дек 2021, 12:52
Название вопроса:
Specificatiile tehnicii de printar
Вопрос:
Buna ziua! Va rog sa ne informati daca este principiala optiunea de copiator pentru modelele de echipamente in locatiile unde ele sunt utilizate doar ca imprimante? Pentru anii 2016-2021 au fost 3 tipuri de echipamente: Imprimanta A4 , Multifunctional A4 si Multifunctional A3. Va rog sa ne confirmati daca este posibila participarea cu imprimante A4 in locatiile conform cerintelor pentru licitatiile 2016-2021.
Ответ (20 дек 2021, 15:57):
Bună ziua. Tipul și cantitatea echipamentului prezentat de către Prestator pentru perioada contractului trebuie să corespundă cerințelor indicate în documentația de atribuire: - Tipul și cantitatea echipamentului necesar prestării serviciilor (Anexa nr.3 la Anunțul de participare); - Cerințele tehnice față de echipament destinat prestării serviciilor (Anexa nr.4 la Anunțul de participare); - Repartizarea echipamentului pentru prestarea serviciilor pe adrese (Anexa nr.4 la Anunțul de participare).
Дата:
15 дек 2021, 15:13
Название вопроса:
Livrare
Вопрос:
cheltuielile pentru livrarea echipamentelor, in locatiile prevazute de contract cine le suporta? Livrarea in 39 locatii, ceea ce inseamna intreg teritoriul republicii, ulterior preluarea echipamentelor la finalizarea contractului (1 an de zile) presupun costuri mari care pe linga investitia in echipamente nu orice companie isi poate asuma.
Ответ (20 дек 2021, 15:58):
Bună ziua. Toate cerințe obligatorii pentru prestarea serviciilor de imprimare și copiere alb/negru pentru anul 2022 sunt prezentate în Anunțul de participare și Anexele nr.1-6 la Anunțul de participare.
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.