Выберите тип процедуры
Статус
Отменен
Оценочная стоимость без НДС
560 000 MDL
Период уточнений:
23 ноя 2021, 13:03 - 5 дек 2021, 14:27
Подача предложений:
5 дек 2021, 14:27 - 16 дек 2021, 14:27
Техническая служба поддержки для поставщиков:
(+373) 79999801
Данная процедура проводится без электронного аукциона. Ваша оферта является окончательной и должна содержать весь список необходимых документов.
servicii de proiectare faza Studiu de Fezabilitate
Информация об отмене
Причина отмены
art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice
Argumentare: există abateri de la prevederi care face imposibilă încheierea contractului prin încălcarea principiilor prevăzute de art. 7 al legii vizate și anume minimalizarea riscurilor de a irosi banii publici
Argumentare: există abateri de la prevederi care face imposibilă încheierea contractului prin încălcarea principiilor prevăzute de art. 7 al legii vizate și anume minimalizarea riscurilor de a irosi banii publici
Дата отмены
27 дек 2021, 9:21
Информация о заказчике
Наименование
Фискальный код/IDNO
Адрес
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, 82
Веб сайт
---
Контактное лицо
Данные о закупке
Дата создания
23 ноя 2021, 13:03
Дата последних изменений
27 дек 2021, 9:22
Achizitii.md ID
21047354
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Тип процедуры
Открытый торг
Критерии присуждения
Самая низкая цена
Источники финансирования
Список лотов
Отменена
Отменена
Отменена
Lotul 1. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Căușeni, str. Păcii 24/A, or. Căușeni, nr. cadastral 2701223.263
Дата:
24 ноя 2021, 20:57
Название вопроса:
De ce
Вопрос:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Ответ (1 дек 2021, 14:12):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Дата:
24 ноя 2021, 20:57
Название вопроса:
despre tema de proiect
Вопрос:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Ответ (1 дек 2021, 14:12):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 3. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Edineț str. Șoseaua Bucovina 33/1, or. Edineț, nr. cadastral 4101202.242
Дата:
24 ноя 2021, 20:58
Название вопроса:
De ce ?
Вопрос:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Ответ (1 дек 2021, 14:12):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 4. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Cahul bd. Victoriei nr.8, or. Cahul nr. cadastral 1701115.042.02
Дата:
24 ноя 2021, 20:59
Название вопроса:
De ce ?
Вопрос:
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Ответ (1 дек 2021, 14:13):
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Дата:
25 ноя 2021, 21:30
Название вопроса:
de ce?
Вопрос:
De ce nu se răspunde la întrebări ?
Ответ (26 ноя 2021, 10:18):
Veți primi răspunsul în scurt timp după ce se va întruni grupul de lucru privind achizițiile
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei”
Дата:
1 дек 2021, 17:08
Название вопроса:
concretizare
Вопрос:
Cum pot îndeplini cerințele caietului de sarcini „2. Alte cerinţe aferente SF:
1. Studiu de fezabilitate va cuprinde în sine:
1.1. elaborarea schiței a planului general a sediului instanței cu indicarea: clădirii de bază,
posibilitatea creării acceselor auto și pietonale, parcărilor pentru personal și vizitatori, după
posibilitate amplasarea unei zone de recreere;
1.2. elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces
vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere
deliberării, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar ect.);
- în dependență de structura și numărul personalului (oferită de către beneficiar), de
prevăzut elaborarea unei schițe de proiect în care se va preciza:
- numărul de nivele necesare (regimul de înălțime);
- suprafața și zonificarea fiecărui nivel;
- elaborarea conceptului exterior general și a fațadelor;
- elaborarea conceptuală a planelor fiecărui nivel cu amplasarea preventivă a
personalului, bazîndu-se pe (număr estimativ: 170 de persoane);
- elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces
vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere
deliberări, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar etc.)
- amplasarea preventivă a punctelor de conecțiune la rețelele edilitare orășănești
(apeduct și canalizare, electricitate, rețele aprovizionare gaz). ”
Ответ (3 дек 2021, 14:27):
Bună ziua!
Răspuns la întrebarea dvs. comunicăm că toate cerințele și descrierea obiectelor sunt expres reglementate în Caietul de sarcini.
Cu respect,
grupul pentru achiziții AAIJ
Вопросы в период разъяснений могут задавать только авторизованные пользователи платформы.
Документ успешно подписан
OK